Návrat domů

252 10 0
                                    

Pohled Sary, další den

„Nemůžu uvěřit, že se vracím domů !" jásala jsem na letišti. „Jsem rád, že máš takovou radost" Usmál se na mě Jeremy. „Mám ! A to jen díky tobě" usmála jsem se a objala ho. V letadle jsem seděla u okénka a dívala se, jak se pod námi ztrácí svět. Už je to strašně dlouho, co jsem viděla svoji rodinu. Po několika minutách mi Jeremy nabídl sluchátko a já ho přijala. Koukali jsme spolu na film. Já si opřela hlavu o jeho rameno a pomalu usínala.

Když jsme stáli v letištní hale se zavazadly, přemýšleli jsme, zda se nepojedeme nejprve někam najíst, ale rozhodla jsem za nás za oba, že ne. Vzali jsme si taxi a já nadiktovala naši adresu. Cestou jsem se k Jeremymu naklonila abych mu dala pusu na tvář, ale on se na mě v tu chvíli otočil, takže dostal ji na ústa. Ani jednomu z nás to ale nevadilo. Usmáli jsme se na sebe a zbytek cesty seděli mlčky. Když jsme dorazili před náš dům, vytáhla jsem své klíče a odhodlaně kráčela ke dveřím. Pomalu jsem dala klíč do zámku a otočila jím. Nebylo zamčeno a to znamenalo, že je někdo doma. Rukou jsem Jeremymu naznačila, ať jde za mnou. Věci jsme si položili na na zem a já šla potichu do kuchyně – nikdo. Obývák – nikdo. Prošla jsem celé spodní patro, ale nikde nikdo nebyl. Vydala jsem se tedy nahoru. Simonův pokoj – nikdo. Začala jsem být nervózní. Šla jsem do svého pokoje a pootevřenými dveřmi se podívala dovnitř. Na mé posteli seděl Simon s mamkou. Mamka měla ruku položenou okolo jeho ramen. Pomalu a potichu jsem otevřela dveře. Chvíli jsem tam jen tak stála a dívala se na ně. Když mamka zvedla hlavu, němě na mě zírala. Pak zvedl hlavu i Simon. „Saro?" zeptala se mamka. Nevydržela jsem tam už jen tak stát a tak jsem se jí vrhla kolem krku. Všichni tři jsme tam seděli a brečeli. Pak jsem si vzpomněla na to, že máme hosta. Všichni jsme si sedli do kuchyně a já jim řekla vše, co se mi stalo a také to, jak mi Jeremy a jeho mamka pomohli. „Mysleli jsme, že už tě nikdy neuvidíme" řekl brácha a po tvářích se mu kutálely slzy. Pak mi teprve došlo, že už za týden mě čeká třeťák. Nechci tam ! Bojím se chodit do školy. Probírala jsem to s mamkou zatímco Simon se seznamoval s Jeremym. „Někdo z nás tě vždy doprovodí a vyzvedne, hm?" usmívala se. „Fajn...Jsem tak ráda, že jsem doma mami" začala jsem plakat. „to já také zlatíčko" Už jsme brečely obě.

*Teď taková kratší část... Vote, Comment, Share*

Sladké mámeníKde žijí příběhy. Začni objevovat