HAHAHA VĖL DIRTY DALIS GRĮŽTA ^^
Grįžau namo tik vakare rasdamas tik betvarke ir kelias girtas merginas. Keshijos nebuvo tarp jų kas mane kiek neramino. Apėjau namus ir radau ją sėdint balkone ir geriant arbatą.
-Maniau tu irgi girta,-pritūpiau prie jos.
-Spėjau išsiblaivyti, nors iš tikro nedaug gėriau,-šyptelėjo ir pasilenkusi pakštelėjo man į lupas.-Maniau negrįši.
-Užkniso ten būti. Niall manau šiandien grįš ir pamatęs tavo girtas drauges labai nudžiugs,-nusijuokiau.
-Yeah. Jis visada nudžiunga, kai pamato girtas merginas. Neįsivaizduoju kodėl jį tai labai veža,-suprunkštė.
Nieko nesakiau ir atsistojau ir pastatęs ją pats atsisėdau ant krėslo. Ji apsižergė mano kojas ir atsisėdo. Uždėjau rankas ant jos užpakaliuko ir švelniai jį glosčiau.
-Kada tau baigsis mėnesinės?-paklausiau.
-Rytoj turėtu jau baigtis,-šyptelėjo.
-Pagaliau. Man mirtinai reikia sekso,-atsidusau įsišiepdamas.
-Uh tu kaip visada ištroškę sekso,-pavartė akis.-Einam į miegamąjį,-ji pakilo nuo mano kelių ir paėmus mano ranką nusitempė į miegamąjį.
Įsišiepiau suprasdamas ką ji žada daryti. Nusirengiau iki apatinių ir atsiguliau į lovą laukdamas kol ji ateis. Keshia retai daro oralinį, bet visada, kai ji tam pasiryžta aš būnu lyg mažas vaikas gavęs saldainį.
-Lieki man skolingas,-mirktelėjo ir įsitaisiusi patraukė mano apatinius.
Mano penis dar nebuvo pilnai pasistojęs, todėl ji suėmė jį ir lėtai pradėjo judinti savo ranką. Užmerkiau akis iš malonumo ir prikandau lupą. Jaučiau, kaip mano draugužis jau sukietėja ir yra pasiruošęs kovai. Neužilgo pajaučiau, kaip jį apglėbė šilumą ir drėgmė. Pramerkiau akis pamatydamas, kad ji lėtai liežuviu žaidžia su mano didvyriu. Pajautusi mano žvilgsnį jį pakėlė akis ir aš negalėjau nenusikeikti. Stebėjau, kaip ji puikiai darbuojasi ir neįsivaizduoju kitos merginos jos vietoje.
Užmerkiau akis jausdamas, kaip kūną išmušą prakaitą, o penis kelis kartus patrūkčiojęs nuleido į jos burnytę. Nebeturėjau jėgų pažiūrėti į ją, tiesiog gulėjau ir mėgavausi ramia tyla. Pajaučiau, kaip Keshia atsigula šalia manęs ir padeda savo galvą man ant krūtinės.-Aš myliu tave,-sušnabždėjo.
-Nesakyk taip, prašau,-sušnabždėjau.
Ji tik atsiduso ir pasitraukusi nuo manęs atsigulė kiek toliau. Atmerkiau akis pamatydamas, kaip ji nusisuka ir apsikabina pagalve. Girdėjau, kaip ji tyliai verkia, bet nieko nedariau. Man iš dalies patiko jos skausmas, nes žinojau, kad ji manęs nepaliks. Ji mane įsimylėjusi ir vien dėl to galiu būti ramus.
Prabudau tik per pietus. Nuėjęs į svetainę radau ją sutvarkyta ir nei vienos Keshijos draugės. Ją radau virtuvėje geriant sultys.
-Pyksti?-paklausiau.
-Taip,-suburbėjo.
-Kaip visada. Pamiršk pagaliau. Niekada nebus jokios meilės. Tau neužtenka to ką suteikiu dabar?-suurzgiau.
-Neužtenka! Mes draugaujame jau du metus, o tu vis su savo kvailomis pažiūromis!-surėkė atsistodama.
-Užtilk arba pasigailėsi!
-Nebegąsdini manęs Louis!-užrėkė, kas privertė mane pratrūkti.
Smarkiai pastūmiau ją ir ji trenkėsi į spintelę. Iš jos skausmo aimanos supratau, kad ji skaudžiai trenkėsi, bet visiškai nesigailėjau. Man net patiko, kad jai skauda. Priartėjau prie jos ir suėmiau ją už plaukų. Ji skausmo pilnomis akimis pažiūrėjo į mane.
-Nedrįsk man aiškinti kas kvaila, o kas ne,-suurzgiau.
-Man skauda Louis,-sucypė, kai labiau papešiau jos plaukus.
Stumtelėjau ją vėl į spintelę ir išėjau iš virtuvės. Man reikia nusiraminti. Čiupau mašinos raktelius išlėkdamas iš namų.
***
Ot pimpis. Vėl ją skriaudžia -.-
KOMENTUOJAME!!
8
VOCÊ ESTÁ LENDO
Take Me 2 (L.T)
FanficAntras Take Me sezonas. Taip pat platinama ir facebook paskyroje Klaudija Blazevic :) Gero skaitymo mielieji :) PERSPĖJIMAS: Istorijoje bus daug iškrypimų ir su smurtų susijusiu vietų.