Grįžę namo beveik nekalbėjome. Galbūt dėl to, kad visą laiką masčiau, kaip nustoti smurtauti prie Keshia. Kaip man jį pakeisti į dalyką, kuris patiktu abejiems? Galėčiau ją krušti kiekviena karta, kai tik supykstu, bet aš žinau koks galiu būti grubus per seksą. Kartais po mano proveržiu sekso metu ji kukčiodavo visa rytojaus diena, nes negalėdavo pajudėti, o kalbėti apie nusišlapinimą. Žinoma, dar galėčiau ir nusigerti, bet galiausiai tai taptu priklausomybė, dėl kurios mane gali palikti. Belieka tik žolė ir raminamieji. Dėl žolės ji irgi pyks. Visada pyksta. Vos tik pamato, kad vyzdžiai įsiplėtę prasideda dramos.
-Ar norėtum valgyti?-paklausė.
-Taip. Norėčiau tavęs,-apsikabinau ją.
Ji paraudusi nuleidžia galvą, kas man sukelia šypseną. Man patinka matyti jos paraudusius skruostus ir įsiplėtusius vyzdžius.
-Daktaras sakė, kad suleidus vaistus, negalima dvylika valandų mylėtis,-atsiduso.
Po velniais. Visiškai tai buvau pamiršęs. Man kiekviena savaite leis kažkokį šūdą, kuris mane kiek supratau gydys ir galiausiai smurtavimas baigsis. Netikiu tą nesąmone. Aš esu psichopatas ir tai niekas nepakeis.
-Mes ir nesimylėsime. Aš tiesiog tau palaižysiu,-truktelėjau pečiais, o jos akys išsipūtė.
Mėgstu jos tokias reakcijas, tai parodo, jog ji priklauso man.
-Gerai,-ji palinksėjo.
Įsišiepiau suprasdamas, kad ji sutinka ir kad leis man ją išvalgyti. Nusivedžiau ją į miegamąjį ir lėtai paguldžiau į lovą.
-Galime pirma pasiglamonėti?-nedrąsiai paklausė.
Nemėgstu glamonių, bet turbūt turėčiau pabandyti. Nieko baisaus nenutiks. Linktelėjaus atsiguliau šalia jos ir užkėliau ją ant savo liemens. Ji pasilenkusi įsisiurbė į mano lupas ir sudėjo rankas man prie galvos. Glosčiau jos liemenį ir kartais nuslydęs prie užpakaliuko spustelėdavau jį. Keshia nejausdama pradėjo judinti klubus ir ji pati mane privers nusispjauti į visus tuos vaistus ir grubiai ją pamylėti.
-Mažute baik,-paliepiau, bet ji vis tiek nesustodama judino savo užpakaliuką.-Pasakiau baik!-surėkiau ir ji krūptelėjusi atšoko nuo manęs.
Mačiau jos akyse baimę, bet šįkart aš visiškai nenorėjau jos mušti. Atrodo vaistai tikrai veikia.
-Atleisk, nenorėjau išgąsdinti,-atsidusau.
Ji buvo nustebusi, bet tikrai matau jos akyse laimę. Tai tikrai gražus vaizdas.
-Gulkis, padarysiu tai ką žadėjau,-šyptelėjau jai.
Ji pakluso ir atsigulė. Atsegiau jos kelnes ir lėtai nusmaukiau kojomis. Ji dėvėjo juodus nėriniuotus apatinius, kurie tiesiog varė iš proto. Numečiau kelnes ant žemės ir užkabinęs apatinius nusmaukiau ir juos. Keshia gėdijosi, bet pražergė kojas jas sulenkdama.
-Mažyte kodėl nesakei, kad apsiskutai?-susiraukiau.
Ji dar labiau paraudonavo ir užsidengė veidą rankomis. Nieko jai nesakiau tiesiog įsitaisiau tarp jos praskiestu kojų ir lyžtelėjau jos jau tekančio urvelio. Jos kūnas suvirpėjo, kai aš intensyviau ir nesustodamas pradėjau darbuotis.
Kartais pažiūrėdavau į ją ir labiau prispausdavau savo liežuvį prie jos vietelės tik tam, kad pamatyčiau, kaip ji išsiriečia. Dar kelis kartus lyžtelėjau ir ji baigė su garsią aimaną. Pakilau iki jos lupų ir švelniai ją pabučiavau.
-Louis, problema!-išgirdau Niall rėkimą, kuris artėjo prie durų.
Nauja bėda tik įdomu kokia ^^
KOMENTUOJAME!!
�qS"4�{
YOU ARE READING
Take Me 2 (L.T)
FanfictionAntras Take Me sezonas. Taip pat platinama ir facebook paskyroje Klaudija Blazevic :) Gero skaitymo mielieji :) PERSPĖJIMAS: Istorijoje bus daug iškrypimų ir su smurtų susijusiu vietų.