Karın Ağrısı

2.9K 128 21
                                    

Arkadaşlar. Yazım yanlışlarım oluyor telefonla yazdığım için kusura bakmayın nolur :(

Hatırlatma...

Hastaneye geldik arabayı durdurdu hemen beni kucağına aldı acil tarafına girdik ve gözlerim karardı hiç birşeyi göremiyorumdum artık.

..........

Aras'ın ağzından

Hirayla çok güzel ilişkiye girmiştik. Onu çok istiyordum ve ona SEN BENİMSİN dedim. Neden dedim bilmiyorum ama onu çok istiyordum ben bunları düşünürken. Hira birden aaaaahhhhhh demeye başladı. Ne olduğunu anlamadım sonra gözüm vajinasına kaydı ve anlam veremedim. Sonra hemen hastaneye geldik. Kucağıma bayıldı. Doktorlar özellikle kadın doktorlar onu muayene ediyordu. Acilden hastane odalarına aldılar bende doktorun yanına gidip.
"Neyi var doktor" dedim kadın bana dönüp
"Sanırım kocasısınız. Karınızı ilişki esnasında çok zorlamışsınız. Rahim içi tabakası olduğundan fazla yırtılmış. Biraz dinlenmesi lazım. 2 hafta ilişkiye girmeyin. Mümkünse dinlensin ve 2 hafta sabredin. Size vereceğim ilaçları daha doğrusu spreyi vajınasına akşamları 3 defa sıkın sonra ilaçlarını içsin ve dinlensin" dedi ve gitti. Kendimi kötü hissettim karşımda ki tecrübesiz ve ilkerini yaşıyan birine bu kadar sert olmamalıydım diye düşünürken Hira'nın odasına girdim ayaklarını kendine çekmiş elleri karnında mışıl mışıl uyuyordu. O kadar güzeldi ki ama benim yüzümden uyurken bile acı çekiyordu. İçeri hemşire girdi.
"Hastamız şuan da biraz daha iyi. Bunlar ilaçları ve hastamız uyandığında gitmek isterse gidebilir." Dedi. Bende "tamam." Dedim ve Hira'yı izlemeye koyuldum. Yavaş yavaş gözlerini kırpıştırmaya başladı sanırım uyanıyordu.

......

Hira'nın ağzından

Uyandığımda da hastane odasında buldum kendimi Aras karşımda bana bakıyordu.
"Nerdeyim" dediğim de bana gülümsedi yanıma geldi..
"Hastanedeyiz. İyi misin" dedi bana bende biraz doğruldum ve doğrulamala karnıma sancı girdi. Elimle karnımı tuttum.
"Evet biraz iyiyim ama sancım var. Eve gidebilir miyim. Yasemin beni merak etmiştir. Kaç gündür konuşmuyoruz" dedim. Aras bana kaşlarını çatarak.
"Seni böyle kendi evine gönderemem." Dedi bana bende ona "yasemin çok merak etmiştir beni" dedim cebinden telefonu çıkarttı bana uzattı "al ara o zaman" dedi "numarasını bilmiyorum ki" dedim. O da bana "o zaman senin evine gidelim biraz eşya alalım ve bana gidelim hem arkadaşına da haber vermiş olursun dedi bana mantıklı geldi bu söyledikleri ama bu halle nasıl giderdim. Böyle düşünürken yavaş yavaş hastaneden çıkıyorduk. Aras'ın karşı öfkem neden se gün geçtikçe daha çok azalıyordu. Arabaya bindik ve yolları tarif ettim "ben geliyorum sen bekle" dedim eve girdim yasemin beni görünce sarıldı "kızım nerdesin ya kaç gün oldu okula da gelmiyorsun. Arıyorum ulaşılmiyor. He bu hal ne. ne oldu sana" diyordu kız da haklıydı. Bende yasemine "sana herseyi anlatıcam ama şimdi benim gitmem gerekli beni merak etme ben seni aricam" dedim o da tamam demişti çok anlayışlı bir kız. Odama geçti küçük bir çantaya eşyalarımı koydum iki tane de geceliğimi ayakkabimi da cantama koyup üzerime bir eşofman ve hırka geçirdim onun gömleğini de yatağıma koyup odamdan ciktim yasemine sarıldım ve arabaya geçtim. Aras Arabayı sürdü. Eczanenin önünde durup eczane girdi ilaçları ali eve sürdü arabayı. Eve girdik bana odayı gösterip "sen git ben gelcem" dedi. Bende kafamı sallayıp odaya geçtim. Üzerime siyah dekolteli geceliğimi giyip yatağa geçtim ve üzerime çarşafı çektim evde hep böyle rahat olurdum alışkanlık olduğu için burda da öyle giydim. Aras odaya girdi.
"Uyuma şu ilaçları iç ve sıkim" dedi bende kaşlarımı çattım. "İlacı anladım da sıkmak" diye sordum. O da bana "vajinana 3 defa sıkılması ve ilaçlarını içme gerekli" dedi bende vajinaya sıkmak ve o derken çarşafı üzerimden çekti gözleri bacaklarıma ve göğüs kısmındaki dekolteye gitti. Ellerini saçlarından geçirdi ahhh "neden bunları giydin. 2 hafta ilişki yok dedi doktor şimdi nasıl kendime hakim olcam Hira!" Diye bağırdı korktum ve şaşırdım sanırım onu tahrik ettim diye düşünürken "bacaklarını aç" dedi. Bende şaşırdım karnım hala ağrıyordu çünkü karnımı tuttum "ama Aras karnım da biraz sancı var" dedim bana nakit gülümsedi sinsi sinsi "merak etme. Sadece sen aç bacaklarını" dedi ona güvenmekten başka şansım yoktu bacaklarımı açtım ve bana diğer geldi elinde ilaç poşeti vardı içinden bir kutu aldı içinden spreyi çıkardı ve benim iç çamaşırımı indirdi beni tahrik ediyordu bana baktı ve "Hira. Dayanamıyorum sen çooook güzelsin" dedi bende nedense onu istiyordum ama bu sancı buna izin vermiyordu. Bana baktı şişeyi salladı vajınama baktı ve parmaklarıyla küçük dokunuşlar yaptı kendimden geciyordum nerdeyse bana baktı sonra parmaklarıyla vajinamin olduğu yere 1 tane sıktı biraz ürperdim snra elleriyle bacaklarıma dokunuyordu erkekligine baktım kalkmıştı bana baktı "Hira" dedi kendinden geçmiş gibi duruyordu. Bende ona baktım "Aras lütfen yapma şunları hallet hadi" dedim sonra bana baktı kocaman nefes alıp verdi 2 taneyi heee sıktı ve kalktı. Şişeyi masaya koydu. Bana döndü üzerinden gömleği çıkardı ve dolaptan bir pike aldı bense halla ona bacaklarım açık duruyordum "üstüne iç çamaşırnı giy ve şu pikeyi üzere ört" dedi ve pikeyi attı üzerime bende hemen giydim ve pikeyi üzerime örttüm. İl açımı da verdi. Aras da ise sadece Boxer vardı yanıma geldi ve uzandı şaşırdım. Bana döndü kendine çekti "bu kadar sexi olma bir daha dayanamıyorum. Kokun bir başka beni benden alıyor. Fiziği çok güzel." dedi bende nedense mutlu oldum. Yavaşça ona döndüm bana bakıyordu birden gözleri acil dekolteli göğsüme gitti hızlı hızlı nefes alıyordum nedenini bilmiyorum ama onu içime almak istiyordum. Bana baktı "Hira. Biraz girim sana zarar vermicem" dedi bende durdum bende istiyordum onu ama biraz karnım ağrıyordu "Aras ama karnım" dedim o esnada Aras dudağıma yapıştı bende birden ona karşılık verdim karnım ağrıyordu ama dayanmalıydım çünkü çok istiyordum. Ellerini göğsüme soktu ve emmeye başladı dudaklarımı sonra tek göğsümü çıkardı dekoldeten emmeye başladı tahrik oluyordum karnımın ağrısı daha da artmaya başladı içimden hadi Hira biraz daha dayan dedim sonra bana "arkanı dön" deri bende kafamı salladim yavaşça döndüm karnımın ağrısı arttı ama onu istiyordum. Erkekligi çok sertti yavaş yavaş arkamda acı hissettim ve çığlığı bastım karın ağrım çok artmıştı arakamın ağrısı bile bunun yanında çok azdı. Aras gel git yapıyordu "AAAAAAHHHHHH AAAAHHH Aras karnım. Ccccok ağrıyor dur lütfen" dedim ama kendinden geçmişti durmuyordu birden bacaklarıma tekrar bir sıvı hissettim ağrım arttı ve Aras da bu sıvıyı anlamış olacak ki hemen çıktı "Hira, ben üzgünüm kendime hakim olamadım özür dilerim" diyordu bende ağlıyordum ve ağrıdan dolayı biraz kan akmış. Ama kan durdu sonra dan. Ağlıyordum karnım çok ağrıyordu "Aaaaahhhhhh Aras cccanım Ccccok açıyor hık dayanamıyorum hık" ağlamam ve ağrım artmıştı. "Naptım lan ben. Ağlama Hira kalk hastaneye gidelim" dedi bana bende "hayır Aras bekle birazdan geçer. Dinlenmem gerek" dedim Aras bana "hayır kalk" dedi bende ağrıdan bacaklarımı kendime çektim "Aras hayır gitmek istemiyorum hık sadece uyumak istiyorum" dedim. Aras yanıma gelip kafamı çıplak bedenine koydu sonra bana sarildi bu bana biraz iyi gelmişti. Alınma öpücük kondurdu "ağrı artarsa gidicez" dedi bende kafamı salladim ve gözlerimi yumdum.

.....

Nasıl buldunuz arkadaşlar. Vote ve yorum bekliyorum. Yarın okullar açılacak zaman bulup da yazamazsam diye yazdım lütfen yorum yapın kısa süre de yeni bölüm yazim değerli okurlarım :))

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin