Aras Kunter

1.4K 142 6
                                    


Gitmeli miydim? Yoksa gitmemeli miydim?

......

Bu soru kafam da yankılanıyordu. Canım daha da çok yanıyordu.  O pislik herifi tam unuttum derken yine hayatıma girdi. Yine karşıma çıktı. Yine bana yaptıkları aklıma teker teker geldi. "Hayır bu sefer ona yenik düşmicem" ayağa kalktım "bana yaptıklarını ödeticem sana ARAS artık kork benden" dedim ve depodan çıktım. Okulun karidorun da ilerliyordum. Canım eve gitmek istemiyordu. Bu yüzden sahil kenarına gittim ve boş bir banka oturdum saatlerdir orda oturdum saatte baktım ve 18.00 olduğunu gördüm. Bugün bara gidicem kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Eve gittim ve değişik tarzda siyah bir elbise elime aldım  ve üstüme giydim. Saçlarımı taradım biraz makyaj yaptım sonra telefonumu ve küçük çantamı alıp evden çıktım. Buraları pek bilmiyordum. Taksi çevirdim yoldan "bara gidelim" dedim adama. Adam da bana "tabi efendim" dedi ve arabayı sürmeye başladı. Barın önünde durduk değişik bir havası vardı. İçeri girdiğim de İstanbul da ki barlara hiç benzemiyordu. Biraz daha sakin di ama biraz kafa dağıtmam lazımdı. Sonra barmene ilerledim ve içecek şeyler söyledikten sonra 3 bardak geldi önüme hepsini ard arda kafama diktim. Biraz başım dönmüştü ama o kadar kötü değildim tekrar barmenden bir kaç şey daha istedim o esnada arkamdan biri "sana 20.00 da kağıtta yazan yerde ol demedim mi ben?" Diye bir ses geldi arkamdan. Arkama döndüm o esnada da başım döndü tam yere düşüyordum beni tuttu "biraz fazla kaçırmışız galiba" dedi ve gülümsedi. Ben kendimi geldiğimde "çek kollarını üzerimden" diye cırladım. "Emin misin" dedi bana sırıtarak. "Eminim pislik" dediğinde beni bıraktı ve yere yapıştım. İçimden hayvan ya insan öyle bırakır mı bakışları atıyordum. "Kusura bakma ama sen istedin" dedi bana gülerek. Sarhoştum bu yüzden biraz sakindim ama kendime geldiğinde ilk işim yüzünü çizmek olacaktı. Ayağa kalkarken elini uzattı bende elini tutmadan kalktım. Barın çıksına doğru gidiyordum. Bardan sağa döndüm yavaş yavaş yürüyordum arkamdan bir ses "Heyy güzellik nereye böyle" dedi içkili bir adam. Ben korkudan adımlarımı hızlandırdım adam bana yetişip kolumu tuttu ve duvara fırlattı. "Nereye gidiyorsun böyle yavrum" dedi elini yüzüme getirip "biraz eğenelim" dedi bende ağlıyordum. Sonra arkadan "çek elini kızdan" diye bağırdı. Ses tanıdıkdı adam ona dönerek "ne diyon lan sen" diye üstüne gitti. Adam yumruk atacakken geri çekildi ve bende yüzünü gördüm ARAS. Aras'tı bu beni o adamdan kurtardı ama hayatımı da o mahvetti. Sonra adamı etkisiz hale getirdi Bana doğru geldi ve "iyi misin?" Dedi ve bende korkudan bayıldım. Aras beni kucağına aldı ve bir yere eletiyordu halim kalmadığı için uyanamadım. Ve karanlığa gözümü kapattım.

Nasıl buldunuz bilmiyorum Arkadaşlar fakat yeni bölümü en kısa sürede yazacağım ve bundan uzun olucak vote ve yorumlarınızı bekliyorum. :))

YENİ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin