ucak

8 0 0
                                    

Media:duru (rüzgarın karısı )

Sonunda indim. Artık 6 aylık bir tedaviden sonra tekrar ruzgarla birlikte olmam için engel kalmiyicak. 1 ay sonra:
Yine mi kusuyorum. Bu hafta kaçıncı kez oldu. Midemi fena bozdum. Neyse bugün az da olsa birazcık sesler duyuyorum tahliler için hastaneye gidip kan vericem. Ah olmaz basım donuyo. Kusucam....
Doktorlar kan alırken nedense rüzgar geldi aklıma. Bir saat oldu ve sonunda tahlillerim cikti. İçeri girdiğimde doktorun yüzünde endiseli bir hal olduğunu gordum. İşaret diliyle ona "noldu" diye söyleyince o da bana karşılık olarak "hamilesin" deyince kendimi yerde buldum sonra ise kalktığında serumlar vardı ve yataktayim. Çok geçmeden ruzgar aklıma geldi.ondan baskasi olmadı sanırım o geceninde meyvesi oldu. Aslında mutluyum sevdiğim adamdan bir parça taşımak beni heyecanlandırıyor. Yaklaşık 6 ay sonra artık dönüyorum. Oglumda benim kadar heyecanlı. Adını kuzey olucak rüzgarda sever sever heralde. Rüzgar firtina ve kuzey esen ailesi olarak çok mutlu olucaz. Eve gelir gelmez direk rüzgarın yanına gittim.ve kapıyı bir kadın acti."siz kimsiniz"diye sorunca bana yüzüğünü gosterip "rüzgarın karısı" dedi ve arkadan "duru tatlım kimmis gelen? Diye gelince ses rüzgarın olduğunu anladım. Bir anda " hiç sadece eski bir arkadaş ama yanlış gelmisin galiba ben başka birini ariyidum iyi günler"deyip çekil gittim.
Taksiye binip ilk bulduğum köprüde durdurup parasini verip gönderdim.kimseler yoktu. Elimi karnima koydum ve (affet beni oğlum)diye fisildadim...
Ve kendimi boşluğa bıraktım.

Ask Ve AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin