Selam :)
Bölümün amacını anlamışsındır çünkü sen zeki bir kızsın :D Ya aslında kağıda yazcaktım ama sonra internete giremeyeceğin aklıma geldi ben de görmen umuduyla buraya yazıyorum.Biliyorsun benim doğumgünü ve özel günler takıntım var. Kendi doğumgünümde bana çok özel sürprizler yapılsın isterim. Aynı şekilde sevdiklerime de bunu yapmaya çalışırım. Ama şu hayatta hangi şey istediğim gibi gidiyor ki?
Aylar öncesinde bu günü planladım. Annemden izin aldığımda bana ohooo daha kaç ay var demişti hatta. Sonra sana çok özel bir hediye hazırladım. Ne giyeceğim, pastanı nerden alacağım bile hazırdı. Ama kader değilmiş. Vardır bunda da bir hayır demekten başka çarem yok...Sonuç olarak elimde kala kala yazı yazmak kaldı. Sana yazı yazmamı sevdiğin için, adam gibi bir hediye olmasa da beni affedeceğini umuyorum.
Off uzun uzun bir şeyler yazcaktım ama şu an manasız bir şekilde ağlamaya başladım.
Seni o kadar çok seviyorum ki... Annem gibi, babam gibi, kardeşlerim gibi, Yağmur gibi, Chen gibi, Butterfly gibi... Sen de benim bir parçamsın. O kadar seviyorum ki her seni düşündüğümde bana Creation etkisi yaratıyorsun...
Şu yukarıdaki 4 cümlenin ne kadar anlam yüklü olduğunu anlayabilecek tek insan olduğun için bu sevgi pek de manasız olmasa gerek.
Yaşadığımız hiçbir şey tesadüf değil. Hayatta tesadüf diye bir şey yoktur. Biz birbirimizin kaderiyiz bence. Farketmeden, tanımadan birbirimize ihtiyaç duyacak kadar bağlıyız birbirimize. Neden yüzlerce, hatta binlerce kişi arasından birbirimiz takip ettik? Neden sen o tweeti attın? Neden ben o kadar tweet arasından seninkini gördüm? Neden bu olanlar tam ben internet paketi aldığımda ve kakao talk açtığımda oldu? Ve bence en önemlisi... neden ikimiz de Jaejoong'u bu kadar çok seviyoruz?
Jaejoong severler mantar gibi her yerde türemeye başladı son bir yılda özellikle. Ya da bana öyle geliyor bilmiyorum. Sonuç olarak varlar. Ama ona gizli, tarif edilemez bir bağı olanlar çok nadir, tıpkı bizim gibi... Bizim için o ne sadece bir insan ne de sadece şarkıcı. Onun şarkılarıysa sadece şarkıdan ibaret değil kesinlikle...
Twitterda orda burda en çok kimle ilgili konuştuğum, kime fangirllük yapıp yapmadığım önemli deği. Asıl sevgi klavyede değil kalpte olandır. Herkes Chen'e olan sevgimin sadece suyun üstünde kalan kısmını görüyor. Buzdağının bir de alt tarafı var. Jaejoong ise nerdeyse tamamen gömülü o sulara... Sanırım bunu sadece sen anlayabileceksin. Bir Super Junior'a, bir Cnblue'ya olan sevgimi de yalnızca Yağmur anlar... Fakat Jaejoong farklı. JJ benim için hepsinden farklı.
Hani dedim ya tanımadan birbirimize ihtiyaç duyuyorduk diye... Gerçekten sana duyguğum sevgi boş değil. Sana ihtiyacım var. Asıl sevgi bu mu yoksa başka bir şey mi bilemiyorum. Tıpkı şuan sevgilime mi yoksa sana mı yazı yazdığımı bilmediğim gibi ahsjfjfkf
Çok garip bir insanım dimi? Gerçekten bazen kendi kendimi bile garipseyebiliyorum. Bana tahammül ettiğin için teşekkürler :)
Yalnız çok epik cümleler kurmuşum. Bunları Araf'ta yazsam süper olur. Ve şu an bir şey farkettim. Hikayelerimin (2 tane var ama hikayeler işte aghdjd) ilk bölümlerinin güzel olmasının sebebi, onları sadece benim bilmem. Sadece kendim için yazmam. İster yayınlarım ister yayınlamam. Ama bir kere yayınladıktan sonra ikinci bölümü okuyucular için yazmaya başlıyorum. Böylece iyice mallaşıyorum ve daha sonra yazma isteğimi kaybediyorum. Bunu bana farkettirdiğin için saol ahdjfh
Ya bu randoma da sizin yüzünüzden alıştım. İlk tanıştığımız zamanlarda ne masum biriydim. Ne hale getirdiniz beni :D Cidden çok değiştim. Puahhaha bile demiyodum yani ahhdjfjf
Of pof uf puf eti puf yerler seni.
Kelimelerle açıklayamayacağım bir şey için kelime israfı yapıyorum şu an.
O yüzden
...susuyorum.
Doğumgünün kutlu olsun demeyeceğim. Çok klasik ve TARZIM DEĞİL :D
O yüzden
...
...
...Sence ne diyeceğim?
Saengil chukka hamnida uri saranghanın Joongie~
Lanet olsun fazla yaratıcıyım.
Her zaman benim Joong'um olarak kal lütfen.
Ve... odunluğuma anlayış göstermek zorundasın çünkü sen de odunsun :)
Koccaman öpücükler ve sarılmalar atarak en kısa zamanda bunları gerçekten yapmayı diliyorum.
Şimdi gözlerini kapat.
Bir dilek tut.
Ve mumları üfle.
Dileğinin gerçekleşmesi için dua edeceğim.
Şansın varsa çok her zaman olduğu gibi duam birkaç saat içerisinde gerçek olur.
Eğer pek şanslı değilsen biraz beklemen gerekecek.
Ama gerçek olacağına inanıyorum.
Seni seviyorum...
-BB❤️