Nasıl başlasam bilmiyorum. 3 gündür ne yazacağımı düşünüyorum. Tam bir eşek olduğum için... Bir insan nasıl her seferinde en çok önemsediği insanların doğumgününü unutabilir? Gerçi bu sefer bahanem vardı ama olsun. Bana yapılsa kötü hissederim. Ben sana yaptığım içinse bin kat daha kötü hissediyorum. Günlerdir acaba ne düşünüyorsun, üzüldün mü diye içim içimi yiyor. Aslında dün yazacaktım ama yine ateşlendim. Bu arada sanırım artık öyle bir stres seviyesine ulaşmışım ki hayatımda hiç yaşamadığım bir şey oluyor ve üzüntüden hasta olabiliyorum. Ne yazacağımı bilmiyorum gerçekten. 1 yıldır bölüm yazmamış olduğumu farketmem de cabası. Özür dilesem diyorum ama saçma geliyor. Ne değişecek ki? Senin için bir şey ifade edecek mi o iki kelime? Eğer edecekse, milyonlarca kez özür dilerim. Neredeyse 1 ay önce hediyeni bile aldım biliyor musun? Buluşunca veririm diye. Ama şu an... Benim gibi bir arkadaşa sahip olduğun için özür dilerim. YGS'den sonra buluşsak olur mu? Hem hediyeni veririm, hem sana çok güzel bir pasta alırım. Mesela bana çikolatalı ve frambuazlı pasta alsa biri hemen affederdim. Bence sen de affedersin. Peluş da alcam sana. En tatlısından. Hatta eşek alırım belki. Baktıkça beni hatırlarsın.
Ne yazsam? Sana konuşamadığımız zaman olanları anlatayım mı? Gerçi hep hastalık ya da okulla geçti. O fotoğraf çekimi gününden sonra 5 gün hasta yattım işte.öSonra ayağa kalkabildiğim zaman ilaçlarla okula gittim. Tabi fazla dayanmadım yine hasta oldum. Sonra yine ve yine. İşte en son dün eve geldiğimde kendimi bir yatağa atmışım, 8 gibi uyandım. Tam o sırada annem geldi. O da hasta olmuş. Bütün ev hasta. Ben hastalıktan ölürken bana işkence ettiler, ağlattılar o kadar ve şimdi hepsi benim elime bakıyor. Tabi ki ben onlar gibi değilim, 4 kişiye birden yemek ve ilaç hizmeti yapıyorum. Bu aralar Baran'la yakınlaşıyoruz iyice sanırım. Allah bir yerden veril bir yerden alır hesabı da Ataman'la kavga ettik. Tüm gün konuşmadık ama bu sefer benim tribim değil yani. Gerçekten konuşmadık. Ve şunu farkettim. Ataman ve ben hem çok farklı hem de çok aynıyız. Farklı olduğumuz konularda birbirimizi dengeliyoruz fakat aynı olduğumuz zaman kavga ediyoruz. İkimiz de nereden vuracağımızı biliyoruz ve ikimiz de eşit şekilde yaralıyoruz. Bir yandan mutlu oldum biliyor musun bugün onu öyle üzgün görünce. Bencillik evet ama biri tarafından onu üzebilecek kadar seviliyorsan olay bitmiştir bence. Ve bugün ilk defa benim için bu kadar üzülebildiğini farkettim. Tabi ben de tüm gün ruh gibi gezdim orası ayrı. Bu arada 15 tatilde de okul var anlamışsındır. Cumartesi günü sınav olacağız. Ve geçen hafta olduğumuz sınavda matematiği yetiştiremedim. Bomboş. Ona rağmen 5. olmuşum okulda. 91 netle. Çok mutlu oldum. Yani hastaydım bi de. Bi de son saat yaptılar sınavı. Bi de hemen öncesinde yine Ataman'la böyle ciddi bir kavga etmiştik. Umarım hafta sonu olacak sınavda daha da iyi yaparım. Ha bu arada yetiştirememem benim suçum değildi. Hoca bana düzeltilecek soruları okutturdu o yüzden sürem gitti. Ya şöyle bir düşündüm de okul ve uyumak dışında hiçbir şey yapmamışım son 2 haftadır. Eve gelince tüm enerjim ve ilacın etkisi tükenmiş oluyor zaten. Yemek bile yiyemiyorum. Kaç gündür sadece sabah bir tost yiyorum ve tüm gün onla duruyorum. Çok fazla kahve içiyorum belki o tutuyodur. Bir şeyler yazmak istiyorum ama yazacak hiçbir şey yok. Karnım ağrıyor ve uykum var aşırı. Geceleri uyuyamıyorum nedense. Abuk sabuk rüyalar görüyorum uyuduğum kısa sürelerde de. Hele dün gece Serdar Ortaç vardı rüyamda, halimi sen düşün... Bugün utanç verici bir şey oldu ama onu burada yazmayayım. Şu an çok rahatsızım çünkü üzerimi çıkarmadan gelir gelmez sana yazmaya başladım ve kot pantolonla büzüşmüş yatıyorum. Dolayısıyla pantolon sıkıyor. İçimden Lady Luck söylüyorum. Biliyor musun Okan Üni.'nin tıp bölümü 460 puan. Okan bile 460 puan... Ya o kadar ruhsuzum ki... Sen de öyle misin acaba... Yüzümde mimik yok. Bedenimde enerji yok. Herneyse. Şuan hem suçlu hem güçlü gibi bir şeyim. Saçma sapan şeyler yazıyorum sana. Nasıl affedersin beni? Affettim diyerek değil de kalbin nasıl affeder beni? Geçen sene değil önceki sene Mert doğum günümü unutmuştu ve bana bu yıl da doğum günün bu gün olsun demişti. Ben de sana öyle diyebilir miyim? Bu yıl da doğum günün bizim buluşacağımız gün olsa? Söz veriyorum o gün seni çok mutlu etmek için elimden geleni yapacağım. Şimdilik doğum günün kutlu olsun. 'İyi ki varsın' iki kelime anlamından birisin benim için. Lütfen eşekliğime kanıp öyle olmadığını düşünme. Seni seviyorum. Hissettirebildiğimden daha çok.