Alarm sesiyle uyandım. Kendi kendime konuşmaya başladım. "Hira kalk bugün çok işlerin var. Liseye gidip kayıt yapıcaksın dahaa" lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım ve gardropuma geçip altıma kot pantolon ve üzerime yelek tarzı bir deri ceket alıp içime de bodyimi giyip bunlara uyum sağlamak için bir bot tarzında ayakkabılarımı da giyip aynanın karşısına geçip bir kaç tane de kollarıma bileklik takıp saçlarımı da tarayıp odamdan çıktım. Mutfağıma geçip kendime omlet yapıp yanına da meyve suyu alıp televizyonun karşısına geçip elimdekileri yemeye koyuldum. Saate baktığım da 10.00 olduğunu görüp telefonumu alıp yanıma da bir miktar para alıp çıktım. Kapıdan çıkınca kocaman derin bir nefes alıp "bugün yeni bir hayat hira, hersey bundan sonra daha güzel olucak. Yeni hayatımda mutlu olucam" diyip gülümseyerek yola koyuldum. Yolda yürürken gözüme eve yakınlarda bir lise olduğunu fark ettim ve okulun içine girdim. Okul da herkez vardı. Bugün okulun ilk günü daha yeni açılmıştı okullar. Ben kayıdımı bugün yapıp yarın okula gitmeyi planlıyorum. Herkez bana dik dik bakıyordu. Kendimi biraz kötü hissetmiştim ama onları görmezden gelip. Nöbetçi masasında ki kiza "merhaba ben müdürünüzün odasını arıyordum nerde acaba?" Diye bir soru yönelttim, kız bana bakıp "2. Katta çık sağ tarafta odası" dedi ve gülümsedi. Bende 2. Kata çıkıyordum. Kızın dediğini yapıp müdürün kapısını tıklattım ve "gir" denilen sesle odanın kapısını açtım. Ama içerde bir çocuk vardı arkası bana dönüktü arkası dönük olan çocuğun kokusu bana tanıdık geldi biran. Sonra "sen çık" dedi çocuğa çocuk bana bakmadan sol tatafından dönüp çıktı. Sol tarafından döndüğü için yüzünü ayırt edemedim. Bende yanından geçip. Müdür bana dönüp "buyrun şöyle oturun. Ne için gelmiştin kızım" dedi. Bende müdüre "ben okula kayıt yaptırmak için gelmiştim" dedim. "Tamam. Bir kaç tane işlemler gerekli onları yapalım. Yarın okula gelirsin" dedi.
.....
İşlemleri bittikten sonra bana dönüp. "Hira. Sınıfın 12D" dedi. Bende gülümseyerek "tamam" dedim ve çıktım. Saat 12.25 di. Erken olduğunu anlayıp kendime 1 günlük iş aramaya karar verdim. Okuldan çıktım hemen, sonra iş aramaya koyuldum. Küçük bir cafenin girişinde "BAYAN ELEMAN ARANIYOR" yazısı ilgimi çekti ve içeri girdim. Ordakilerle konuşup işimi halletmiştim. Okul çıkışlarında oraya gidip çalışmaya karar verdim. Normalde sadece bugün çalışcaktim ama param çok yoktu bana yetmez diye düşünüp bu kararı aldım. "Bugün bana çalışma, yarın oluldan sonra gelip başlarsın" demişti. Bende okul formalarını almak için gerekli mağazalara yöneldim. Okul formami alıp. Kendime eşyalar almaya karar verdim. Yani kendime alışveriş yapmalıyım diye düşündüm. Biraz makyaj malzemesi, çanta alıp markete geçtim. Marketten de makarna, çikolata, cips, meyve suyu, yumurta vb. Şeyler alıp eve yöneldim. Bunlar bana çok ağır geliyordu ki arkamdan bir çocuk "İsterseniz size yardımcı olabilirim" dedi. "Bende ona teşekür ederim ama gerek yok" dedim. "Saçmalama bir deri bir kemiksin. Bunlar senin 2 katın. Ver de sana biraz yardımcı olim hem merak etme seni yemem." Diyip güldü. Bende "tamam o zaman" diyip gülümsedim . Elimde ki bir kaç poşeti alıp yola koyulduk. "Adın ne?" dedi bana bende "Hira. Ya senin?" Dedim. "Kaan" dedi. Ve bende ona "memnun oldum kaan." Oda gülümsedi ve "bende memnun oldum hira" dedi ve sonra tanıştık kaynaştık ve benim evime kadar bana eşlik etti. Kapıya geldiğim de ellerimdekini salona koyup ona "içeri gel istersen sana kahve ısmarlim" dedim. O da " teşekür ederim ama başka zaman söz" diyip göz kırptı. "Peki tamam, hoşçakal o zaman" diyip gülümsedim. Eve geçip saate baktım ve 20.00 olduğunu gördüm. Karnım zil çalıyordu bişeyler hazırlip mutfakta yedim ve televizyon karşına geçip telefonumu elime aldım. Rehbere girip "ARAS KORMAZ" yazılı kişiyi görünce sinirlendim ve ona küfür ettim. "O pislikin bana yaptıklarını ona ödeticem!!" dedim. Telefonu koltuğa fırlattım. Çok sinirlenmiştim bu yüzden biraz hava almaya ihtiyacım vardı telefonumu yanıma alıp dışarı çıktım. Deniz kenarına gidip bir banka oturdum. Öyle düşünüyordum ki birden arkamdan çığlık sesleri gelmeye başladı. Bende merak edip sesin geldiği tarafa yöneldim. Bir kız, iri yapılı adamdan kendini kurtarmaya çalışıyordu ama adam onu takmayarak kolundan çekiyordu. Onu kurtarmam gerektiğini düşündüm ve yerde ki cam şişeyi alıp adamın kafasına geçirdim. Kiza "gel hadi, koş!!" Dedi ve elinden tutup ordan uzaklaşmaya başladık. Arkama baktığım da adam yoktu. Kıza "dur yavaşla, aramızdan gelmiyor" dedim soluk soluğa "teşekür ederim hayatımı kurtardın" dedi. "Rica ederim ama neden o seni neden çekiştiriyordu?" Diye soru sordum. O da "o benim..." dedi ve sustu bende "o senin.. NEYİN?" Dedim. Ve kız ağlıyarak "zorla evlendirileceğim adam" dedi ve ağlıyordu bende şaşırarak "nee! Saçmalık. Zorla birde. Biz hangi devirde yaşıyoruz çok saçma" dedim. "Babamın zoruyla o adamla evlenmek zorundayım" dedi. "Hayır öyle birşey olmicak. Gel benim evime gel. Hava karardı. Buralar bu saatte tekin olmaz gibi görünüyor. Hem beni evimde bana herseyi anlatırsın ve çözüm bulmaya çalışırız. Seni benim evimde kimse bulamaz hem" Dedim. O da "tamam olur çok teşekür ederim" dedi ve sarıldı bana ama cok ağlıyordu bende "ağlama tamam hersey geçti. Gel gidelim" dedi ve eve 10 dk sonra geldik. Ona sıcak bir kahve yapıp eline verdim. "Al bunu iç ve sakinleş biraz" dedim. O da "tamam saol" dedi ve eline aldı. Ve bana başından geçen herşeyi anlattı....
Ağzım oval şeklinde açıldı ve "inanmıyorum bunlar çok kötü şeyler. Bundan sonra bende kal. Polise haber veririz." Dedim. Sonra bana "iyiki varsın ama adın ne? benim derdimden soramadım bile" dedi ve gülümsedi bende gülümsedim ve "Hira ya senin" dedim ve "tanıştığıma memnun oldum bende yasemin" dedi. Baya iyi anlaşmıştık. O da benim gibi lise sona gidiyormuş. Ama o 12C'ymis. Saate baktım ve 00.00 olduğunu gördüm gece yarısı olmuştu ve "uyuyalim mi yasemin geç olmuş baya" dedim. O da "olur canım" dedi ve ben kendi odama o da benim gösterdiğim odaya gitti. Sabah erkenden kalkıp okula gidicektim. Bu yüzden uyumaya karar verdim ve pijamalarimi giyip yatağa girdim ve yorgun olduğum için yarın sabah kalkmak için gözlerimi kapattım.
......