Baba

1.5K 120 34
                                    

Hatırlatma...

Aras'da üstünü çıkarmış altında sadece Boxerı vardı bana bakıyordu gülümsedi "ee ne bekliyorsun devam et" Dedi sinsi sinsi. Bende ona baktım ve altimda iç çamaşırı vardı. Bende ona gülümsedim ve sonra sortumu yavaş hareketlerle indirmeye başladım bana odaklanmış izliyordu. Şortu ayak parmak uçlarıma getirdim ve onu orda bırakıp. Bodyimi de yukarı doğru ağır hareketlerle çıkardım üstümde sadece iç çamaşırlarım vardı. Südyenimin tek kopcasını indirdim. Aras resmen olduğu yere kitlenimiş ve erkekliği çoktan ayaklanmış ve dim dik olmuştu. Parmaklarımı dudaklarıma getirdim ve dudaklarımda gezdirmeye başladım yavaş yavaş Aras'ın yanına ilerliyordum. Birden hızımı arttırıp. Aras da bana doğru geliyordu bende hemen yanından geçip banyoya koştum ve kapıyı kilitledim.

Aras'ın ağzından

Odama girdim kapıyı kapattım. Üstümdekileri çıkardım. Boxerımla duruyordum sadece ardından kapı açıldı Hira kapıdan şort unu indirerek giriyordu beni gördü ve durdu bende "ee ne bekliyorsun devam et" Dedim gülerek. Hira beklemediğim hareketi yaptı ve yavaş yavaş sortunu çıkardı sonra bugün beni tahrik eden bodyisini de yavaş yavaş çıkarttı. Onu şuan şu haliyle yatağa atıp inleterek sikmek istiyordum Hira yavaş yavaş yanıma yaklaştı bende Hira ya gidiyordum fakat Hira yanımdan sıyrılıp banyoya kaçıp kapıyı kilitledi çok sinirlenmiştim. Çünkü çok tahrik etti beni ve hiç adil davranmadı kaçtı benden.
Bunları düşünürken altım şortumu ve yarım bir body giyip alt tarafa indimm. Bayadan beri okula gitmiyorum. Hira da okula gitmiyor. Bunları düsünerek alt kata indim.

Hira'nin ağzından

Güzel bir duş aldım sonra çıktım eşyalarımın arasından iç çamaşırlarımı, şort ve bol kısa bir t-short elime aldım ve giyinmeye başladım. Saçımı da havluya sardım ve alt kata inmeye başladım. Duştan çıktığım için ayaklarım biraz kayıyordu Aras da L kotuğa yayılmış televizyon izliyordu bende yanına gidiyordum ki parkelerin üzerine kalçamla pat diye yapıştım. Aras bana baktı ayaklandı yanıma geldi elimden tutarak kaldırmak için elini uzattı ama çok acıyordu birden biraz da karnıma ağrı girdi.
"Aaahh kalçam. Ufff yaa çok acıyor" Dedim Aras da bana bakıp kahkaha atmaya başladı. "Nasıl becerdin düz yerde düşmeyi Hira ya" Dedi gülerek bende ona kaşlarımı çattım Aras'a sinirlendigimi anlamış olacak ki dudaklarını birbirine dayayarak içinden güneye çalıştı sonra yavaş yavaş kalkmaya çalıştım ama birden vajinam çok acimaya başladı "aaaaahhh Aaarass ccccook acıyor bir taraflarım" demeye başladım Aras anlamamış olacak ki "neren" Dedi. Bende kas göz işaretleriyle anlatmaya çalıştım anladı ve gülümsedi. Beni yavaşca kucağına aldı ve koltuğa ottuturdu. Bana "bekle" Dedi bende beklemeye koyuldum sonra ilaç ve spreyi getirdi. İlaçları heee içtim spreye gelince biraz duraksadım ama zorundaydım. Sortumun düğmelerini açtım fernuarını da indirdim sonra şortumu Aras yavaşca çıkarttı sonra bacaklarımı ikiye ayırdı erkekliğine baktım yavaş yavaş dikleşmeye başladığını fark ettim. Aras bana dönüp "şuan şu durumda şurda seni becermek istiyorum Hira" Dedi bende onu istiyordum ama zorlayamazdım kendimi bu yüzden Aras'a "eğer kendini kötü hissediyorsan ver bana ben yapımı dedim. Spreyi eline aldı ve 3 defa sıktı sonra kalkıp gitti spreyi masaya koydu telefonunu ve arabasının anahtarını alıp çıktı koltukta bacaklarım açık şekilde kalkmıştım. Hemen kendimi çeki düzen verdim şortumu giydim ve L kotuğa uzandım ve uzanmamla uyuya kalmışım. Saatte baktım 23.45 di Aras'ı aradım evde ama hala yoktu bende odaya geçtim üstüme gecekliklerimi giyip uyumaya çalıştım.

Aras'ın ağzından

Kapıyı kapatıp çıktım çok tahrik olmuştum hemen başka birini sikmem gerekliydi yoksa Hira ya zarar verebilirim. Bu yüzden bara gittim biraz kafa dağıtım sonra yanıma sürtük geldi onu evime getirip becercektim sessizce, Hira uyumustur emindim bu yüzden Hira nin uyuduğu kapıdan daha uzak odaya geçip yanimdakini becermeliyim diye düşünürken sürtükle konuşup onu evime davet ettim. Arabaya bindik ve evime gittik. "Sessiz ol tamamen mi evde bir var" Dedim kafasını "tamammmm canımss" kızın konuşması bie sürtük diliydi. Odayı gösterdim sürtüğe sonra Hira'ya baktım masum kızım uyuyordu. Sürtüğü hemen odaya attım kızı hemen becermeye başladım öpmek felan istemiyordum sadece Hira yi öpmek istiyordum. İnlemeye başladı ve bağırıyordu biraz uyanmak doye ümit ediyordum...

Hira'nin ağzından

Garip sesler geliyordu sanki bir kız bağırıyordu. Merak ettim çünkü sesler çok değişikti. Bu yüzden odadan çıktım ve sesin olduğu yöne gittim. Yavaşca kapıyı dinledim bir kız sesiydi inliyordu DAHA SERT diye anlamadım ve kapıyı yavaşca açtım. Keşke açmasaydım o nalet kapıyı Aras bir kızı beceriyordu. Gözlerım doldu ve gözümden bir damla yaş aktı. Kız beni gördü ve Aras'a "aşkomm biri bizi izliyor" Dedi. Aras kafasını kapıya çevirdi ve beni gördü. Bende hemen kapıdan çıktım ve odaya geçip telefonumu, bir miktar para ve ayakkabımı alıp koşarak alt tarafa indim hemen ayakkabılarını alıp evden çıktım. Arkama bakmadan koşuyordum.

Karnım koştukça ağrıyordu. Arkama bakmadan koştum koştum bir taksi çevirdim. Evime gidemezdim Aras beni bulurdu. Paralarıma baktım sadece 600 tl vardı. Bu yüzden bir otel bulmalıydım kendime taksici bana "nereye efendim" Dedi. Bende ".... otele" Dedim taksici otelin önünde durdu ve 20 tl verip indim. Otelin içine girdim. 1 günlük kalmak için oda tuttum çok büyük bir otel değildi bu yüzden 1 günlük 100 tl ye anlaşma yaptım. Otelin anahtarını elime verdi ve bende odaya kendimi yönelletim en sonunda odayı buldum ve içeri girdim. Girdim hemen ağlamaya başladım. Aras başka birisini beceriyordu ve çok üzüldüm neden bilmiyorum ama kalbim çok kırıldı. Üstüme baktım sadece gecelikeler vardı. Bunları düşünürken ağlamaktan helak olan gözlerimi yudum ve uykuya daldım.

Aras'ın ağzından

Hira biz gördü ve koşarak çıktı bende üstüme gömlek ve pantolonu giydim arkasından gitmeye kalkıştım ama yoktu. Sinirden odaya geri döndüm ve sürtük yüzünden olmuştu ondan sinirimi çıkarttım sonra telefondan korumanın tekini arada ve kızı burdan almaları için.
Hira nerde ve ne yapıyor bilmiyordum. Akla gelen tek fikir vardı telefonundan nerde olduğunu anlamak için telefondan yerini tespit ettircektim. Hemen ise koyuldum ve 20 dk sonra nerde olduğunu öğrendim. Küçük bir oteldeymiş. Hemen otele gittim ve odasının numarasini alıp ve birde anahtar alıp odaya koyuldum. Odanın kapısını açtım Hira yatakta karnını tutmuş uyuyordu gözleri şişmişti ağlamaktan. Kucağıma aldım ve eve getirdim. Yatağımıza koydum. Biraz debelendi ve yavaş yavaş gözlerini açtı. Beni gördüğünde şaşırdı ve karnını tutup hemen banyoya koştu ve icinde ne var ne yok cıkarttı ve sonra aaaaahhh diye bağırdı.
"Hira ne oldu" Dedim ama ses vermedi tekrar aaaaahhhh diye bağırıyordu. Hemen kucağıma aldım ve hastaneye götürdüm. Doktorlar muayene etti ve ben bu hastaneye gelmekten bıktım....
Doktor çıktı bende hemen yanına gittim. "Neyi var" Dedim doktora. Doktor bana baktı ve sonra "karınıza dikkat etmelisiniz. Düsük tehlikesi geçirmiş ve karınız 2 haftalık hamile." dedi ve gitti şaşırdım daha buna hazır değildim. İçim değişik oldu. Şaşırdım ve iki elimi kafama koyup düşünmeye başladım. Birseyler ters gidiyordu bir yanım isterken diğer yanım baba olmaya hazır değildi. Ama doktorun demesiyle BABA olucaktımm....

Arkadaşlar vote ve yorumlar için teşekkürler. İstediğiniz şeyler varsa mesaj atın ya da yorum yapın. Sizi seviyorum :))

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin