Cenk ve Bora Yıldırım ( Gustavo- Tulio Roch)
Barsın ağzından:
"Lan cenkmisin bora mısın bilemam ama buğlemle sen olmazsınız lan"
"Abi benim cenk. Abi ben seviyom buğlemi, e buğlemde beni seviyo. Niye"
"Lan kıza ilk sarkıntılık etmişsin. Ben orda olcaktımda senin ağzına sıçardım" Bu cenkmidir boramıdır nedir buğlemle olamaz lan. Ya bu cenk bendende feci playboy. Çocuk dk başı bi kızı altında inletiyo.
Buğleme baktığımda ağlıycak gibiydi. Of ama kızım yapma şöyle.
"Tamam ama yanımda öpüştüğünüzü görürsem ağzınıza sıçarım ikinizinde"
Cenk birden bana sarıldı. Lan bak yine geliyolar bana.
"Biz Batınla şimdi gidiyoruz işimiz var. Sende buğlem kontrola gelicem saat 7den evvel evde ol. Bi süprizim var size." Buğlemede umayada sıkıca sarıldım. Ve kafeden ayrıldım. Arabaya binmeden arkama baktığımda cenkle buğlemin sarılarak zıpladığını gördüm. Hayır yani bu çocuk benle yaşıt benmi çok olgunum?
Aslının ağzından.
O mars gideli 1 saat falan oldu.
İç ses: yanlız mars değil bars aşkıma laf etme.
Lan bişey diycem sen hep böyle benle zıtmı düşüncen?
İç ses: yok duruma göre değişcek.
Ha ok o zmn.
Bu gece ikizler gelicekti. Bara falan gidicektik. Melsa ve ben hazırlanmak için odalarımıza çıktık 1 saatlik hazırlanmanın ardından melsanın çığlığı duyuldu. Oğlum bu kızın ses telleri çin malı falanmı bide sesi güzel sürtüğün.
Aşağı indiğimde cenkin kaşının patladığınj gördüm. Koşarak sarıldım. Melsa cenke pansuman yapmak için içerideki odaya gitti.
"Cenk noldu kim yaptı bunu?"
"Aslı sakin ol bi beni döven barstı. Buğlem barsın kız kardeşi gibi........."
Olayları anlattıkça benim yüzüm şekilden şekile giriyodu ama en son ki halim baya sinirliydi. O bars denen zigot benim qarşime yumruk atmış haa. Neyse sakinim.
Ama intikamım acı olucak. Gayet sakin bir şekilde cenke biraz daha yaklaştım."Cenk yengemide çağırsana hep beraber bara gidelim ama barsıda bide barsın yanındaki çocuğuda çağır hep beraber eğleniriz bu akşam."
Cenk olur anlamında kafasını salladı ve buğlemle konuşmak için yanımdan ayrıldı.
Sen görürsün mars bey seni uzaydan alıcam zuhahahaha.
İç ses:uzaydan alıcam ne be böyle tehditmi olur.
Ya off snne be slk .s.s
Cenk koşarak yanıma geldi. Anam ne bu hız.
"Aslı hadi gidelim"
Kafamı sallayıp ceketimi aldım ve arabaya doğru ilerledim. Öne borayla cenk arkaya benle melsa oturdu.
Park yeri bulamadığımızdan batın ben melsa arabadan indik. Cenkte arabaya park yeri bulmak için ilerlemeye devam etti.
Bora bi koluna beni diğer koluna melsayı aldı. İçeri girerkenki gördüklerim +12345678 yaş üzeriydi. Oha lan kediler bile o kadar hızlı yapmıyo. Hayır yeri değilki be anacım. Yani öpüşenmi dersiniz sürttürenmi dersiniz si...sevişenmi dersiniz hepsi var.
İç ses: haaa ne didiii yazar başka kelimeler bulmadınmı.
Yazar: ana içses sen benle konuşabiliyormuydun bilmiyodum.
İçses: niye la
Yazar: ne biliyim sjsjsjs.. devam edelim.
Öhm öhm izninizke devam ediyom okay?
İçeri girdiğimizde her yer leş kokuyodu. Barmenin oraya geldik. Ben ve melsa bar sandalyelerine oturduk o sırada bora bize meyve suları söyledi.sonra oda ortamıza oturdu.
"Ee kızlar eğleniyomuyuz?" Melsa ve ben "eveeet" diye bağırdık. Ama ben eğleniyormuydum HAHAHA.no.
Biz olduğumuz yerde biraz daha oynarken cenk geldi bi 5 dk sonrada barslar geldi. Bars cenke ve borayla selamlaştıktan sonra melsaya geldi bunların selamlaşmasıda bitince sıra bana geldi. Elini uzatınca bende uzattım ve biraz fazla sıktım. Ana o ne lan yüce zeus aşkına o nasıl gülüş lan. Bi sıcakmı oldu. Ihm ne sıcağı ya peh.
İç ses: hahaha kıçımın kenarına bak eriyodun ya la
Ya ba kızım bi git.
"Naber bars"
"İyidir senden"
"İyi" şimdi derdim 'birader sen bizimkine yamuk yapmışsın ne iş' ama hamlemi şimdi yapmıycam.
İç ses: cnm çk mrk ettm ne ypcn?
Daha orası belli değil ama ..... ya sanane ben anı bulcam işte
İç ses: hm ok cnm yha
Ben iç sesimle konuşurken şarkı değişti. Ve inanırmısınız slow şarkı çalmaya başladı. Cenk buğlem ile bora umay ile dans ederken bars bana doğru yaklaştı ben beni kaldırcak zannederken melsayı kaldırdı. Batın denen meteor çocuk bana bakınca bende kabul ettim.
Melsanın ağzından
Bu çocuğu anlayamadım. Yani arkadaş beni kaldırıyorsan dansa niye niye sürekli aslıyı izliyosun. Biz biraz daha dans ederken belimdeki barsın elleri birden belimi daha çok sıkmaya başladı. Canımı yakmaya başlamıştı. Ben ne oldu diye düşünürken Barsın yüzüne baktım çenesi kasılmıştı. Baktığı yere baktım. Oha oha oha bombelere gel aslı ile batın öpüşüyordu. Nasıl ya. Bi dk ben niye üzülüyorumki şimdi. Off....
Selaam canlarım. Dayanamadım ekledim. Karakterler hakkında bölüm hakkında beğenmediğiniz bi yer hakkında lütfen yorum yapın. Bölüme oy vermeyi unutmayın. Hepinizi çok seviyoruum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize
HumorAnsızın karşımıza çıkan mucizeler. Kim engel olabilirki bunlara. Anlık hayat değişikliğine kim alışabilir. Hepimiz alışmalıyız. Unutmayın ölüm kurtuluş değil! Kitaptan bir kesit... "Bu sevgilim beni sevdiğin için " diyip dudağımı öpceğini düşünürken...