Hatırlatma.Aras'ın ağzından...
"Hadi be niye ses vermiyorsun. Kaç saat oldu""Sana diyorum"
"Hira ses ver sene"
"Kapının ordaysan çekil içeri giriyorum" dediğim de hira küvetin içine girmiş kendini boğmaya çalışmış. Hemen onu küvetten çıkardım ve yere yatırdım dizimin üzerine başını koydum. Ne o cırtlak sesi vardı, ne de nefes alıyordu. Dudakları morarmıştı. Ona birsey olmasından korkuyordum.
"Lan naptın sen manyak mısın. Aç gözlerini" diye bağırdım ama ses felan yoktu.*******
Hira.
Gözlerimi açtım yataktaydım. En Son küvette kendimi suya bırakmıştım Aras hayvanından intikam almak için. Kafamda kurduğum intikam planlarını zamanla daha çok ciddi boyutlara getirmem gerekli bana çok kötü şeyler yaptı bunun intikamını ondan almalıyım diye düşünürken Aras kalasını banyo kapısından çıkarken gördüm altında sadece havlu ve karın kasları ile karşıma geçti.
"Uyandın mı" dedi bana ama ben konuşamıyordum. Nedeni bilmiyorum içim kıpır kıpır gözlerim bedenini izlerken bana
"Sana sordum. Uyandın mı" diye tekrar bana birşey sorunca bende ona cevap vermek zorunda kaldığımı hissettim "görmüyor musun" diye ona ters cevap verdim ve biraz bağırarak cevap vermeyi seçtim. İki kaşını kaldırıp bana şaşırdı sonra elini kafasına alıp saçlarının arasından geçirdi benim yanıma gelip "bana bak küçük. Bana bağırma eğer bağırsan da. Barda ki gibi inlemelerini duyarsın" dedi ben ne diyeceğimi bilemedim içim de buruk bir acı hissettim bu olanların hiç birini ben seçmedim, hayatımı ben seçmedim. Ben iklimi evleneceğim adama vermek istiyordum. Barda, bir Playboy piçine değil, ben düşüncelerimi kafamda düşünürken belinde ki havluyu birden çekti ve üzerinde hiç birşey yoktu biran utandım ve üzerim de ki çarşafı üstüme çektim "utanıyor musun kızım" dedi bana bende ona sadece sitem ederek "şu üzerine birşey giy ne meraklıymışsın organlarını gösteremeye" dediğimde gülmeye başladı "daha yakından görmek ister misin" diye birşey sorduğun da korktum ve üzerimden çarşafı bir çırpıda çekti ben hemen iki elimi yüzüme koydum "ne yapıyorsun. Bak bana dokunma yalvarırım sana kendimi iyi hissetmiyorum, nolur ben artık evime gidim nolur" dedim ama ellerim hala yüzümdeydi. Ellerimi elleriyle çekti ve bana döndü "benden utanmana gerek yok hira. Senin ilkin zaten benim. Bu anı daha önce de yaşadık. Şimdi sakin ol biraz kendini bana bırak. Eğer kendini kasarsan daha çok canın yanar bu yüzden rahat ol" dedi ve dudaklarım yapıştı nedenini bilmediğim şekilde içim değişik hissediyordu ona nefretim biraz olsun dinmişti ama yine de nefret ediyordum bu yüzden onu ittim ve tokat attım. Bana baktı sonra da o bana tokat attı "eline ayağına sahip çık. Şimdi ya güzellikle benim altıma girceksin ya da barda ki gibi zorla seni beceririm karar senin 2 dakikan var." Dedi sert tonuyla ben ondan çok korkuyordum o acıyı tekrar yaşamak istemiyordum. Hem yasemin de beni çok merak etmiştir kaç gün oldu eve gitmedim. Bunları düşünürken Aras "2 dakikan doldu kararın ne?" onu istemiyordum bu yüzden ona "seni istemiyorum!. Ben evime gitmek istiyorum bırak beni ya artık bırak, ne istiyorsun benden bırak" diye ağlamaya başladım o sadece karşıma geçip bana bakıyordu sonra yanıma geldi saçımdan tuttu dudaklarıma yapıştı. Kendimi kötü hissediyorum ama bir tarafım onu istiyordu. Bana "karşılık ver" dediğinde yine de dediğini yapmadım saçımı hızla çekip boynumu eğdi "sana karşılık ver dedim. Eğer benim dediklerimi yapmazsan emin ol, sana sexle ilgili bütün eziyetleri üzerinde denerim" dediğinde korktum çok korktum çünkü ben böyle şeylere daha hazır değildim bunları düşünürken tekrar dudağıma yapıştı bende ona ilk baş karşılık vermedim alt dudağıma sert ısırınca ağzımda değişik bir tad oluştu sanırım ısırdığı yer kanamıştı bana sinyaller veriyordu KARŞILIK VER manasında ona yavaş yavaş karşılık vermeye başladım dudağının kenarı yukarı doğru kıvrılınca gülümsediğini anladım. Saçlarımı ellerinden çekti ve üzerimde ki gömleği kafamdan çıkardı bol olduğu için hemen kolaylıkla çıkarabildi barda olduğu gibi yine karşısında çıplaktım ama o eziyetleri çekmek istemiyordum bu yüzden dediklerini yapmalıydım. Ellerini göğüsüme getirdi ve sertçe avuçlamaya başladı ikimizde çıplaktık kulağıma eğildi "barda olanlar için üzgünüm ama şimdi kendini bana bırak ve bu anın tadını çıkar" dedi bende ona kafamı tamam anlamında salladım dudaklarıma yapıştı sert sert emiyor, elleri göğsümde, erkekliğini hissediyorum. Sert olmuş bir şekilde al beni içine diye yalvarır gibi dim dik olmuştu bana baktı "bu biraz sert olucak barda ki 1 saat felan sürdü buna dayan" dediğinde korktum erkekliği gerçekten çok büyüktü bana baktı ve elleriyle bacağımı iki yana açtı ve vajinamı emmeye başladı dilini gerçekten çok güzel kullanıyordu altında kıvranmaya başladım neden bilmiyorum ama kendimi değişik hissetmeme neden oluyordu bana bu yaptıkları, daha sonra yavaş yavaş eme eme göbeğimden yukarı göğüsüme geldi diğer eli kalçalarımı sıkarken diğer eli diğer gögüsümü avuçluyordu ağzıyla diğer göğsümü emerken ara da bir ısırıyordu kendimi çok değişik hissederken ağzımdan inlemeler çıkmaya başladı.
IMMM IMMMM......
Bana baktı "hoşuna gidiyor mu" kafamı salladım "güzel" dedi ve dudaklarıma yapıştı nasıl oldu bilmiyorum ama biran o ayıyı altıma aldım biraz şaşırdı Aras, sonra iki eliyle kalçalarımı erkekliğine sürtmeye başladı bu çok hoşuma gitti ve dudaklarına yapıştım ateşli bir şekilde öpüşüyorduk birden kalçalarımın arası çok acımaya başladı sanırım içime giriyordu, bu da benim için bir ilk oluyordu şuan "AAAAAAAHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH" feryat eder gibi bağırıyordum canım çok acıyordu kendimi yukarı çekmek istedim kalçalarımı hemen erkekliğini soktu. Bu defa daha çok açımaya başlayınca oda bağırışmalarımla doldu "Ahhhhh Aras çok acıyor AHHHH" bana baktı sonra ellerini kalçamdan çekti ama hala içimde yavaşca gel git yapıyordu. Kafamı tuttu ve kendine doğru çekti dudağıma öpücük koydu "sakin ol. İlklerini hep ben aldım yani SEN BENİMSİN..." Dedi canım çok acıyordu ama dediği neden se beni mutlu etmişti. "Kendini bana bırak tamam mı hira" dediğin de "tamam" dedim. "Zıpla" dedi "anlamadım" dediğimde kalçalarımı yukarı kaldırdı ve bıraktı bu canımı daha çok acıttı AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH bana baktı "sakin ol" dedi. Yavaş yavaş beni kendine eğdi ve ondan beklenmicek bir hareket yaptı kendi üzerine beni yatırdı "biraz dinlen" dedi bende üzerine yattım erkekliğine baktım halka dikti. Kafamı yüzüne çevirdim "neden bana bunu yapıyorsun" dedim o da affalladı "neyi" dedi bana bende onun boyunun oraya kafamı soktum "bunu. Bu yaptıklarımızı" dedim kafamı kaldırdı "seni istiyorum. İçine girmek istiyorum. Seni bırakamıyorum çünkü ilk defa bir kız, ilişki esnasında beni istemeden beraber oldu. Bu benim için bir ilk, senin içinde ilk olan bir beraberlik" dedii bende onun dudağını öptüm "bende seni istiyorum" dedim ne ne yaptım neden şimdi bunu dedim diye içimden geçirirken beni arkama çevirdi arkam Aras'a dönük şekilde yatıyordum "ne yapıyorsun" dedim. İki ellerini göğsüme aldı aldı ve sıkıca avuçladı "başlıyoruz" dedi bana bende "ama daha dinlenemedim canım çok acıyor daha Aras" dediğimde ağrım yine arttı beni dinlemeden yine arkadan içime girdi "zevkini al" dedi ve hızlı hızlı gel git yapmaya başladı AAAAAAAHHHHHHHHHHH AAAAAAAAHHHHHHHHHHH diye bağırıyordum beni yatağa domalttı saçımdan tuttu ve daha da hızlandı dayanamıyordum artık canım çok fazla acıyordu ama durmak bilmiyordu kaç saattir böyleydik bilmiyorum ama halla arkamdan çıkmadı zevk alamıyordum canım çok acıyordu. Beni yatağa yatırdı bacaklarımı araladı "benimsin hira" dedi ve vajinamdan içeri hızla girdi kafam yukarı kalktı ve hızlıca yatağa tekrar yattım çünkü çok hızlı girdi ve sarsıldım çok acıyordu AHHHH AAAAAAAHHHHHHHHHHH AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH ARASSSS AAAAAAAHHHHHHHHHHH diye bağırıyordum ama durmak bilmiyordu içim değişik oluyordu ağrım yavaşca gidiyordu. Ağzımdan nasıl oldu bimiyordum ama "daha hızlı" dedim Aras bana baktı gülümsedi performansını daha çok artırdı canım biraz acıyordu vajinam acıyordu ama zevki daha fazla alıyordum. Bana baktı dudağıma yapıştı ısırmaya başladı emiyordu ve bende ona karşılık veriyordum. Kendimi erkekliğine itmeye başladım ellerimle başını kavradım. Dudaklarını bende emmeye başladım dillerimiz de adeta birbirlerini emiyordu nefes nefese kaldık ama onu hala daha çok istiyordum. Nefes almak için saçından tuttum yukarı kaldırdım bana baktı "ddddur bbii" diye nefes almaya çalışıyordum tekrar dudaklarıma yapıştı ve daha sert şekilde emmeye başladı ordan boynuma indi ve ısırdı boynumu emmeye başladı dudaklarım, boynum, gögüslerim çok acıyordu morardığına emindim ve daha sert vajinama gel git yapmaya başladı. Biraz daha devam etti sonra yanıma kendini attı nefes nefese kalmıştık ve vajinam ve arkam çok ağrıyordu ama zevki ilk ilişkiye girdiğimizden daha çok almıştım nedenini bilmiyordum ama onu ÇOK İSTEDİM. Bana döndü "aferin 2. Kez yapmana göre fena değildin 5 saattir yapıyoruz iyi dayandın" ağzım açık kaldı 5 saat mi. Birden ağrı girdi karnıma "Aaaahhhhh" Aras ne olduğunu anlamadı "noldu kızım" dedi bende ona "yine mi girdin aaaahhhhh" dedim bana şaşkın şaşkın bakıyordu "hayır ne girmesi dermanım kalmadı" dedi ağrı artmaya başladı ve bacaklarımı kendime çektim "Aras, karnım çok ağrıyor" dedim bana baktı sonra vajinama ama kanları görünce şaşırdı "kızım kan var burda kalk hastaneye gidelim" dedi bende ona "böyle gidemem çıplağım" dedim ve yataktan kalktı altına dar bir siyah pantolon üzerine de t-short'ünü geçirdi bende ağrıdan durmaz hale geliyordum beni yatağa oturttu üzerime bol bir eşofman üstüme de bol bir hırka geçirdi sonra beni kucağına aldı araba ilerledik beni ön koltuğa yanına yavaşca bıraktı emniyet kemerini taktı sonra alınımı öptü "dayan geçicek" dedi gözümden yaşlar akmaya başladı kapıyı hemen kapattı koşarak kendi tarafına geçti hızlıca son gaz ilerlemeye başladı.
Hastaneye geldik arabayı durdurdu hemen beni kucağına aldı acil tarafına girdik ve gözlerim karardı hiç birşeyi göremiyorumdum artık........
Evet arkadaşlar nasıl buldunuz. Vote ve yorum bekliyorum lütfen arkadaşlar bunu bana çok görmeyin inanın ki üzülüyorum. İlk hikayem yorumlar voteler çok az lütfen bunu bana çok görmeyin. Vote ve yorumu bekliyorum. İstediğiniz bir fantezi varsa bana mesaj atın düşünüp yazıcam. :))