evlilik

25 0 0
                                    

Duymuyordum oysa ben duymadan da senin sesine asiktim. Gözlerine baktikca battim. Ama kalkmak içinde çaba harcamadim. Benim olmadın hiç ben yanindaymisim gibi olmadı. Sevdim herşeye rağmen, küçücük bile olsa gelicegine inanarak,masalla inandim,senin beni seveceğini hep umut ettim,unutmadim, sıkılmadim,yilmadim, ağladım...
Kimse duymasın diye içime içime bağıra bağıra içime akittim tüm göz yaşlarımi. Aşk aci dan ibaret degildir. Aşk dunyanin en güzel hiç bir zaman kimseye duymiyicaginiz bir sey. Bugün evleniyorummm. İlk askim ilk birlikte olduğum adam ruzgarimla. İnandim kazandim. Her kadın güçlüdür. Zor olsada basardim işte benim..
3 ay önce:

"Duru olmuyo ben ayrılmak istiyorum artık bitsin bak olucagi da yok ben megersem sana değil fırtınaya aşık olmusum çok üzgünüm beni affet daha fazla yuretemiyicem zaten sende ben başkasını severken yapamazsın benle"
"Rüzgar sen ne diyosun öyle bise yok tamamı sen o ezik kıza aşık olamazsın hemde ayrılmaman için çok büyük bir sebep var bu şekilde olmaz birakamam seni."
"Duru artık soyliyicegin şeyleri dinlemek istemiyorum gidiyorum ben mutlu olmayı dene"
Şuan:.
1 ay sonrada duruyla rüzgar ayrildi.. Mutlu oldugummu bilmiyorum sanırım aralarını bozmuş oldum ayrılmaları bile olayliydi. Tehditler falan bilirsiniz işte neyse ben mutluyum başka bise de istemem. "Fırtına askim hazır misin"diye bir ses duydum rüzgar tabiki " evet,gelebilirsin" diyince o kadar merakli ki kapıyı bir acti dusuyodu sapsalim benim ya "aaaa... Askim cccok guzel olmuşsun" işte tam onluk bir hareket. daha  20 yaşındayım karnimda bebeğimiz daha ne istiye bilirim bilmiyorum. Kır düğünü yapmayi çok isterdim tam da bahar ama olmuyo işte sadece annem babam onun annesi babası ve kardeşi bir de ege vardı şahit olarak he bir de rüzgarın arkadaşi kuzey o da zaten bildiğim kadariyla duruyla birlikteymis garip biraz. Neyse biz yerimizi alırken ben ileriyi dusunurken bir baktım bana soru yoneliyo "ahmet in oğlu ruzgar eseni kocaliga kabul ediyormuşun" diye 2 saniye sonra"evetttt"diye bir çığlık attim. Sonra ruzgara yöneldi"ozan in kızı fırtına ateşi karılığa kabul ediyorumusunuz"benim aksine daha sakin ama bağırarak "evettt " diye söyledi.ahh bir dakika bebek geliyo"ahhhhh geliyo yardım edinnn"diye bağırırken kivriliyodum. "Fırtına sakin ol derin derin nefes al hastaneye yetistiricem" derken bile imzalarıı attık yok boyle bir aşk sapsaliz iste.. "Ruzgarrrr" diye cigirinca aldı kucağına arabaya bindik vee hastaneye 15 dakika sonra varabildik oğluma kavusucam sonunda. Beni görünce hastanedekiler hemen oturturlar "rüzgar birakma beni korkuyorum" elini hiç bırakmadan söyledim bir anda bunları "burdayim canim hiç bir yere gitmiyorum"

Ask Ve AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin