"Ah biri var burda hamile kosun nefes aliyo"
"Telefonuna bakin arayalım birilerini ben ambulansı arıyorum."
Rehber:
Sevgilim(05071110099)
"Burda sadece bir numara var o da galiba kocasinin ariyimda haber veriyim."
Rüzgardan;
"Alo" diye çalan telefona cevap verdim. "İyi gunler sanırım kariniz fırtına bir köprüden düşmüş biz de telefonuna bakınca sadece sizin numaranizi buldum kariniz hamile olduğu için kanaması var ambulansı aradık bahçeli evler devlet hastanesine kaldiriyorlar gelseniz iyi olur." kadın öyle diyince hiç bir şey demeden telefonu kapatıp yola çıktım. Gercekten hamilemiydi? peki hamileyse bunca ay nerdeydi? İlk duyduğumda gösumde bir acı hissettim sanki bir bosluktaydim. Kendine kiymis olabilirmiydi. Bunlar söylerken bi anda durdum ve gelenin onun olduğunu anladım Karimi gorunce gitti ve kendini atti. "Ben ne yaptım " diye bağırdım. Telefonun çalınca bunları unutup arayanın duru olduğunu fark ettim."ne var " diye açtım."nereye kayboldun unutmaki evde tekim beni nasıl yanliz birakirsin" "beni bekle ve kapa ceneni." diyip tekrar fırtına geldi aklıma onları dusunurken geldim yanına gittim. Cansiz bir şekilde yatiyidu karnı ne kadar da büyüktü o kadar. Doktorla konuşmaya gittim"durumu nasıl?" diye sordum."iki kaburga kemigi, ayak bileği kırık bir de düşmenin etkisiyle bir kaç ezik var onun dışında iyi. Bebeğe gelirsek o da iyi ama durumu kritik karinizin kesinlikle uzulmemesi ve doğuma kadar kontrol altinda olması gerekiyor." bunu söyleyince bir dakika ben yoksa firtinaya başında beri asim miydim?/ daha sonra ogrendim ki onu gormememin sebebi tedavi olmak için Almanya ya gitmis olmasıydı benim için yapmıştı sesimi duyabilmek için tekrar onun yanına döndüm. Elini tutunca bir an içinin kıpır kıpır olduğunu kalbimin sıkıştığını hissettim. Ve ona "firtinam ben başından beri senin değerini anlayamadim. Sen her seferinde bana masumca yaklaştın ama ben senin kıymetini bilemdim. Sana tecavuz ettim ben zevk aliyim diye karşılık verdin. Benim için tedavi olmaya gittin.geri dondugunde ise sırf benim boktan bir evliligim bozulmasın diye geri döndün. Ben sana çok kötü şeyler yaptım. Ama uzulme artık seni benle cezalandirmiyicam." son kez dudaklarindan optum. Ve ellerini ellerinden çekecekken elinin kıpırdadığını hissettim. Ve bana "affediyorum sevgilim"diye fisildadi. Öyle diyince bırakmadim sevgilim dedi lan bana nasıl birakabiliyim ki. O sırada tekrara karım aradi." askim hala seni bekliyorum."diyince sinirlendim ve "bir daha ararsan ömrün boyunca bekliyiceksin" dedim ve kapattim. 1-2 gün sonra fırtına yı çıkardık ve ben onun yanından hiç ayrılmadim karimdan ayrılınca ilk isim fırtınayı benim yapmak olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask Ve Acı
Ficção AdolescenteBirbirine kavusup ayrılanların hikâyesi. Siyah olumu ve sonsuzlugu,mavi ozgurlugu ve umudu,bordo aski ve aciyi temsil eder. Bu hikâyede hepsi var.