Capitoul 21-Zambeste Pentru Mine!

166 14 1
                                    

Rap Mon Poveste
Anne era dimineaţa lângă mine în pat!Dormeam şi eu aşa bine până când sună ceasul că să mă trezesc!Ayyy!Nu am nici un chef să merg azi la şcoală dar am chef deoarece sunt cu Anne!
-Neata'!Ce faci?spune Anne sarutandu-ma
-Bine!Nu am chef să mergem azi la şcoală dar în fine!
-Pai hai să ne pregătim!
Ne pregătim pentru a pleca la şcoală şi mâncăm ceva!Eu mănânc un sandwish şi Anne mănâncă un măr!
-De ce mănânci doar un măr?spun eu confuz
-Eu mănânc mereu un măr ca să slăbesc!Şi plus este si sănătos!
-Dar nu eşti slabă deja?Şi P.S!Ador când eşti slabă!spun eu cu zâmbetul pe faţă!
-Ba da!Şi mersi :3
Ne îmbrăcăm şi plecăm inspre şcoală!Mă aşez cu ea în banca şi aşteptăm să înceapă afuristile astea de ore!
Şi văd că Anne se duce în pauză!Ies şi eu pe hol şi o văd pe Anne certandu-se cu un băiat!În momentul următor ea pleacă plângând înspre baie!
-Hey ce i-ai făcut lui Anne?spun eu
-Dar cine te crezi tu?spune el serios!
-Eu mă cred iubitul ei şi chiar sunt!Deci nu te mai atinge de ea!
-Aaa deci tu eşti băiatul care este împreună cu Anne,nu?
-Da!Probleme?De ce ai facut-o să plângă!spun eu serios!
-Pentru că am obligat-o să fie iubită mea!
-Sa nu te mai prind că te dai la iubită mea!Şi să nu te mai prind că o mai ranesti!
El pleacă cu mâinile în buzunar şi fug după Anne să văd ce a păţit!O văd în baie stand jos şi plângând!
-Hey hey nu mai plânge!Lasa-l pe ăla în pace!
-Ce sa-l las în pace?Vrea să fie din nou împreună cu mine!Şi eu îl urăsc!M-a părăsit pentru o tarfa!Şi eu l-am iubit mult!
După ce aud aceste cuvinte,îmi vine o idee!Trebuie să fac o faţă amuzantă pentru a o face să zâmbească!
Şi în momentul următor,ea se uită la mine si-mi da un zâmbet frumos de al ei!
-Zambeste pentru mine,te rog!spun eu vesel!
Şi în momentul următor îi iau faţa în palmele mele şi îi dau un sărut scurt!
Capitol nou!Scuzati-ma dacă o să întârzi rareori cu capitolele dar o să încerc şi eu să scriu cât de des pot!Vă promit!Pupicei :3

Everything Comes From A Dream(Bts)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum