Simdiik. Bunu isteme amacım suydu: bolum yazarken daha cok dusunup daha iyi anlatabiliyorız kendimizi. Aynı sey okurken de gecerli. Yani en azından benim icin. Senin yazdıklarını okırken seni daha iyi anlayabiliyorum. Bence konusmaktan daha etkili.
Gelelim sende sevmedigim seylere. Oncelikle sen de bana aynısını yazmıssın ama kendini begenmememenden hoslanmıyorum. Yani benim nedenlerim var. Guzel diilim. Oyle iyi bi karakterim de yok. Hic bi zaman cok sevilen biri olmadım cevremde. Ama sen sadece kendini kotu goruyosun. Sence bu kadar iyi biri olmasan bu kadar seni seven olur muydu? Gercekten ama gercekten kendini sev diye bagırmak istiyorum.
Benim sana hicbisey anlatmadıgımı soyluyosun. Aslında haklısın. Farkındayım. Son olaylardan sonra icime kapandım. İsteyerek olan bisey degil ve nası asacagımı bilmiyorum. Aslında benim varlıgımdan bile haberi olamayan insanlar icin uzulmek sacma otesi geliyo. Ama mantik ve duygular her zaman birbirini tutmuyo.
Farkettim de ikimiz de aynı seylerden sikayetciyiz. Sen de bana bisey anlatmıyosun. Anlatırken de farkediyorum hemen kapatmak istiyosun konuyu. Bu senin tercihin. Sorunlarını anlatırsan her zaman dinlerim. Ama anlatmazsan da seni anlarım. Benim icin problem diil yani.
Yagmuru kıskanmadıgını soyledin. Aynı sekilde biliyosun ben de HK yı Zulal'i falan kıskanmıyorum. Ama yagmur basta olmak uzere konustugun herkesi kıskanıyorum. Tanımadıklarım da dahil. Cunku benim senin tanımadıgın bissuru arkadasım var ve eminim ki aynı sekilde senin de vardır.
Sorun onlarla konusman diil. Onları benden cok sevmen, dertlerini anlatman ya da dinlemen... Benle yaptıgın ya da yapmadıgın herhangi biseyi onlarla yapman.
Mesela profil fotonu yagmurla olan yapmıstın. Pic collage'da da o var. Bugun degistirdin ama benimle olanı da koydun. Benim icin bu tabi ki cok degerli ama onunla olanı koyduktan sonra benimle olanı koyman ne biliyim. Garip hissediyorum. Bana ozel olan bisey degil yaptıgın. Benimle esit ya da belki benden fazla sevdigin biri... Bilmiyorum belki bencillik yapıyorum ama dedigim gibi mantık ve duygular her zaman birbirini tutmuyo.
Sana karsı cok netim. Benim hayatımda en onemli 1. sırada yer alan altı kisi var. Annem, babam, batu, kuzey, sen ve yagmur. Senden aynı degeri ya da sevgiyi gormeyi beklemiyorum ama icten ice istedigimi de inkar edemem.
Sana guvenmedigimi soyluyosun surekli. Bu kanıya nerden vardın cok merak ediyorum. Benim iliskilerimde en onemsedigim sey guvendir. Bırak guvenmedigim bi arkadası, cevremde bana guven uyandırmayan insanların yanında bile durmaktan rahatsız oluyorum. Ciddiyim.
Simdi dusundum de... Sana guveniyorum ama sanırım sevgine guvenmiyorum. Yagmurdan ornek vermek pek hosuma gitmiyo ama seninle kıyaslayabilecegim sadece o var. Mesela yagmurun da birsuru arkadası var. Okulda, dersanede, sitede, eski arkadasları, yeni tanıstıkları... Ama onun icin ozel oldugumu biliyorum. Bi sekilde eminim bundan. Konu sen olunca ise bundan emin degilim.
Bunları soylememin dogru olup oladıgını bile bilmiyorum ama ben senin dusuncelerini duymak istiyorum oyuzden senin de duymayı hakettigini dusunuyorum.
Zeyba konusunda... Zeyba cok farklı. Cidden onu sınıflandıramıyorum. Beni sevdigini o kadar guzel hissettiriyo ki. Daha once kendine zarar vermeye kalkıstı. Uzulunce napcagı belli olmuyo. Ama bi sekilde ona iyi geliyorum. Bu duygu var ya her seyden guzel. Ona gercekten deger veriyorum. Sen ve yagmur gibi degil ona olan sevgim. Daha baska. Ama daha az degil.
Boyle butun arkadaslarımı yazardım ama kısaca soyliyim. Yuz kere soyledim yine soylerim. Yagmur ve sen en degerlimsiniz. Size olan sevgim hicbiseyle kıyaslanamaz. En buyuk korkum bana duyulan sevgiyi kaybetmek degil. Benim tum sevgimi verdigim insanları kaybetmek.
Bunu okuyunca uzulcekmisin ya da ne hissetceksin bilmiyorum. Ama hep yanımda olmanı ve benl sevmeni istiyorum.
Bencil bi insanım ben.
Olabildigince kısa tutmaya calıstım. Sanırım bazı yazcaklarımı unuttum. Umarım sıkılmamıssındır.
Seni cok seviyorum. Bu uc kelimelik cumlenin ifade edebileceginden daha cok...