Bölüm 1-Yakın Arkadaşlarım

188 2 15
                                    

14.08.11

İlk bolum oldugu icin bi garip hissediyorum. Ve telden yazdıgım icin ö ü ç ve ğ yazmak icin on saat basılı tutmam gerekiyo oyuzden boyle yazıyorum. Simdiii. Benden en yakın arkadaslarımı anlatmamı istedin. Ama benim yakın arkadaslarım hep kotu hatıra... Neyse anlatıyım en iyisi. Bu zamana kadar dedin oyuzden hatırladıgım en kucuk halimden baslıcam.

3-4 yasımdayken Hakan diye bi arkadasım vardı. O zamanları nası hatılıyosun deme nası bilmiyorum ama gayet net hatırlıyorum. Hatta o zamanlar buyuk sanıyodum kendimi ama suan kuzey dort yasında ve gayet kucuk. Ama bunda ona hep bebek gibi davranmamızın ve benim yasıma gore olgun olamamın da etkisi var.

Neyse. Hakan diyodum. O zaman ankarada yasıyoduk. Hakanla aynı sitedeydik. Bizim ustun ustunde oturuyodu ama sitenin asagısındaki blokların birinde babaanne yada annaanesi oturuyodu. Ve iste dedes  falan. Oyuzden genelde orda oluyodu. Hayır anlamıyorum niye sulalece aynı evde oturuyolarsa... O zaman da garip geliyodu. Ama dedesinin evi giris kattaydı oyuzden balkondan atlayarak eve girip cıkabiliyoduk. Sırf onun icin cok seviyodum o evi.

Niye hakan dersen bilmiyorum. Sitede bissuru arkadasım vardı. Hatta cogu benden buyuktu. Ama en cok hakanla oynardım. Benden bi yas aslında bikac ay kucuktu. Genelde ben onların yani dedesinin evine giderdim. Bi oda vardı bitane cekyat karsısında da tv. Orda pokemon acar izlerdik. Herkes kahraman olurdu ama biz jessy ve james'e bayılırdık. Ben jessy olurdum o da james. Az mı oynadık onla... Ama en cok aklımda kalan ablasının yatagıydı. Odada kocaman bi dolap gorunuyodu ama dolabın orta kapagını cekince yatak cıkıyodu. Neyse bu kadar hakan yeter. Sonuc olarak tasındık ve bidaha da sadece bikere gorustuk.

İstanbula tasındıktan bikac ay sonra okula basladım. Anaokulu. Ankarada krese gittim ama pek hatırlamıyorum. Zaten anneme gitmicem demistim o da isini bırakıp evde bana bakmıstı. Her neyse. Hayatımın cok sevdigim donemlerinden biri anaokulu. Marmara kolejine gidiyodum. En iyi arkadasım Deren adında bi kızdı. Cok seviyodum. Kısa, katlı sacları vardı. Pek anımızı hayırlamıyorum ama baya egleniyoduk.

Birinci ve ikinci sınıfta baska bi okuldaydım. En yakın arkadasım Mısra'ydı. Ama onun dısında Lara ve Beyza vardı. Dordumuz cok yakındık. Mısrayla ben bi ayrıydık tabi. Bir saatlik ogle teneffusu vardı. Teneffus boyunca kol kola girer, okulun cevresinde donup dururduk. O yasta bir saat boyunca ne konusuyoduk inan hatırlamıyorum. Onlarla da okuldan ayrılınca koptum. Mısrayla ayrıldıktan sonra da kbaya telefonlastık ama sonra tasındılar heraldesra. Ev numarasını ezbere biliyodum ama bi sureden sonra ulasamamaya basladım. Sonra faceden falan bulduk birbirimizi. Naber napıyosun falan diye konusmustuk iste.

3. 4. 5. sınıf... Yine farklı bi okul. Orda herkes beni severdi en onemlisi de saygı duyardı. Bi grubumuz vardı. Gupse, esra, seyma ve ben. Seyma en yakın arkadasımdı. Uc sene boyunca ben seymayla oturdum hemen onumuzde de esrayla gupse. O zamanlar hepsi grubu yeni cıkmıstı. Biz de kendi hepsi grubumuzu kurmustuk. Ben cemreydim, gupse eren, seyma yasemin, esra da gulcin. Hepsinin sarkılarına kendimiz kareografi yapıp muzik derslerinde falan sergiliyoduk. Baya begeniliyoduk ama suan emin degilim. Cunku ozaman herkes sesimi cok guzel buluyodu ama suanki sesim belli... Neyse bu hikaye de bu kadar. Sonra yine okul degistirdim. Gupseyle facede arkadasız, esrayı bilmiyorum, seymaysa ben okuldan ayrıldıktan sonra babası onu okuldan almıs ve kuran kursuna vermis. Cok uzulmustum ona cunku istemiyodu kesinlikle.

6. sınıfta bidaha cıkamadıgım doga kolejine basladım. En yakın arkadasım Ceren'di. Aynı servisteydik. Hem okulda hem serviste surekli birlikteydik. Baya iyi anlasıyoduk. Zevklerimiz falan aynıydı. İkimiz de keman calıyoduk. Sene sonunda bi konser olcaktı baya buyuk. Ona katılmayı cok istiyoduk ama kadro coktan lise ve 8. sınıflar tarafından doldurulmustu. Zaten tum dogalardan ogrenciler vardı ve ben daha dun annemizi calmayı yeni ogreniyodum. Calıncak parcalar suanki seviyeme gore bile zor parcalardı. Ceren benden iki sene daha fazladır calıyodu ama. Neyse kadronun dolmasını umursamadım. Kendi kendime parcaya calıstım. Dusun ne kadar zorlandıgımı. Cidden cok istiyodum. Hocaya gittim resmen yalvardım ama tabi olmaz dedi. Sonra bi gun liseden birinin kadrodan cıktıgını ve yerine benim alındıgımı soylediler. O konseri daha sonra anlatırım hayatımın unutulmazıydı.

Bir arkadasım bana neden bu kadar cocukca davranıp anneni cagırdın dedi. Ben hicbisey anlamadım tabi. Megerse Ceren butun okula benim konsere katılmak icin annemi okula cagırdıgımı, annemin de beni konsere alması icin hocayı tehdit ettigini soylemis. Sonrasında konusmadım onla. Ta ki 7. sınıfın baslamasına bikac hafta kalana kadar. Bana mesaj attı. Bizim dersaneye kaydolmus ama bana soylemedi tabi. Yok iste ben oyle bisi yapmadım falan dedi. Ama asıl amacı dersanede yalnız kalmamak. Ben daha sonra onu affettim ama aramız hep soguk oldu.

7. sınıfta Zeynep Melis ve Kubra'yla takılmaya basladım. Melisle zaten altıncı sınıftan beridir aynı dersanedeydik. Onlarla da baya takıldık. Sonra farklı sınıflara dustuk. Soguduk falan iste. Melisle ayrıca İrem yuzunden de kustuk. Oyle iste. Bu arada kusmemiz 8. Sınıfın yarısında oldu.

8. sınıfta zeynep melis ve kubrayla takılıyodum hala. Aynı zamanda sıra arkadasım İdil vardı. Tam anlamıyla inek biriydi ama iyi anlasıyoduk. Nası aramız bozuldu hatırlamıyorum bile.

Veee hayatımın en guzel anlarını bana yasatan Yagmur, İpek ve Demir...

Cok iyi hatırlıyorum bi gun beden dersindeydik. Kantinde bar masası gibi bi masa vardı. Yagmur ipek ve beyza orda oturuyodu. İdil melis falan varmıydı hatırlamıyorum. Bi sekilde gittim yanlarına oturdu ama biraz cekiniyodum. İlk defa sana anlatıyoum bu arada bunu. Cekinmemin sebebi hanl boyle kız grupları olur ya surekli beraber takılırlar surekli gulerler eglenirler falan oyle gorunuyolardı. Ama o gun oturmamla hemen kaynastık. Beyza biraz daha ayrıydı bizen. Ama ben yagmur ve ipek ha bi de demir surekli birlikteydik. Gercekten ama gercekten en sevdigim senemdi. Hem de sbs ye hazırlanmamıza ragmen. Suan ipekle yagmur aynı okulda ama ipek cok degisti. Ben de gorusmyorum yagmur da. Ama kus degiliz yani. Demirle de arada konusuyoruz. Eskisi kadar yakın degiliz ama.

Biz demirle ipek ve yagmurla arkadas olmadan once yakındık. 6 7 8 hep aynı sınıftaydık. 6. sınıfta gıcık oluyodum. 7de yanyana oturuyoduk ve baya baya sevmeye baslamıstım. Her gece mesajlasıyoduk hatta. Yagmur bilmez bunu :D 10000 sms hakkını demirle bitiriyoduk ciddi ciddi. Sekizde de iste dortlu. Ve sekizinci sınıfın sonlarına dogru yine bi mesajla ogrendigm uzere demir yaklasık iki sene benden hoslanmıs. Hatta yanyana oturmamız icin hocaya yalvarmıs. Sonra 8 mart 2012 de ipege cıkma teklifi etti. Hem de benim yanımda. Sok olmustum. İpek once kabul etmedi sonra aksam tamam diye mesaj attı. Oyle.

Bir de irem vakası var. 5 yıldır hayatımda. 6. yıl olcak. 6 7 8 de aynı dersanedeydik. Kardes gibiydik. Yedigimiz ictigimiz ayrı gitmezdi. Sonra birden bire konusmamaya basladı. Hem melis hem o. Biz vip sınıfıydık oyuzden az kisiydik. Herkesi bana karsı doldurdular ve tum sınıf bana cephe aldı. Hala nedenini bilmiyorum. Baya kotuydu o zamanlar. Haftanın 5 gunu dersane vardı ve ben surekli beni incitmeye calısan insanların arasına gitmek zorundaydım. Sonra hocalar beni ikinci vip ye aldı. Baya kalabalıktı pek vip diyemezsin ama bizim sınıf karakterle birlikte dersleri de bozmustı oyuzden diger sınıf daha iyiydi. Sekizinci sınıf oyle bitti iste.

Sonra liseye bi gittim karsımda irem. Hem de aynı sınıftayız! Hicbisey olmamıs gibi davrandı ben de oyle yaptım. En buyuk aptallıgım insanlara ikinci sans vermek. Ceren ve meliste de aynısı olmustu. Sonra tarih tekerrur etti. Yine okul vip sınıfı oldugumuz icin 7 kisiydik. Herkesi doldurdu. Tamamen aynı olaylar iste. Bi de hastalıgından falan dolayı hep iyi masum kız goruntusu var. Dokuzuncu sınıfı bana cehennem etti. Bi sure tek takıldım. Depresyon modundaydım. Sonra nolduyda kendime geldim. Helin diye bi kızla takılmaya basladım. Gecen sene ayvalıga tasındı ama hala cok iyi arkadasım. Sık sık gorusuruz.

Yine dokuzuncu sınıfın sonunda selin ve ebruyla takılmaya basladım. Suan okuldaki en iyi arkadaslarım. Bi de ib dekiler vardı ama aramız bozuldu. Ebrunun arkasından konusmuslar falan filan. Bu arada iremle hala aynı sınıftayız. Ama butun o doldurdugu insanlar suan benim yakın arkadaslarım. Onun da gercek yuzu anlasıldı. Ama tabi ki beni yaralamayı amac haline getirmis oyuzden surekli yeni alanlar bulabiliyo. Arkadas konusunda incitmiyo da baska biseyde yapıyo...

Neyse iste bu kadarr. İlk bolumumuzun sonuna geldikk. Zaten telefon kafayı yedi cok yavas yazıyo. Ve bu bolumu ikinci defa yazıyorum cunku lanet sey silindi. Baii ^-^

Bir Joonglover'ın Günlügu♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin