Medya Aslı Cansever (Nastya shmakova)
Selam milleet ben aslıı. Of çok basit bi başlangıç oldu. Selam bebek ben aslı tanışa... devam etmiyorum. Aslında şu selamımı kaldırsak? Tamam dur başlıyorum.
Aslı ben ooo çok yaratıcı cidden. Ben bu kitaba nasıl başlıycam.
Ben aslı. 19 yaşında lise son üniversite başı öğrencisiyim. Annemi ben küçükken doğum sırasında kaybettim. Babamla yaşıyordum fakat boğaziçi üniversitesi için okula yakın bi eve en yakın arkadaşımla beraber taşındım. Adı melsa. Çok güzeldir. Allah var bende güzel kızım şimdi. Yani en çok bayıldığım yer ayıptır söylemesi fiziğim. Çaktırmayın yazarımız biraz kilolu ondan fiziği belli ediyo
Yazar: lan ibibik daha yeni başladık bi dur.
Amaan neyse. Şuan hazırlanıyorum. Lise son balosuna. Evet bu işte normalde bi gariplik var. Şöyleki zaten 19 da üniye başlamamız lazım ama bizim müdürümüz olan kadıncığımız okullar kapandıktan 1 ay sonra yapıyo baloyu. Hadi onu geçtim baloyı geçtim sıkıcı şeyler de elbise niye yani gidilmezmi pijama ile. Oo yazar kafiye oldu bak hadi yine iyisin.
Şuan ayna karşısında makyajımı tamamlamış kendimi kesiyorum. Siyah ince askılı göğüs dekolteli uzun bir elbise altıma siyah vazgeçilmez topuklarım ve siyah bi çanta. Çok siyah olduğumu düşündüğümden dolayı makyaşımı hafif yaptım. (Yazmasını bilemem) eyeliner maskara ve parlatıcı bi ruj ile kombinimi kapadım.
Evimiz 2 katlı küçük şirin bir VİLLA ay pardon yazum hatası.
Yazar: sen onu benim olmayan kilolarıma anlat
Bide evde selma ablamız yaşıyo. Oda benim süt annem. Her katta bi oda ve banyo var ben en üst katta melsa orta katta selma abla ise en alt katta kalıyo. Bide bodrum katı var ama orası baya kirli. Zaten taşınalı 2 ay falan oldı yani öyle işte.
Ben merdivenlerden inerken zil çaldı. Gelenler kesin cenk ile boraydı. Onlar benim en yakın arkadaşlarım yani lise birden beri ben melsa cenk bora beraber takılırız. Cenk ve bora ikizler. Ve bizim balodaki kavalyelerimiz onlar. Birbirlerine çok benziyolar. Ben onlar enselerinin arkasındaki doğum lekerinden ayırt ediyorum.
Kapıyı açarken melsada geldi yanıma. Melsa morumsu straplez baya iddalı bi elbise altına siyah topuklular yüzünede benim gibi hafif bi makyaj yapmış. Kapıdaki meteorlar ise *allam ne şanslıyım yhaaa* ikiside siyah spor takım elbise giymiş altına spor ayakkabı içine bora beyaz cenk siyah gömlek giymiş. Ben bunları size anlatırken bora bu sessizliği bozdu.
"Kızlar daha kaç parçaya bölceniz beni" cenk dururmu... borayı onaylar gibi kafasını sallarken konuştu
"Kardeşim bunların niyeti niyet değil bence biz kaçalım"
Yüzümü -öğğ siz çok biliyonuz- dercesine salladım. Melsaya baktığımda ise çoktan boranın koluna girmiş arabaya doğru ilerliyolardı. Cenke baktım ve allam sen göz kırpma cenkk..Cenkin koluna girdim ve cenkin arabasına doğru ilerledi. Evet cenkle boranın kendine özel farkl arabaları vardı ikisininde markasını bilmediğim siyah jipleri vardı. Bora ve melsa arabaya bindiği gibi gaza basıp uçtular bende arabaya bindim bismillah çekip bora ve cenkin yarışlarını izlemeye koyuldum.
Balonun yapılacağı otele geldiğimizde ben cenkin melsa bıranın koluna girdi. Ve hoş müziğin kulaklarımı si...sevmesine izin verdim.
Etrafta loş bir ışık herkesi aydınlatacak derecede güçlüydü. Müzik desen kulaklarımı doldurmuş seviyordu. Biz kapıdan içeri girdiğimiz gibi ilk gördüğümüz masanın oraya gittik. Cenkler kendilerinede bizede meyve suyu söyledi. Alışıktım. Zaten daha önce hiç alkol kullanmadım.
Etrafa göz atmaya başladım. Herşey harikaydıda o gelen ne lan öyle.
Selaam. Bu benim ilk kitabım zaten açar açmaz bu kitabı yazmaya başladım. Yazım hatalarım olabilir ilk bölüm biraz kısa oldu ama bundan sonraki bölümlerde uzun yazıcam bölüm gelme aralığı şu tatil bitene kadar sık ama ondan sonra haftada 1 enkötü... en iyi 3 günde bir yazarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize
HumorAnsızın karşımıza çıkan mucizeler. Kim engel olabilirki bunlara. Anlık hayat değişikliğine kim alışabilir. Hepimiz alışmalıyız. Unutmayın ölüm kurtuluş değil! Kitaptan bir kesit... "Bu sevgilim beni sevdiğin için " diyip dudağımı öpceğini düşünürken...