Başlıktan da anlayacağın gibi adını Kedi koydum çünkü ifşalanmak istemiyorum ajksld
Ben geçen sene ilk gittiğimde hiç tanımıyordum. Bizim köpecikle yakınlaşmaya başladığımda onlar yakın diye ben de o vasıtayla konuşmaya başladım.
Bir bakıyorum kız tam kaşar bir bakıyorum gayet düzgün. Bir bakıyorum salağın teki bir bakıyorum inek. Hani başta cidden çözmekte zorlandım. Hatta diğer kızlara sırf ağızlarını aramak için sevmedikleri biri olup olmadığını sordum çünkü hani hepsi gayet düzgün kızlar ve Kedi kaşar olsa sevmezlerdi diye düşündüm.
Bu geçen sene böyle devam etti. Sonra bu sene başında bu köpecikle ilgili kıskançlık hissetmelerimi biliyorsun ondan dolayı bir gıcık oldum. Ama sonra ıhmm ona ne desem? Yağmur sevimli olan demişti o yüzden 3.müz sevimli olsun. Sevimli Kedi ve ben haliyle sınıfta adam akıllı 3 kız olduğumuz için yakınlaştık. Ama kedi sevimliye değil bana her şeyini anlatıyordu falan.
Buuut bu anlattıkları neler? Sürekli erkeklerle olayları. Araba fiyatlarına göre sevgili seçmeler vs. Bir de zaten çocuksu çocuksu triplere giriyor arada.
Sonraki malum kişi hakkındaki olayları da biliyorsun zaten.
Yani özetleyecek olursak hayır, karakterini cidden sevmiyorum. Ama onunla vakit geçirmeyi ve konuşmayı seviyorum. Bu da Acarkentin bana kattıklarından biri işte~ insanları olduğu gibi kabul etmek...
Vee biliyorum çok kısa oldu ama konu kısa napayım. Bir dahakine konunu akıllı seç sen de. Xoxo