Capitolul 24-Declaratia!

134 14 0
                                    

Rap Mon Poveste
Văd că Anne este speriată şi are emoţii mari!Oare de ce?
-Stai!De ce eşti speriată?spun eu luand-o de mâini şi punand-o în faţa mea!
-Nu sunt speriată!Doar că am mari dar mari emoţii!De mică mă uitam cu Jesy şi cu sora ei la Emisiunea asta,,After School Club"În fiecare seara când era mă chema la ea şi ne puneam dorinţe!Dorinţa era ca să ajungem la această emisiune cu voi şi uitema!Sunt aici la emisiunea asta cu tine!Şi nu-mi vine să cred!
-Nu te speria!O să stai cu mine şi o să am grijă să nu ai emotii!Îţi promit!
Şi in momentul următor o pup pe frunte!Ea are un zâmbet drăguţ!Un zâmbet ca a unui copil mic!Ador zambetu acesta!
-Bts intraţi în 20 de minute!spune omul de la filmari!
-Acum emoţiile parcă mi-au mai trecut!
-15 minute!
-Mergem să luăm nişte gustări?spun eu înfometat!
-Da de ce nu?
Mergem înspre locul cu gustări şi luăm ceva de mâncare!
-5 minute!
-Hey!Hai că intrăm în 5 minute!spune J-Hope alergând înspre mine!
-Ok ok!
O iau pe Anne de mâna şi mergem înspre platou!Ne aşezăm pe scaune!
-Intrati în 5..4..3..2..1..şi începem!
Pe parcursul emisiunii prezentatori ne întrebau tot felul de lucruri legate de trupa!
-Si cine sunt cele 3 fete?Şi mai ales cum le cheamă?spune prezentatoarea de acolo
-Pai..Pe mine mă cheamă Anna-Marya(mi se zice Anne)
-Pe mine Jesyca(Mi se spune Jesy)
-Si pe mine Eveline(mi se spună Evy)
-Si sunteţi împreună cu ce băieţi din trupa?spune celălalt prezentator!
-Pai eu sunt împreună cu Anne!spun eu ridicând în mâna!
-Aham deci Rap Monster are iubită!spune doamna de acolo
-Si eu!spun şi V şi JungKook împreună la unison!
-Aham!Deci voi trei aveţi iubite!Şi!Rap Monster!O iubeşti pe Anne?spune domnul acela
-Daca o iubesc?Pff!Ea pentru mine este tot ce am!Este aerul meu!spun eu luand-o în braţe!
-Si pentru mine Jesy este tot ce am mai bun!spune Kookie încântat!
-Si pentru mine,Evy este că un catelus pe care nu l-am avut!Şi chiar dacă iubesc cateii foarte mult,pe ea o iubesc mult mai mult decât pe catelusi!
-Oooo ce drăguţ!Să vă ţină!
-Multumim!spunem eu,V şi Kookie în cor!
-Si acum am terminat şi cu acest episod!La revedere!
-Sii am terminat!spune cel de la filmări!
Sper să vă placă acest capitol!Scuza-ti dacă l-am făcut cam plictisitor dar sper să vă placă!Pupicei!Şi scuzati-ma dacă aceste capitole care o să le pun o să cam întârzie!Sper să vă placă şi Pupicei :3

Everything Comes From A Dream(Bts)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum