Sėdėti ir rūkyti žolę Zayn namuose yra pats blogiausias mano pasirinkimas. Negaliu gauti sekso, tai man tenka atvėsti su suktinę tarp dantų. Būtu gerai, kad ji bent pačiulptu, bet žinoma mano norai jai nerūpi. Aš norėjau ją nuplakti su diržų, kaip senais laikais, bet negalėjau. Nors norėjau. Negalėjau ne dėl to, kad ją myliu, o dėl to, kad neradau tinkamo diržo, kuris nepaliktu jai randų ir didelių mėlynių, todėl išlėkiau iš namų ir nuvažiavau pas Zayn. Jo gyvenimas irgi nelabai nusisekė. Prieš dvi savaitė išskyrė su Kate. Jis pradėjo gerti ir vartoti visokį šūdą. Bandau jam padėti su Niall, bet jis neklauso. Jam reikia jos, kaip ir dviejų nuostabių vaikų-Tajaus ir Alicijos. Mažyle Alicija yra mano krikšto duktė, todėl kai važiuoju jos pasiimti pranešu ir Zayn, kad vėl galės pabūti su dukrą.
-Aš ją myliu,-sumurmėjo užsiversdamas degtinės butelį.
-Gerdamas jos nesusigražinsi žmogau,-atsidusau.
Nesu geriausias patarėjas, juk tai aš noriu skriausti savo mergina, bet negaliu žiūrėti, kaip mano geriausias draugas žudo save.
-Ji negrįš pas mane. Praradau šeimą.
-Na pats kaltas, kad krušaisi su savo sekretorę,-suburbėjau.
Turbūt nebūčiau to sužinojęs, jei Kate nebūtu pasakius. Ji įskaudinta ir jau galiu įsivaizduoti, kas būtu jei Keshia išdavinėčiau. Netekčiau jos, bet abejoju ar taip lengvai leisčiau jai išeiti. Perspėjau ją, kad ji visada bus mano.
-Žinau, tiesiog...-Zayn nutilo nerasdamas tinkamų žodžių pasiteisinimui.
-Tiesiog tu norėjai savo pimpalą sugrūsti į kitą vaginą ir visiškai nepagalvojai apie žmoną ir vaikus, kurie laukia tavęs sugrįžtant,-pavarčiau akis įtraukdamas suktinės.
-Tavo tiesa. Jei galėčiau atsukti laiką atgal, bučiau savo pimpalą ir palikęs Kate vaginoje neieškodamas kitos,-burbtelėjo.
Vėl pavarčiau akis. Jis darosi beviltiškas. Nors ir aš toks. Žinau, kad Keshia nenustos pisti man proto dėl to, kad nesakau jai myliu, bet aš nepasiduosiu. Kam tie banalumai? Taip aš tikrai ją myliu, bet nesakysiu to. Tai suknistai banalu.
-Kas jūs nigeriai?!-surėkė įeidamas į garažą Niall.
Senai jį mačiau. Jis dažnai miega vis pas skirtinga mergina. Įklius kažkada vaikinas.
-Bandau jo sielvartą paskandinti alkoholizmo liūne,-pavarčiau akis.
-Kas yra Zayn?-pašaipiai tarė, o tas jau ruošėsi šokti muštis.
-Ramiai eržile,-pasodinau jį atgal.-Jei nori susitaikyti su Kate, nustok gerti ir pagaliau susitvarkyk,-pavarčiau akis.
Išgirdau, kaip skamba mano telefonas. Išėjau iš garažo ir išsitraukęs telefoną pamačiau Kess nuotrauką.
-Klauso seksualiausias vaikinas pasaulyje,-atsiliepiau.
Išgirdau Kess juoką, kas privertė mane nusiraminti. Vadinasi jį jau atvėso ir nenervins manęs, nes aš tikrai pasiduosiu pagundai išdulkinti ją iš nugaros ir tuo pačiu su delnų trankyti jos užpakaliuką iki tol, kol ji pradės verkti.
-Grįši namo?-paklausė.
-Turbūt, o kas nutiko?
-Nieko, tiesiog galvoju pasikviesti kelias drauges ir padaryti, kaip ir mergaičių vakarą,-jaučiu, kad ji prikando lupą.
-Su visais tais lesbietiškais dalykais?-paklausiau.
-Mes to nedarome, Louis,-cyptelėjo.
-Kur gi ne. Tai kodėl, kai pastarąjį kartą grįžau radau tavo draugės vibratorių po lovą?-prunkštelėjau.
-Uh tu mane erzini. Mes to nedarome.
-Aš nieko prieš, tik svarbiausia jokių vaikinų,-prikandau lupą vien pagalvodamas ką jos išdarinėja.
-Tu nepakenčiamas. Juk sakau, kad nedarome to,-burbteli.
-Koks skirtumas, nemanau, kad ir darysi dabar, kai tau kraujuoja rojaus urvelis,-nusijuokiu.
-Louis,-droviai numykia.
Gardžiai nusijuokiu. Ji visada susigėsta nuo mano pasirinktos kalbos.
-Ir jokio analinio,-perspėjau.
-Gerai,-sumurmėjo.
-Vadinasi darai tai. Prigavau!-riktelėjau nusijuokdamas.
Žinau, kad ji su draugėm tai daro.
-Tu idiotas, bet gal pasakysi, kad mane myli?-suzyzė.
-Aš labai labai noriu tavęs. Bučkis,-padėjau ragelį.
***
NAUJA DALIS IR TIKIUOSI JUMS JI PATIKO ^^ NEPAMIRŠTAM KOMENTUOTI!!!
YOU ARE READING
Take Me 2 (L.T)
FanfictionAntras Take Me sezonas. Taip pat platinama ir facebook paskyroje Klaudija Blazevic :) Gero skaitymo mielieji :) PERSPĖJIMAS: Istorijoje bus daug iškrypimų ir su smurtų susijusiu vietų.