Teşekkür ederim

177 28 9
                                    

Batın Soğuk (Blake Steven)

Aslının ağzından

Slow şarkıda dans edemeyen ben batın denen veletin dudaklarına maruz kalmıştım. Evet evet ilk öpücüğüm gitmişti. Batına. Ve inanırmısınız bu ilk ve son olacaktı. Çünkü batının dudaklarındaki o iğrenç içki tadı midemi kaldırmama yetti. Belliki sarhoştu. Yoksa beni öpücek cesarete sahip olamazdı.

Ayrılmak istedim. Ama o kadar çok sert öpüyorduki, bide belimdeki elleri ayrılamadım. Ben olduğum yerde debelenirken. Dudaklarımdaki baskı yok oldu. Ne olduğuna baktığımda ise Bars Batını dövüyordu. Şoku atlattığımda yere baktım. Bars Batının üzerinde durmadan yumruk atıyordu. Ne kadar durmasını söylesemde müzik sesimin çıkmasını engelliyordu.

Daha fazla dayanamadım ve bardan çıktım. Melsada ardımdan geldi. Ağlıyordum. Belki nedensizce veya saçma gelebilirdi ama ağlıyordum işte. İlkim bi sarhoşa gitmişti.

Melsa bana sarıldı. Sonra Bora geldi. Bana arabanın anahtarını verdi. Bana sarılırken kulağıma fısıldadı.

"Akşam sizde kalırız sen eve git. Dinlen bişey olursada hemen ara. Batının icabına bars baktı."
Sonra aramıza mesafe koydu ve düz bi sesle:

"Onaneyse" dedi. Yüzümde hafif bi tebessüm oluştu. Melsayada son bi kez sarıldığımda otoparka doğru yürümeye başladım. Yürüdüm yürüdüm. Birinin kolmu tutmasıyla sıçradım ve çığlık attım. Sonra kolumdaki el direk ağzımı kapattı. Ben olduğum yerde debelenirken. Ürkek 2 gözle karşılaştım.

İç ses: malmısaan tek gözlü insan mı vaaar??

İç sesime içimden göz devirdim.

O ürkek gözler barsa aitti. Bi an debelenmeyi kestim. Ağzımdaki elde ağzımdan çekildi.

"Tanrım Bars senin derdin ne?"

"Ya napabilirim birden çığlk atınca korktum. Kızım napayım"

Ofladım.

"Niye geldin?"

"Ben bişey sorcaktım sana. Merak ettiğim bişey.

"Sor hadi."

"Batını senmi öptün yoksa.."

Bunu niye sorduğunu anlamamıştım. Boranın dediği gibi ona ne? Ama bi dakka ben ona hesap vermek zorunda değildim. Dur şunu biraz sinir edeyim.

"Sanane"

Bu kelime ağzımdan tiki kızlarınki gibi değilde çok ciddi çıkmıştı. Ben bile korkmuştum. Barsın bakışları bi an değişti. Sonra kolmdaki elinide çekti. Gitmeme izin verirmiş gibi bakıyordu gözleri. Bende arabaya doğru ilerledim.

Yolda giderken bi arabanın peşime takıldığını fark ettim. Başta gittiğimiz yerler aynıdır diye düşünmüştüm ama girdiğim ara sokaklarda bile peşimdeydi. Tamam korkmaya başlamıştım. Bir anda gaza bastım ve arkadaki veletler beni fark etmeden bi ara sokağa girip arabamı stop ettim. Sonra hemen borayı aradım. Tam olayları izah ederken kapım açıldı. Ven çığlık atacakken ağzımı kapatan kokulu bez beni sersemleştirmişti. Bayılmadan önce boraya seslendim.

"Bora yardım".

Barsın ağzından.

Bara girdiğimde batının yanına gittim. Ah be oğlum benimkini mi buldun öpecek. Evet benimkini diyordum çünkü aslıdan hoşlanıyordum. Batını dövmemin sebebi evet oydu. Ona o soruyu sormamın sebide evet oydu. Verdiği 'sanane' cevabı beni sinirlendirmişti. Ama emindim aslı batından hoşlanmıyo. Hoşlanamaz. Hoşlanıyo olsada ben bunu değiştiricem.

Ben bunları düşünürken yanıma cenk geldi. O kadar çok çaresiz gözüküyorduki bi an korkmadum değil doğrusu.

"Bars aslıyı kaçırmışlar." Söylediği kelimeler beynimde tekrarlanıyordu. İçime oturun koca bi taş nefes almamı engelliyordu. Daha fazla dayanamadım ve arabaya doğru ileledim. Onu ben bulcaktm. Ben.

Aslının ağzından.

Uyandığımda bi yatak üzerindeydim. Kıyafetlerim saçım başım herşey normaldi. Yattığım yatak bulunduğum oda tanıdık değildi. Belliki yaşadıklarım gerçekti.

Ben yatakta oturma pozisyonuna geldiğimde kapı açıldı. Bi dk kapı kilitli değilmiydi. İçeriye kirli sakallı dombik çirkin. 45 yaşları civarı bi adam girdi. Elindede yemek tepsisi.

"Aç olmalısın. Al bunları ye"

Aslında iyi biri gibi duruyordu. Sanki bu işi yapmaya gönüllü değilmiş gib.

"Beni niye kaçırdınız"

"Bunu sana söyleyemem patron birazdan gelir"

Ben kafamı salladım. Normalde götüm titriyordu korkudan ama sakin gözükmeye çalışıyordum.

Ben yatakta yemekleri yerken kapı yine açıldı. Bu sefer içeri yakışıklı bi çocuk girdi.ama bi yandanda o kadar itici bi yüzü vardıki anlatamam. Yanıma dibime oturdu. Ben geri çekildim. Ama ben ne kadar çekilsemde o yaklaşmaya devam etti. Ben artık yaklaşmasını istemiyordum. Ne kadar uzak durması için dirensemde olmuyordu. Durması için bağırdım. Bi an korkmuş gibi oldu sonra piç gibi sırıtmaya devam etti.

"Bak bebeğim sana ben değil haluk dokuncak. Biz ahlaklı adamlarız namusuna geçiceğimiz falan yok. Ki geçsek baban denilcek adam bunu umursamıycak. Şimdi seni niye kaçırdık??. Baban bize aylar önce borçlandı. Borç ne kadar biliyormusun? 28tirilyon azmı bebeğim. Değil. Ondan haluk seni birazcık hırpalıycak ama korkma canını baya bi acıtcak."

Öküz gibi gülüp kapıdan çıktı. Ardından haluk denen şahıs elinde ip ve sopayla geldi. Allahım lütfen beni kurtar.

Barsın ağzından.

Aslı kaçırıldıktan sonra 3 gün geçmişti. Polisler onu sürekli arıyolardı. Cenk ve borada arıyodu ama bi sonuç bulunamamıştı. Kızıl kafa(melsa ben ona kızıl kafa diyorum çünkü saçları kızıl) perişan olmuştu.

Bense şuan karakolda son bi haber varmı onu bekliyordum. Sonra telsizlerden birinde aslının adresinin bulnduğu yer anons edildi. Bende hemen o adrese gitmen için arabamın yanına geldim.

Yolda giderken bizimkilere haber verdim. Yanıma silahımı aldım. Ne olur ne olmaz.

Adrese geldiğimde daha önce binlercekez yanından geçtiğim dağ evini gördüm.içeriye girdiğimde evde kimseler yoktu. Sadece bi odadan çığlık sesleri geliyodu. Bu aslımdı. Hemen o odaya doğru koştum. Kapıyı açtığımda aslı yerde yatıyo bağıra çağıra ağladığını gördüm. Hemen yanına gidip sarıldım. Kollarındaki ipi açtım bana direk sarıldı. Adanların nerde olduğunu sorduğumda bana polisler yüzünden kaçtıklarını söyledi. Ona daha fazla sarıldım. Yüzüne baktığımde her yeri kan içindeydi. Dövmüşlerdi. Onu dövmüşlerdi. Ona sarılmayı hiç kesmedim. Polisler geldi. Ama ben hala sarılıyordum ona. Sonra cenk ve bora. Melsa. Herkes geldi. Ama ben hala sarılıyordum. Aslıda bnden ayrılmak istemiyordu.

Bende Bars isem o adamları bulup aynısını onlara yapıcam.

Selamlar. Başlangıçta bunu yazmayı unuttuuum :)) Şimdi yazıyorum. Imm eğer bölümü beğendiyseniz oy ve yorumu unutmayın. Bide bölüm hakkında istediğiniz bişeyin olmasını istiyorsanız ve beğenmediğiniz biyer varsa lütfen bildirin.

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin