Temizlik

2K 128 15
                                    


Aras'ın ağzından

Hira kollarımda mışıl mışıl uyuyordu. O kadar çok masum ve cok güzel bir kadındı benim kadınım. Tek eliyle karnını tutuyordu diğer eli ise benim boynumun alt kısımında duruyordu.
Canını çok yakmıştım. Onunla birlikte olduğum zaman âdeta kendimden geçiyordum. Kokusu, bedeni, vücudu, dudakları beni benden alıyordu. Yanımda olduğu zaman mutlu hissediyordum kendimi. İçim bir değişik oluyordu. Bugün de canını çok yakmıştım. Oysa ki doktor 2 hafta ilişkiye girmeyin demişti ama ben kendime hakim olamadım ve bu yüzden kendimi ona zarar verdiğim için suçlu görüyordum. Bu düşüncelerle beraber bendi uykunun kollarına kendimi bıraktım.

........

Sabah Hira kollarımda uyuyordu. Biraz izledim. Çok masum du ama yüzü biraz solmuş duruyordu. Eli yine karnında ve boynumun alt kısmında duruyordu. Tek bacağını yukarı doğru kıvırma diğer bacağı pikenin alt tarafında duruyordu. Geceligi inmişti iç çamaşırı gözüküyordu sonra göğüsleri dekolteden taşacakmış gib duruyordu ve bu beni tahrik etmeye başlamıştı. Yaklaşık 20 30 dk dır izliyordum her tarafını. Yavaş yavaş kımıldamaya başladı. Gözlerini kırpıştıra kırpıştıra açmaya başladı. Bana birden döndü ve elini çekti sonra da tek bacağını pikenin altına soktu sonra da pikeyi kafasına kadar çekti. Ben bu yaptıklarına gülümsedim çünkü benden utanıyordu. Tekrar bana baktı "Şey..... Sen yataktan kalksan da bende üstüme birşeyler giysem olur mu?" Dedi bana bende kaşlarını çattım "benden utanıyor musun Hira?" Dedim sonra ses vermedi sinirlendim ve çıktım. Üstümde sadece Boxer olduğunu anladım ve hemen geri döndüm ve kapıyı pat diye açtım. Hira yataktan kalkmış geceligin tekini kolundan çıkarmış ve tek göğüsünü dışarı çıkarmıştı. Hemen arkasına döndü. Bu manzara karşısında erkekligim kendini hemen tetiklemişti. Arkası bana dönük haliyle "çık lütfen" Dedi bende dolaptan gömlek aldım Boxer ve havluyu alıp duşa girdim.

....

Hira'nin ağzıyla

Aras duşa girmişti bende hemen diğer odadaki duşa girdim hemen 10 dk kısa bir düş aldım sonra üstüme şort ve Body giydim. Bodyimin düğmelerini kapatmadım odadan çıktım.(Mutimedia da var.)

Aras hâlâ çıkmamıştı sanırım çünkü ortalıkta gözükmüyordu. Bende mutfağa geçtim 4 tane omlet yaptım çünkü o ayı 1 taneyle yetinir gibi durmuyordu. Diğer yandan 3 tane de tost yaptım çayı da demledim. Masaya sosis, zeytin, kaşar peynir, peynir Vs. Kahvaltılık ne varsa masaya koydum. Aras mutfağa koşa koşa geldi. "oooohhh be en sonunda şu evde yemek yicem" Dedi ellerini birbirine cirparak bende gülümsedim "ee otur o zaman yiyelim" Dedim ona 2 omlet koydum 2 tane de tost koydum. Kendime de 1 tane omlet. Ben 1 tanesini zorla yerken Aras hepsini yemiş bana yavru kediler gibi bakıyordu bende ona "doymadın mi" Dedim. Kafasını hayır anlamında salladı. Sıra 1 tane omleti ve tostuda önüne koydum ve yedi bende yedim. Beraber masayı kaldırdık. Yere çatal düştü eğildim yerden aldım ve Aras'ın baktım ama gözleri göğsüme bakıyordu bende göğüsüme baktım fazla açıktı sanırım eğildiğim zaman fazla açıldı diye düşünürken bodyimi düzelttim. Bana baktı sonra dudaklarına yapıştı beni masanın oraya oturtturdu ve 10 dk felan öpüştük sonra ben ittim bana gözlerini çattı ve ağzını açtı ki konuşacağını anladım bende hemen lafa atladım "Bugün işlerimiz var." Dedim saçma bir cümle olmuştu hem ne işi diye düşünürken bana tam da düşündüğüm cümleyi sordu " ne işi ya" Dedi sitem ederek. Biraz düşündüm "evi temizlicez" Dedim karnımın ağrısı çok ağrımıyordu bu yüzden daha iyiydim bana dinde "hizmetçiyi çağırırız ev temizlemekten ne anlarım ben" Dedi yanına bir adım attım ona biraz cilve yapıcam ve ikna edicem dedim içimden bacağımı kaldırdım ve arka bacağının oraya kaldırıp oraya yerleştirdim. Anlamayarak bana bakıyordu kendi bedenimi ona yasladım ve burnumu burnuna getirdim parmağımın üstünde durarak, içini çekti bana "ne yapıyorsun" Dedi bende dudağına küçük bir buse kondurdum "bugün evi temizlicez" Dedim dudaklarıma baktı sonra bana "t-tttamam" Dedi gülümsedim ve kendimi geri çektim ondan, bana üzüntülü baktı "eee bu fantezinin devamı nerde" Dedi dudaklarını bükerek. Gülümsedim. Kendimi ona çok yakın hissediyordum ama ona bugün öyle firikikler vericektim ki aklını başından alıcaktım. İNTİKAM dedim içimden.

....

Sonra temizliğe başladık Aras'ın eline elektirikli süpürgeyi verdim. Nasil calistircam diy uğraşıyordu. Ona guldum bana bakti "ne gülüyorsun bu şey çalısmıyor" dedi gözlerini devirerek. Bende yanina gittim "bak şurda kırmızı dügme var ona bas" dedim gülerek bana bakti sonra da makineye "bu şeyi bu kücük şey mi çalıstırıyor yani" dedi. Bende gülmemek için dudaklarımı bastırdım ve kafamı salladım. Sonra bende dolabı silmeye başladım. Bile bile arkami döndüm ve sortum dar ve kalçalarımın yanaklarını gösteriyordu eğildiğim zaman arkamı döndüm eğilerek bana bakıyordu içini çekti "ya sabır. Gel de sikme" Dedi sesli düşünüyordu. Demek ki işe yaradı dedim içimden sonra dolabı sildim. Aras'a baktım süpürecem diye uğraşıyordu. Yanına gittim ve elinden aldım, düğmeye eğildim gözleri göğsüme kaydığından emindim. Düğmeyi kapattım ve yüzüne baktım. Tam da tahmin ettigim gibi ,Kafasını göğsümden çekmiyordu. Eğildiğim yerden kalktım ve önüne geçtim gözleri yavaş yavaş bacaklarıma kaydı sonra da ellerini açtı beni kendine çekecekken hemen geri çekildim ve perdenin oraya gittim. Arkama baktım sınırlı sınırlı bana bakıyordu. Perdelerini kornişten çıkarıp yıkamaya karar verdim. Ama boyum yetişmezdi bu yüzden sandalyeyi aldım ve perdeye uzanmaya çalıştım ama olmuyordu tekrar denedim ayağım birden kaydı ve Aras'ın kollarına düştüm. İkimizde birbirimize bakıyorduk. Sonra kucağında beni koltuğa koydu "bugünlük bu kadar yeter. Karnını ve bedenini zorlama kücük ugrasamam senle hem yarın devam ederiz" Dedi bende kafam salladım. Ama bugün ben ona daha çok cilveler yapıcaktım diye içimden geçirirken. Aras'ın merdivenlerden çıktığını gördüm hemen bende çıkmaya başladım odaya girdi bende yanlışlıkla girmiş gibi yapıcaktım ama önce onu tahrik edicektim bu yüzden sortumun fermuarını indirdim ve düğmesini açtım ellerimi indircekmis gibi yapıp kapıyı pat diye açtım. Aras'da üstünü çıkarmış altında sadece Boxerı vardı bana bakıyordu gülümsedi "ee ne bekliyorsun devam et" Dedi sinsi sinsi. Bende ona baktım ve altimda iç çamaşırı vardı. Bende ona gülümsedim ve sonra sortumu yavaş hareketlerle indirmeye başladım bana odaklanmış izliyordu. Şortu ayak parmak uçlarıma getirdim ve onu orda bırakıp. Bodyimi de yukarı doğru ağır hareketlerle çıkardım üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı. Südyenimin tek kopcasını indirdim. Aras resmen olduğu yere kitlenimiş ve erkekliği çoktan ayaklanmış ve dim dik olmuştu. Parmaklarımı dudaklarıma getirdim ve dudaklarımda gezdirmeye başladım yavaş yavaş Aras'ın yanına ilerliyordum. Birden hızımı arttırıp. Aras da bana doğru geliyordu bende hemen yanından geçip banyoya koştum ve kapıyı kilitledim.

Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum :) yazı yanlışları varsa çok özür dilerim. En az 15 vote olursa yeni bölümü yazıcam. Çünkü emeğime karşılık istiyorum artık :)

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin