12 kasım 2014

33 1 4
                                    

heyoo merabaa.
az önce depresyon testi yaptım ve durumum vahim. nys. uf ne yazcam ki ya. neyse herkeisn ismini yazıp ona olan kırgınlık ve kızgınlıklarımı sıralayımı? cevap veremezsin tabi. öyle yapıyım en iyisi. önce senden başlıyım yoğun isteğin üzerine.

joong:
sana kızdıgım tek nokta var onu da viliyosun. cok kıskancım biliyorum ama o kız benim için bi apink bi taeyeon yani. uf. konuş ama ben bilmeyim duymayım en azından. twitterda gördükçe tepem atıyo zaten. nys.

izem:
çokçokçokçok aşırı ötesi alıngan. bana karşı diil ama genelde böyle ve onu teselli etmek tabiki bana düşüyo. ama bu çok taktığım bişey diil. yine de mesela mehmetle arası bozuldu sırf bu tripli modlarından dolayı. üzülüyorum yani.

mehmet:
mehmet zaten trip kralı. yani ne desem bilemiyorum. ama o kavgamızdan sonra bana hiç trip atmadı. en küçük beni kırabilcek bişeyde falan hemen özür diliyo. özellikle okulda kore sevgime karşı en hassas olan kişi.
bu ara bi derdi var. hatta o da benim gibi her şey üstüste geliyo sanırım. ama anlatmıyo bana çok fazla. üzülüyorum arkadaşlarım benden bişey saklayınca.
sonraa ona olan ya da genel olarak şafak mehmet mert üçlüsüne olan sevgimi göremiyo. ben hayatımda ilk defa okulda hem de tüm sınıfın önünde ağladım. bunu kesinlikle değer vermediğim bi insan için yapmam.
onun beni sevdiğini biliyorum. çünkü sevmediği insanlara nası davrandığını da gayet iyi biliyorum. ama sevgisinin miktarından emin değilim.

şafak:
şafak çok dalga geçiyo. yani benle dalga geçmesi sorun değil alışkınım zaten ve ne biliyim öyle kırıcı şeyler söylemiyo bana zaten komik oluyo ben de onla uğraşıyorum falan. ama koreye laf atmaması gerektiğini anlamıyo çocuk. ya en son cuma günü baya trip attım. işte geldi sarıldı özür diledi falan. ama hala aynı... ben mi anlatamıyorum bilmiyorum ki. bugun mert de zaten yaptığım afişteki çocuğa bu da koreli mi dedi dalga amaçlı ona da kızdım. yani söyledikleri değil niyetleri sinirimi bozuyo.
neyse knun dışında şafakla bi sorunum yok sanırım. onun 14 yaşında kız kardeşi var. adı başak. çok benziyomuşum ona sürekli bunu söylüyo. dediğine göre iyi anlaşmamızın sebebi buymuş ahdhaj.
ha bi de bu haftasonu larayla mert kavga etti. lara fıratla mesajlaştı diye. şafak da laraya mesaj atmış. baya saydırmış oku oku bitmedi mesajlar. çok ağır konuşmuş. korktum valla şafaktan. diceksin şimdi lara mert kavgasında şafağa ne. hem laranın yaptığı çirkin bişey olduğu için hem de merti üzdügü için bi şekilde savunmuş işte. ayy bunlar derin konular. iyice sapıyorum ana konudan nys.

melissa:
tam bi manyak. dengesizin önde gideni. cidden. beni gerçekten çok çok fazla seviyo bunu görebiliyorum ben de onu seviyorum ama cidden manyağın geki yani. melissayı nası tanımlıcağımı bilmiyorum. o yüzden bunu geçiyorum. arada bi o da böyle sinirimi bozuyo işte.

lara g.:
laraya karşı direkt olarak hiçbi kırgınlığım yok ama mert aracılığıyla var. şöyle ki ilk olarak kıskançlık vs. ne boyutta yaşadığından hala tam emin olamıyorum. inanmak istiyorum ama herkes farklı bi telden konuşuyo. ikinci olarak merti üzüyo ya da anlamıyo.(şuan mertin arkadaşı olan başak konuşuyo kkk) ya ne biliyim ben hep merti azarlarım üzme şu kızı diye ama lara çocuk gibi bazı yönlerden. sonuçta sevgilisi yani hep yanında olması gereken o ama ben görüyorum mertin bi derdi olduğunu ama o görmüyo bi de üstüne çocuğa trip atıyo. üzülüyorum ben de haliyle. biliyorum benim derdim değil ama arkadaşlarımın üzülmesi... ne biliyim her zaman kendimden önde tutarım arkadaşlarımı.

mert:
..... ne desem bilemiyorum. merte karşı çok kırgınlığım ve kızgınlığım var. ama en kötüsü de o bunların hiçbirinin farkında değil. ona göre küçücük olan şeyler benim için çok önemli olabiliyo çünkü. en basitinden dün melisin doğumgününü kutladık. pasta yermisin dedim on kere takmadı bile. morali bozuktur dedim üstüne gitmedim iki dk sonra mehmetlerle gülüşmeye başladı. sinirleniyorum böyle olunca. bugun de hiçbişey olmamış gibi yanıma geliyo. ne yaptığını bile farketmiyo ki...
şimdik melissanın anlattığına göre mertle lara ayrıldığında mert azrayla baya baya mesajlaşıyomuş. azra da işte flört falan diye düşünmüş. anlattığına före cidden öyle ama biliyosun ağızdan ağıza değişir tabi. ama mert giçbi zaman azraya böyle bişey hissetmedi. yaptığı çok çirkin bişey. azrayı umutlandırıyo sonra iki gün sonra larayla barışıyo. sonra azra merte mesaj attı diye larayla kavga oluyo ve mert tınmıyo bile. hayır bi de larayla ayrı olunca mert benle de daha çok konuşuyo. mesajla da okulda da. ne biliyim surekli yanıma geliyo falan. diyelim ki azrayla sadece arkadaşça konuştu. sen ne diye gidip onla o kadar konuşuyosun da bana sinir sinir cevaplar veriyosun!?!? yani her açıdan yaptığına çok sinirlendim. arada bi zaten mertin içinden başka bi mert çıkıyo. bu o diil yani.

uykum geldi. zaten diğerlerini düşündüm başka böyle kırıldığım pek insan yok. varsa da küçük küçük şeyler işte. bunların dışında okulla ve idareyle baya sorunum var anlattımmı bilmiyorum baya uzun hikaye. öyle işte. daha aklıma gelirse yazarım. çok kısa oldu ama özetlemeye çalıştım işte nys. öptüm koccamannn. aylavyu.

Bir Joonglover'ın Günlügu♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin