bebis

13 0 0
                                    

Canım oğlum kavustum..
Kuzeyi kucagima alarak "merhaba yakisikli ben senin annenim. Ruzgar bak bu da baban.biz seni cok seviyoruz canim. Sen bizim ilk goz agrimizsin seni hic birakmiyicak baban."
"Firtina annen ve baban kapida ayrica ne o baban birakmiyicak falan. Sende bende hep oglumuzun yaninda olucaz boyle konusma."diye beni planlarimdan sogutmaya henuz haberi yokken ustelik ruzgarin sesinden irkilerek kendime geldim."annemle gorusmem lazim ozel ikimizin konusmasi gereken. Bilirsin iste ya kizsal sorunlar." dedikten sonra ruzgarin kapidan cikmasini izledim. Ah yakisikli kocam. Oglumla onlari nasil yanliz birakicaktim buna kendimi bile hazir hissetmezken nasil kacicaktim. Orada sadece tek bir ameliyat bitti gitti tamam sakin ol firtina daha oncede olmustu biliyosun. "Kizim.... Firtinaa"annemin sesini duyunca irkildim."anne kuzey sana emanet gitmem gerektigini biliyosun bir suru sut sagidim yeterli olmaz ama en azindan bir sure yeter ona uyi bak olurmu?" annemin tepkisini merak ederken sakin bir tavirla"firtinam yapma oglununda kocaninda sana ihtiyaci var. Onlari boyle caresiz birakma kizim iyice otur dusun." "dusuncek sey yok anne yapamam onlarida oralara surukleyemem ona iyi bak."kuzeyime son bir kez baktim iyice kokladim optum. Onu bu pis dunyada nasil birakicaktim ben dondugumda 16 yasini gecerdi belkide ya beni istemezse ama ister ya sonucta o zamana kadar beni anlar. İkisini birlikte optum ve yataga yatip uyumaya calistim.
Sabah olmustu ucagim saat 9 da evet bu yuzden 6 da kalkip hazirlanmistim. Taksiye bindim ve hemen havalimanına gittim. Zor bir yolculuk olucakti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ask Ve AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin