15 Skyrius

2K 176 12
                                    

Su Zayn mes greitai nusigavome iki Keshijos palatos, kur stovėjo jos tėvasir keli daktarai. Kevinas pažiūrėjo į mane liūdnomis akimis, lyg būtu kažkas negerai. Ne. Taip nebus. Jai viskas gerai ir tas suskis nieko jai nepadarė.

-Kas jai?-paklausiau.

-Kas būsite toks?-paklausė vienas iš daktarų.

Dabar norėjau trenkti jo durną galvą į sieną ir kas kart trenkus pažodžiui jam pasakyti, kad aš jos vaikinas. Nors ne. Paraidžiui.

-Jis Kess vaikinas,-atsakė vietoj manęs Kevinas.

-Tai kas jai?-pakartojo mano klausimą Zayn, kuris kaip mačiau irgi yra susinervinęs.

Galbūt jis vis dar nervingas, kad neranda savo žmonos su vaikais, o galbūt jį irgi nervina tas suknistas daktaras. Aš velniškai jaudinuosi dėl savo mergytės, kuriai atrodė buvo viskas gerai, o dabar ji guli ligoninėje.

-Merginai buvo suleisti retos rūšies nuodai, kurie po truputi žudo ją. Ieškome būdų, kaip tai sustabdyti, bet niekada nesame matę, kad nuodai būtu tokie atsparus. Turėtu nors truputi padėti numalšinti skausmą ar jo plitimą, bet deja. Šįkart mes bejėgiai,-paaiškino daktaras, kurio vardas, kaip supratau pagal kortelę, yra Ben.

-Jūs privalote kažką daryti, ji negali mirti,-susiėmiau už galvos.

Šūdas, čia rimta. Nesu pakliuvęs į tokią situaciją ir šįkart esu bejėgis. Jei ji mirs aš neištversiu. Prisiekiu prisibaigsiu save pats.

-Yra vaistai. Nežinome ar jie suveiks, be to jie yra labai brangus.

-Aš sumokėsiu,-greitai sumurmėjo Kess tėvas.

Pažiūrėjau į jį, bet nieko nesakiau. Jis turi pinigų ir jam nereikia rūpintis, kaip man. Nesuprantu, kodėl Kess sutiko apsigyventi su manimi, kai aš nieko neturiu. Negaliu suteikti jai prabangos.

-Mes užsakysime juos. Einam pasirašysite dokumentus.

Stebėjau, kaip jie nueina į daktaro kabinetą, todėl nieko nelaukęs įėjau į palatą pamatydamas savo mažute apsiverkusia ir laikančia savo mamos ranką. Ana pamačiusi mane šyptelėjo ir pabučiavusi Kess kaktą išėjo palikdama mane viena su ją palatoje.

-Kaip jautiesi?-priėjau prie jos lovos ir atsisėdau ant kėdės.

-Prastai. Man skaudą pilvą,-sukukčiojo.

Jaučiausi toks bejėgis negalėdamas jai padėti. Ji čia verkia iš skausmo, o aš net negaliu numalšinti to. Prakeiktas Richard. Tegul jis dega pragare.

-Žinau mažute, bet greitai bus vaistai. Jie padės tau,-paėmiau jos ranką.

Nežinojau ar bus tie vaistai ir ar jie padės, bet turiu pabandyti ją nuraminti. Jau geriau aš patirčiau tą skausmą nei ji.

-Man labai skauda. Atrodo, kad kažkas mane griaužtu iš vidaus. Prašau Louis daryk ką nors.

-Mažute aš neži... Palauk. Tuoj grįšiu,-greitai pašokau nuo kėdės ir išbėgau iš palatos.

Zayn jau nebebuvo, bet manau, kad žinau kur jis. Apsidairęs patraukiau į daktaro kabinetą ir net nesibeldęs įėjau.

-Suleiskite jai migdomųjų,- paliepiau.

Kevinas ir daktaras sutrikę pažvelgė į mane. Galbūt ir per daug drastiškai tai pasakiau, bet negaliu ramiai sėdėti ir stebėti, kaip ji verkia ir kankinasi.

-Kam?-paklausė abudu.

-Jai skauda. Kai ji miegos nejaus skausmo ir galės nors trumpam pailsėti,-paaiškinau.

Jie jau norėjo kažką sakyti, bet į palatą įsiveržė kelios seselės.

-Merginai stoja širdis. Jos pulsas retėja ir iš nosies bei burnos pradėjo bėgti kraujas.

Labai prajuokinote su tuo neštumu, nes nesupratau kodėl pilvo skausmai priskaitomi prie nėštumo ;D Pabusiu originalesne ir šįkart savo istorijoje vaiko nedėsiu :D

KOMENTUOJAME!

8��$�-�

Take Me 2 (L.T)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon