Meraba bebimm. Aslında iki hafta diil ama ben okulun oldugu iki haftayı anlatcam. İlk hafta oryantasyondu biliyosun. Okulda bitek biz oldugumuz icn cok eglencelydi. Bize ait gibiydi. Yuzde otuz sarjım var. Bu tel de digeri gibii sarja takınca manyıyo oyuzden kısa yazcam. İzem diye bi kızla tanıstım. Yrni geldi. Bi sene romada okumus. Baya iyi anlastık. İnsallah boyle gider. İkinci hafta yani normal okul haftası... Ogleden once 40dk lık 5 ders var. Sonra 20dk ogle tenefusu sonra iki tanr 70dk lık ders var.(sadece ib'lere boyle digerlerinin 1 saat tenefus ve blok dersleri de yok) Yemegi okadar hızlı yiyorum ki yetismek icin kilo alcam. Diger tenefusler de sınıf degistirmekle geciyo. Bi kimya laboratuvarı bi fizik laboratuvarı bi normal sınıf bi 2. Sınıf... Niye diceksin cunku sınıfımız derslerde bolunuyo. Mesela ben biyoloji alırken bi kısım fizik bi kısım da doğa bilimleri dersi alıyo. Of mecbur sarja taktım. Yazım yanlıslarını görmezden gel plss. Neyse 5.30da kalktıgımı soylemistim zaten. 6.45de servis geliyo. 8.50de ders baslıyo. 16.00da bitiyo. Eve 18.15 civarında geliyorum. Birax dinleniyorum yemek yiyorum 7.30 gibi fittnesa gidiyorum. Bir saat yuruyorum. Sonra zaten pilim bitmis oluyo odev yoksa direk uyuyorum. Ha bu arada kitaplarımın bi kısmını aldım ama cogu eksik. Sadece iki tane ders kitabım geldi kimya ve dil ve anlatım. Ama okuma kitapları masallah iki koli. Bi de eve tek basıma taşıdım :( Ne farkettim biliyomusun? Ben hep kendimi asosyal diil de ne biliyim pek sevilmeyen biri olarak gorurdum. Ama diilmisim. Okulda aslında okadar cok arkadasım var ki İzem sayesinde farkettim. Bu arada hani bi arkdasım var ya okulda. Erkek. İste onun benden hoslandıgını dusunuyorum. Sevdigim insanlar konusunda hislerim kuvvetli biliyosun. İnsallah bu sefer yanılıyorumdur. Bi de yeni bi cocuk var. Oncr bizim sınıftaydı ama ib den cıktı. Bu arada ib survivor gibidir. Bizim sınıf 21 kisiyle acarkent doga tarihinin en kalabalık ib sınıfı ama iki sene sonunda en fazla 15 kalırız. Neyse iste o cocugu nereye baksam karsımda bana p** smile yaparken buluyom. Cok sinir bozucu ya. Eniveyy. Hım baska nr var... A bikac gun once servise yururken beni kopek kovaladı sabah. Kacarken cok kotu dustum heryerim camur oldu ve elim yaralandı. Ama acayip korktum. Ben normalde kosma ozurlusu bi insanım ama o adrenalinle kopekten bile hızlı kostum. Yoksa beni orda cig cig yerdi. Sonuc olarak kopek ısıramadı. Eve gittim ustumu degistirdim falan. Ben cıktıktan sonra annem pesimden gelmek icin ustunu giymis cıkarken de babama basagı köpek kovalamıs dısarı cıkıyom demis. Ama annem daha noldugunu anlamadan babam uyanmıs ustunu giymis ve cıkmıs. Sonra babam guvenlik yonetim falan ne varsa gitmis tutanak tutulmus mahkemeye vercekmis. Oyle yani. Hala elim acıyo :( Bugun keman kursuna basladımm kkk. Sahilde biyer cohos. Ozel ders zaten benden baskası yok yani. Hocayı da sevdim. Ay bi de kursun bi kedisi var adını da minör koymuslar cok tatlı bisiiii. Baska anlatcak bisi gelmiyo suan aklıma. Ya bu ara az arkadasımın olmasının iyi bisey oldugunu dusunuyorum. Dusun yani surekli arkadas bulan ben... Cidden ama daha rahat oluyo. Su telefonsux bi haftada eger telefonum olsaydı cok stres olurdum. Bissuru grup var zaten. Bi de simdi okul grupları. Ben nefes alcak zaman bulamazken bi de mesaj derdi olacaktı. Mesela suan bizim kızların grubunda diilim ama uzgun hissetmiyorum. Bence psikolojik bi bozukluğum var. O diil de kendime aferin yani. Ne guzel soz bulmuşum. I am a butterfly and you are my only way. Aay bunu diyince kıskanmam aklıma geliyor. Kimi kıskandıgımı sen cok iyi biliyosun ama nys. Senin mutlu olmanı istiyorum oyuzden no problem. İstedigin kadar kıskandırabilirsin. Bu arada sana bikac gorev veriyorum. 1. Arkadas edin ama benden cok sevme. 2.derslerine cok calıs ve birinci ol. 3. Yemek ye ama cok abur cubur yeme. 4. Fırsat buldukca bana uzuuun uzuun yaz. 5. Bana foto at. 6. Beni özle. Konussak da konusmasak da. 7. Beni her gun daha fazla sev. 8. Aglama. 9. Hicbizaman all alone olmayacağını unutma. 10. Bunlar BB RULES. Bi kagıda yaz ve biyere as. Ama altında bosluk olsun ki yeni kurallar geldikce ekleyebilesin.
Seni seviyorum. Bu arada bugun kalbimi carptıran tek insanın dogumgunu. Tum yıl bugunu planladım ama bugun icimden gelen tek sey aglamaktı. İkimiz de malız biliyosun dimi. Artık uyumam gerek. Seni sevmeyi bıraktıgım gun yasamayı bıraktıgım gun olur. Beni kaybetmekten korkma ve hep yanımda ol. 사랑해❤