Güven ne olur

90 13 9
                                    

Wufuu uçur bizi bora. Yarın düğün ve bizim aptallar çiçek almayı unutmuşlar. Bizde bora ve ben gaza basıp çiçekçiye uçuyorduk.

Yazar: ay okurlarım ali ile selin evlendi bunlar bile evlenemedi ay çık mıtlıyıım.

İç ses: ay vallamı?

Yazar: ay evet kı...

Ya ne saçmalıyonuz siz. Allah allah benim kıçıma tekme vuruldu hani aylar önce. Hatırlatırım.

Neyse. Sinirlenmiycem. Çiçekçiden sade morumsu ve beyaz renkli çiçeklerden oluşan bi çiçek yaptırdık ve düğün salonuna gittik.

Düğün salonuna gittiğimiz gibi ben çiçeği alıp gelin damat salonuna gittim. İçerde buğlemin elinde pasta tabağı ile cenkle kahkaha atarak bişeyler konuşuyolardı. Bende sohbete karıştım.

"Ay siz şimdi gerdeğede giremiyceniz demi yazııık"

Cenk şok

Cenk ölü

Cenk babanemin dişleri

Cenk menapoza girmiş karı

"N-nasıl ya" ay yıvrım ağlıycak bak
Cenk sümüklerin akıyoo...

"Hayatım hamileyim olmaz" buğlemde benim yaptığım şeyi devam ettiriyordu. Çakala bak sen. Halbuki akşam yeri göğü inletecekler töbe töbe.

Biz bi 30 dk daha sohbet ettikten sonra gelin-damat odasından ayrılıp salona gittik.

Salondada bi 10 dakika oyalandıktan sonra gelin ve damat anons edildi. Ve alkışlar başladı.

Düğün sonu(tkı merasimi anlarsınya ;) )

Biz sıranın başındaydık. Cenkle boranın bi tane kız kardeşi vardı. Pelin. 15 yaşındaydı. Oda iğneleri tutuyordu. Bizde altınları taktıktan sonra cenkle buğlemin yanına sıraya dizildik. Herles takıları taktıktan sonra vedalaşıp gidiyordu.

O kadar yaşlı amcalar nerden geliyoki lan sjsjs. Karşıma biri daha geldi. Fakat eteğime bastığından ben geri adım atmaya çalıştım. Fakat o inatla basıyordu. Kafamı kaldırdığımda karşımda barsı gördüm. Sırıtıyordu. Gözlerimi devirip ordan ayrıldım. Salonun terasına çıktım. Ve göğsüme yerşeştirdiğim telefonumu elime alıp oynamaya başladım. Ya şu solo test ne manyak bişi sjsjs.

Bi yarım saat orda oyalandıktan sonra üşüdüğümden bi kolumla diğer kolumu okşuyordum. Tam kalkıcakken yanıma biri oturdu. Bakmama gerek bile yoktu. E malum. KOKU!

"Bars niye geldin?"

"Bu kız kardeşimin düğünü hatırlatırım" hah bu rahat hareketler niye???

"Onu demiyorum aptal! Yanıma niye geldin! Git. Karının. Yanına" bağırmam umrumda değildi. Fakat bu bağırmamı beklemiyordu.

"Bak aslı. Sana anlatamıyorum. Ne oldu ne bitti. Fakat ben seni aldatmadım. Bunu bil. Seni seviyorum. Sana aşığım. Ama lütfen peşime düşme. Seni özledim ,kokunu. Fakat şu olayları halletmem lazım. Sana sonra hepsini anlatıcam. Söz. Ama şimdi yeri değil. Bana güven. Senin içindi hepsi senin. Özledim. İzin ver yanında durayım."

"Bars sen ne saçmalıyorsun. Ortada bi karın ve çocuğun var. Farkındamısın?? Benim yanımda olamazsın"

"...en azından dostun olarak dursam?".

Barsın ağzından

"...en azından dostun olarak dursam?"

İstemiyordum böyle olmasını. Onun yanında olmak istiyordım. Onla uyumak. 3 ay boyunca ne çektim bilemezsiniz.

Yazar: anlayamazsınız dediğinizi duyar gibiyim sjsjsjs

Şimdi ise karşımda. Hala bana aşık, ben ona aşık. Fakat bebek..

Aslı gözlerini devirdi ve içeri girdi. O gittikten sonra yanıma sinen kokusu bile beni sarhoş ediyordu. Ki onu tamamyla tatmak, yüksek dozlu uyuşturucu almaktanda kuvvetli olsa gerek.

O gittikten sonra bende gittim. Bizimkiler aşağıda masa etrafında toplanmış sohbet ediyorlardı. Eslemi etrafta göremiyordum. Telefonumu çıkarıp onu aradım. Fakat açmadı. Sonra mesaj attım.

Gönderilen: Sürtük

Nerdesin lan sen??

Gönderen: Sürtük

Kocacım beni emre bıraktı. Sen aslının peşimde 4 dönebilirsin. Ben kocama güveniyorum bi bok yapamaz benim aşkım.

Sanada aşkınada. Ha ben size bebekten bahsedecektim. Ben sarhoştum ve eslem beni zorla elde ettiği gece ben onu tam tatmin edemeden bayılmıştım. Oda emreye gitmiş. Ben bunları batından öğrendim. Evet batın herşeyi biliyo. Büyük ihtimalle bebek erenden. Çünkü ben o kadar ileri gittiğimizi hatırlamıyorum. Tamam emin değilim ama işte...

Bende masaya oturdum ve sohbeti diblemeye başladım.

Aslı"buğlem sence biraz fazla yemiyormusun bu aralar?"

Buğlem"niye kilomu almışım?"

Cenk"hayır bebeğim ama sabahtan beri 12 katlı pastanın yarısnı bitirdin"

Buğlem ağlamaya başladı."senin şimdi başında bağlandı. Sen iyice sıkılırsın. Bende öküz gibi yiyom. Kilo aldım. Sürekli sana masraf. Diğer kızlar güzel ama. Diğer kızlarla sen eğlenirsin. Benleyken artık bebek sallıycan. Sende haklısın. Diğer kızlar zayıf. Diğerlerinin bacakları incecik. Benim bacaklarım şişti. Yüzüm şişti. Ben çirkinim"

Oha. Kızlar aklınız bunlarımı düşünüyo cidden?

Çocuk ne dedi lan şimdi.

Cenk"hyatım saçmalama. Ben başka kızlara bakamam çünkü senden sonra başka kızlar bana erkek. Bi sen kızsın. Bi sen varsın. E bende eş cinsel olmadığımdan" lan bu cenkte alem ha.

Buğlem kahkaha atmaya başladı. Şimdi ağlıyordun ne ara gülme durumuna geldi. Değişuk!

Hepimiz arabalara bindik. Benim arabama aslı, boranın arabasına pelin(kız kardeşi) ve umay, batının arabasına melsa en önde ise cenk ve buğlemin olduğu araba sıralı bi şekilde gidiyorduk. Tabiki kornamızı çalıyorduk. Onların evleri cenk ve boranın evi oldu. Borada bize taşındı. Bende malum eslem ile beraber kalıyorum.

Onları eve bıraktıktan sonra kapıya kadar cenkin sırtını dövdük.

"Oğlan bizim kız bizim,oğlan bizim kız bizim..." buğleöde bizim vurduğumuz elleri tutmaya engel olmaya çalışıyordu.

Onalrı eve bıraktıktan sonra yine aynı şekilde arabalarımıza bindik. Ben aslıyı eve bıraktım. Sonra kendi evime doğru sürdüm.

30 dk sonra

Eve sessiz bi şekilde girdim. Çünkü eslem hamile ve bu aralar çok sıkı uyuyolar. Saçmalamayın eslemi düşündüğüm yok fakat bebeğin sağlığı önemli. Odama girdiğimde yatağımda eslemi gördüm. Bi dakika! Bizim odalarımız ayrı.

Evet evlendiğimizden beri o günden başka ona dokunmadım. Hatta odalarımız bile ayrı.

Eslemi uyandırmak için yanına yaklaştığımda yatağımda emreyide gördüm.

"Lan. Çıkın başka yerde sevişin." Ne?! Gidip döveyimmi. Ne bok yerlerse yesinler. Tek kızdığım bunu benim yatağımda yapıyor olmaları.

İkisinide kaldırdıktan sonra kendi yatağıma yattım. Yatağım ıslak ve ter koktuğundan salona gittim ve orda yattım.

Sabah

Buldum. O bebeğin kime ait olduğunu nasıl bulucağımı buldum. Anne adayından idrar örneği almam lazımmış. Bunu iğrenç bi şekilde yapmayacağım tabiki. Doktora gidicez ve kontrol yaptırıcaz. Zuhahahaha. O bebek benden değil eminim. Aslma geri dönücem. Ve onu bi daha burakmıycam.

MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin