Siz hiç ölümle burun buruna kaldiginiz oldumu benim şuan oldu iste. Yaşamak için sebebim kalmadı artık. Ben bi rüzgar gittikten sonra öldüm bir de şimdi...
Yaklaşık 1 aydır egeyle gorusuyoruz beni sevdiğini sanmistim öyle hissettirdi bana ama şuan karşımda bir kızla yatiyo. İnanılır gibi degil. Bende topladım bavulumu. O en sevdigim aşık olduğum izmirimi terk ediyorum. Rüzgarı bulmaya ankaraya gidiyorum. Rüzgarı hiç birakmamalıydim. Onu uzaktan seviyodum ama bana acı vermiyodu. Şuan otobüste rüzgarımin yanına gidiyorum. Onun oturduğu aprtmandan daire tuttum bile tam ust katı. 😍😍😍cok heyecanliyim. Az kaldı Sevdiğime kavuşmaya....
8 saat sonra geldim ankraya. Eve yerleştikten sonra tam rüzgarın yanına gidicektim ki 3 kız 2 erkek girdiğini gordum evine,neyse rahatsız etmiyim zaten yorgunum uyuyim en iyisi. Sabaha kadar uyumusum. Kapı çalmasıyla uyandim daha dogrusu... Rüzgar gelmişti rüzgar yaşasın bunu tam tamina 13 senedir bunu bekliyorum biliyomusunuz....
O gelince kahvaltı yaptık ve bana sarılarak ağladı butun gün o ağladı bende ağladım içim nasıl acidi kalbimin açısını öyle bir hissettim ki akşam oldu gitti keşke duysaydim da ne derdi var konusabilseydim ah keşke😭 hissetseydim dertlerini sorunlarını duysaydim konuşmayı bilseydim de onunlaa konussaydim.3gun oldu ve ruzgar 1 kere bile evine girmedi diye dusunurken uyuya kaldım kapının kirilcakmis gibi çalmasıyla uyandim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask Ve Acı
Teen FictionBirbirine kavusup ayrılanların hikâyesi. Siyah olumu ve sonsuzlugu,mavi ozgurlugu ve umudu,bordo aski ve aciyi temsil eder. Bu hikâyede hepsi var.