hediye

35 0 0
                                    

Evet...
Uç aydır gittiğim kurstan sonunda öğrendim işaret dilini.rüzgarın karsisana geçip ona 6 yaşından beri aşık olduğumu soylicem.bugün yine çok yakisikli.siyah pantolon ve ustunede mavi  t-shirt  giymis. Karsisana gectim vee... Başladım anlatmaya
Fırtına ne diyosun anlamıyorum.
Nasil unuttum doğru ya o işaret dilini bilmiyodu ama pes etmiyicem yinede anlatmaya calisicam evet .
Bana bak eğer peşinden gelmeye devam edersen çok kötü şeyler olur git burdan.
Ne dediğini anlamiyodum ama eminim güzel şeyler söylüyordur umarim!!!
Rüzgardan:
Bu kız beni deli ediyo. Ne dediğini anlamıyorum.annemin dediğine gore duymuyodu.evet tatlı bir kiz ama onunla sadece yatabilirim. Bunu onaa yaparim. Gerçekten biraz daha devam ederse sokak ortasında yapicam. O kim ki benimle bu şekilde iletişim kurmaya calisiyo aptal.onunla olamicagimizi bilmeli.

Fırtınadan:
Ona biseyler yazmali, her şeyi anlatmalıy.eminim o da beni seviyordur. Tamam duymuyorum diye bana kötü davranmaz dimi sonuçta ben ona bise demedim desemde anlamiyo zaten. Durun bir dakika öne ya rüzgar bir kizlami opusuyo. Ne sandim ki bana aşık olucaginimi. Onu kaç kere eve kızları sokarken gordum. Kız değil yanlız kızları. Hepsi farklı ama guzeller di. Zaten ruzgar çirkin kızlarla birlikte olmazdi. Şansım hiç yok desem iyi olucak. Yinede ona bir mektup yazicam.

Ask Ve AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin