Rüzgar gittikten sonra bi kac saat uyudum ve kapı sesiyle irkildim. Gelen ruzgardı. Yalpaliyodu,sanırım icmisti ve ben ne olduğunu anlamadan bi an da beni öptü.dudagimi öpmeye baslayinca ne olduğunu anlayamadım bir kaç dakika sonra bana ihtiyacı olduğunu düşünüp bende onu öpmeye başladım.bundan zevk almaliydiki bi anda ustumu cikardi. Bu ilk önceleri beni utandirsada sonralarda zevk geldi ve nedense onu hiç bu kadar istememistim.bi anda bende onun ustunu çıkardım usulca elleriyle heryerimi eklerken çok huylanmistim.eli pantolonuma indiğinde ilk başta korkmustum ama su anda ona güvendiğim için usulca indirdim. Ve sonrasını tahmin edebiliyorsunuz dur. Bütün gün onunlaydim sabah bir notla ve birazcık parayla uyandim. Kasigimin ağrısından kalkamasamda notu okumak için dogruldum.
Not:
Seninle isim bitti. Zaten bundan fazlasında olamazdı. Artık peşinden gelmemeni anlamissindir heralde. Dün vezkten inlerken çok hoşuma gittiğini söylemeliyim. Bu kadar iyi gorunmene rağmen sende de iş varmış. Çok safsij herşeye inanıyosun. Bu parayida geceye say. #200 TL hadi gene iyisin bak az para vermedim.Şuan:
Gözlerinden yaslar suzulurken. Yaptığım hatanın kanıtı olarak yataktaki o kan damlası gozume çarpıyordu. Bana orospu muamelesi yaptı. En azindan sevdigim adam zevk almıştı. Sanirim beni seviyo ama duyamam buna engel oluyor bu yüzden ucagima yetişmem gerekiyo.Rüzgardan:
"Selam karicim, nasılsın tatlım" diye 2 gün sonra evlenicegim kadına seslendim. Ordan"selam askim"diye çağırdığını duyunca mutfakta olduğunu anlayıp hemen yanına gittim. Duruyla birlikteyken bi anda salak saf kız aklıma geldi kim bilir nasıl agliyordur. Acaba beni bu pislikten sonra umarim beni sevmiyordur. Salak bide nisanlim duruya anlatirsa ilerki gecelerini mahfeder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask Ve Acı
Teen FictionBirbirine kavusup ayrılanların hikâyesi. Siyah olumu ve sonsuzlugu,mavi ozgurlugu ve umudu,bordo aski ve aciyi temsil eder. Bu hikâyede hepsi var.