Gri ve siyah oda

1.6K 143 10
                                    


Gözlerimi açtığımda sabah olduğunu anladım ve hatırlamaya çalıştım dünü en son Arası gördüğümü bardan çıktığmı sonra bir adamın bana saldırmaya kalktığını ve Aras'ın beni kurtardığını sonra kuçağına alıp beni bir yere elettiğini hatırladım sonra hemen ayağa kalkıp tanımadığım odanın içinde gezinmeye başladım odanın içi siyah ve grilerle kaplı büyük bir oda, sağ taraftan geçince oda da bilardo masası ve spor aletleri felan vardı. O esnada da üzerimde dünden kalan elbisemi göremeyince "benim elbisem nerde. Bu gömlek kimin" diye kendime soru sorduğum da arkadan biri "benim" deyince arkama döndüm bu ses Aras'ın olduğuna emindim. Korktum ve geri geri gitmeye başladım "benim burda ne işim var" diye soru sordum. Aras öküzü de "dün bayıldın bende kucağıma aldım. Evinin adresini bilmediğim için evime getirdim" dedi gülümseyerek. "O zaman elbisem nerde? Bu gömleğin üzerimde ne işi var." Dedim. O da bana "rahat edemezsin diye çıkardım" dedi pis pis sırıtarak. Ağzımı açarak ne demek çıkardım bu hayvan benim üzerimi mi değiştirdi. Utandım ve ona utanarak "neden çıkardın yyyyooooksaaa bana birsey mi yaptın" sesim sonlara doğru daha sert ve bağırarak söyledim "sanki görmediğim şey niye utanıyorsun. Birde dedim ya rahat edemezsin diye çıkardım" dedi ciddi ifadesiyle "ben gitmek istiyorum burdan. Elbisem nerde" dedim ona kizarak. Bana bir adım daha attı "yatağın orda" dedi elini yatağı göstererek. Yatağın oraya gittim ve elbisemi elime aldım giyinmek için yer arıyordum. O hayvan lafa girerek "giyinmek için yer mi arıyorsun" diye bana soru sorduğun da kafamı evet anlamında salladım. Eliyle sol tarafı gösterdi "bu kapıdan gir banyo var orda giyinebilirsin" dedi bende o tarafa gidip kapıyı açıp kapıyı kilitledim. Sonra hemen o pislik in gömleği üzerimden çıkarıp kendi elbisemi giydim ve kapıyı açıp çıktım. Çıktım ama birde ne görim o hayvan da üzerini çıkarmış dolaptan gömlek alıyordu hayvanın kendi gibi kasları da hayvan gibi onu dikizlerken birden bana döndü "tatlı olduğumu biliyorum ama izin verirsen gömleğimi giyicem. Hee ama istersen giymem başka şeyler de yapabiliriz" dedi gözünü kırparak. Gözlerimi fal taşı gibi açıp "ne diyorsun be sen. Bak sana zaten çok sinirliyim senden nefret ediyorum. Artık karşıma çıkma gözüme gözükme ARAS KUNTER" diye bağırdım. Kaslarını çatarak bana baktı "benden bu kadar mı nefret ediyorsun" hayvanın sorduğu soruya bak bana neler neler yaptı halla bana nasıl soru soruyor. Aklıma biran da birsey geldi kendime gelince yüzünü çizicektim üzerine doğru gidiyordum yanına gittim ve bana "noldu" dedi bende hemen yüzüne elimi getirip tırnaklarımla çizdim ve yatağın oraya kaçtım "naptın lan sen salak karı" diyip yüzünü tutuyordu. "Bunu hakettin aslında çok şeyi hakediyorsun ama şuan senden korkuyorum ve gitmek istiyorum" dedim. O da üzerime doğru gelip "malesef bugün burdayız bu odada" diyip gözünü kırptı. Tam bir hayvan işte ama bir dk ne dedi "malesef bugün burdayız bu oda da" dediği kelime kafam da yankılanıyordu. Bugün burda kalamazdım. "Hayır burda felan değiliz. Seni bilmem ama ben burda değilim" dedim bağırarak. Dibime kadar geldi "bana bak ufaklık. Benim kim olduğumu biliyorsundur umarım. Bu yüzden benim dediğimi yapıcaksın anladın mı. Kısacası ben ne dersem o" diye bağırdı bende "ufaklık mi? Ben ufaklık değilim. Seninle aynı sınıftayız farkındaysan" dedim ve sustu aslında aynı sınıftayız evet ama o zengin birine benziyor neden devlet okulunda okuyor ki diye içimden geçirdim. Ona halla çok sinirliyim ondan çok nefret ediyorum çünkü benim ilkimi benden aldı hayatımı kararttı, okulumu herşeyimi onun yüzden değiştirdim ondan nefret ediyordum. Ama onun hayatını karartmam için ona yakın davrancam sonra benim hayatımı kararttığı gibi bende onun hayatını karartıcam. Bu yüzden ona "neden devlet okulunda okuyorsun. Odana bakılırsa zengin duruyorsun" diye soru sordum o ise bana cevap vermedi "bana soru sorma. Sadece ben ne dersem onu yap." Dediğinde, bende sinirlendim çünkü bana emir veriyordu. Tamam intikam için ona yakın olucaktır ama bu kadar da değil diyordum içimden bu yüzden ona "Hayır yapmicamm her istediğini. Bana emir veremezsin sen" diye ona bağırdım. Bana yaklaştı saçımı eline alarak "çok asi birisin ama bu bana işlemez yavrum" dedi dudağını kıvırarak. Saçım acıyordu "Ahhh bırak saçımı acıtıyorsun. Canım yanıyor Aras bırak" bana baktı gülümsedi "canın çok mu yanıyor aynı yatakta ki gibi mi hira" dediğinde gözümden tek damla yaş aktı çünkü o anıları unutmaya çalışırken canımı hep yakıyordu. Bana baktı sonra elini çekti "çok sulu gözsün be sende" dedi bana bakarak. Ben hiç birşey demiyordum çünkü ondan nefret ediyordum. Aklıma bir fikir geldi onu biraz korkutmak istiyordum bu yüzden banyonun kapısına doğru koştum o ne olduğunun farkında bile değildi bende hemen içeri girdim ve kapıyı kilitledim. Küvetin suyunu açtım ve suyla doldurmaya başladım. Birden ses geldi "aç şu kapıyı ne yapıyorsun sen o içerde. Duş mu alıcaksın yoksa alıcaksan kapıyı aç da beraber alalım" dedi ben ona ses vermedim küvetin suyu dolmaya başlamıştı biraz daha zaman vardı bu yüzden ona "biraz bekle" dedim. Planımın kusursuz işlemesini istiyordum. Bu yüzden zaman gerekliydi. "Tamam çabuk ol, sabırsızlanıyorum" diye ses geldiğinde bende ses vermedim küvet dolmuştu. Suyu kapattım. Ve içeri girdim kafamı en alt tarafa sokup kendimi boğmaya çalıştım. Boğulmicamı biliyorum çünkü o Aras hayvanı zamanın da yetişicek diye umut ettim. Sonra ses ve görüntü kesildi nefes alamaya başladım.

....

Aras'ın ağzından...
"Hadi be niye ses vermiyorsun. Kaç saat oldu"

"Sana diyorum"

"Hira ses ver sene"

"Kapının ordaysan çekil içeri giriyorum" dediğim de hira küvetin içine girmiş kendini boğmaya çalışmış. Hemen onu küvetten çıkardım ve yere yatırdım dizimin üzerine başını koydum. Ne o cırtlak sesi vardı, ne de nefes alıyordu. Dudakları morarmıştı. Ona birsey olmasından korkuyordum.
"Lan naptın sen manyak mısın. Aç gözlerini" diye bağırdım ama ses felan yoktu.

.....

Arkadaşlar yeni bölümü kısa sürede yazıcam. İstediğiniz şeyler varsa bana mesaj ya da yorum atabilirsiniz :))

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin