16 Skyrius

2.2K 172 14
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

PASKUTINES DALIS. ŽINAU, KAD ŽADĖJAU BAIGTI KAŽKUR ANT 20, BET GAVOSI, KAI GAVOSI. DALIS ILGESNĖ TODĖL KAD PASKUTINĖ ;) EPILGOGA GAUSITE ŠIANDIEN !

Daktarai laksto pirmyn atgal vis kažką rėkaudami, o aš sėdžiu ant žemės, nugara atsirėmęs į sieną ir meldžiuosi, kad Keshia išgyvens. Vakar jis vos nemirė, šiandien ir vėl kažkas blogai. Vėl bėga kraujas. Gerai tai, kad jie turi jau vaistus ir pradės gydymą. Žinau, kad ji pasveiks. Ji turi pasveikti. Per tuos du metus taip prie jos prisirišau, kad atrodo, kai jos nėra man stinga oro. Pažadėjau sau ir jai, kad jei ji pabus aš pasikeisiu. Nebenaudosiu prieš ją smurto, darysiu viską, kad ji liktu šalia manęs sveika ir laiminga.

-Kaip jautiesi?-paklausė Niall.

-Prastai. Tai aš kaltas, kad ji ten,-sumurmėjau.

Mano balsas prikimęs ir silpnas. Esu neišsimiegojęs, pavargęs ir smirdintis.

-Tau reikia grįžti namo. Pailsėk, o aš čia pabusiu.

-Ne. Liksiu šalia jos,-paprieštaravau.

-Louis. Važiuok namo. Tau reikia pailsėti ir nusiprausti,-suburbėjo.

Atsidusęs bei pasidavęs pakilau nuo žemės. Pažiūrėjau pro langą į Kess palatą ir lėtais žingsniais nuėjau koridorių link lifto.

ZAYN POZICIJA

Sustojau prie namelio, kuriam turėtu būti Kate su vaikais. Išlipęs iš mašinos priėjau arčiau namo ir garaže pamačiau jos mašiną. Vadinasi ji čia. Palipau laipteliais iki durų ir lėtais jas pravėčiau.

-Tom susirenki savo žaislus ir eini valgyti,-išgirdau Kate balsą.

Lėtais ėjau link svetainės, kai prie manęs pribėgo mano mažyle Lucy.

-Tete!-riktelėjo man net nespėjus jos nutildyti.

Pakėliau akis ir pamačiau, kad į mane jau žiūri Kate. Ji atrodė išsigandus ir sumišusi. Paėmiau Lucy ant rankų ir pabučiavau jos skruostuką. Nunešiau ją prie Tom ir paleidau atsisukdamas į Kate.

-Lipk į viršų ir nedrįsk nepaklusti,-paliepiau.

Ji išsigandusi greitai užlipo laiptais, o aš vaikams liepiau pažiūrėti filmukus. Lipdamas laiptais mintyse sau kartojau, kad privalau valdytis ir susigrąžinti ją. Jei ją nuskriausiu vėl ji gali tikrai prarasti vaiką.

Įėjęs į kambarį radau ją sėdinčia ant lovos. Jos rankos drebėjo, o kūnas trūkčiojo nuo kukčiojimo. Aš paverčiau mūsų santuoką šūdo gabalu.

-Kate,-ištariau jos vardą, bet ji nepakėlė galvos.

-Tu mane vėl skriausi? Atėjai čia tam, kad nubaustum mane dėl pabėgimo?

-Ne. Žinoma ne. Aš kvailys, kad taip elgiausi, bet prašau leisk man pasitaisyti,-atsisėdau prie jos.

-Ne Zayn. Negaliu rizikuoti dėl vaiko, kuris auga man po širdimi.

Atsiklaupiau ant kelių priešais ją ir paėmiau jos rankas. Ji pakėlė savo ašarotas akis į mane ir sušniurkštė.

-Prašau.

-Iš kur man žinoti, kad nenori manęs nuskriausti? Tu smaugei mane,-sukukčiojo.

-Žinau ir save keikiu dėl to. Esu didžiausias kvailys ir nesuprantu, kodėl mane myli. Bet prašau leisk man susigrąžinti tavo pasitikėjimą. Noriu vėl matyti tave besišypsančia ir laiminga, noriu vėl tave laikyti savo glėbyje.

Ji dar labiau sukukčiojo ir apsikabino mane.

NIALL POZICIJA

Sėdėjau prie Kess palatos ir laukiau nors kokiu žinių. Ji man lyg sesuo, kuria turiu saugoti. Nenoriu, kad ji mirtu ir neleisiu tam. Žinau, kad Louis nuprotėtu ir visiškai pašėltu. Jam ji per daug rūpi ir tai miela iš jo pusės.

Atsidusęs pakilau nuo kėdės ir apsidairęs pamačiau kai ką, kas mane pradžiugino. Jess stovėjo prie kavos aparato. Ta mergina varo mane iš proto. Nesuprantu. Mes turbūt prakeikti. Zayn žmona tikra ragana, Keshia irgi tokia pati ir Jess. Tik ją sunkiau gauti. Arba man taip atrodo.

-Labutis,-priėjau prie jos ir nusišypsojau atsiremdamas į sieną.

-O dieve dumblyno karosas, o gal geriau miško trolis?-suburbėjo.

-Malonu, kad vis dar manęs nepamiršai.

-Ko nori Horan?-pavartė akis.

-Kad nueitum su manimi į pasimatymą,-įsišiepiau.

-Jau geriau netekčiau kojų.

-Juk supranti, kad aš neatsikabinsiu, kol tu nesutiksi. Jau pašalinau viena tavo gerbėja, pašalinsiu ir kita. Jie gana bailus yra,-nusijuokiau.

-Gerai, bet po to pasimatymo tu daugiau prie manęs nelysi, aišku?

-Patikėk pati norėsi, kad lysčiau,-mirktelėjau.

Ji susiraukė, o aš pasilenkęs pabučiavau jos lupų kamputį pasakydamas, kad pasiimsiu ją trečiadieni.

LOUIS POZICIJA

Pramerkiu akis suprasdamas, kad esu ne ligoninėje, o namuose. Pasitryniau akis ir pakilau iš lovos nueidamas į vonią. Nusiprausiau veidą ir išsiploviau dantis prieš važiavimą į ligoninę atgal. Persirengiau į treningus, kad būtu patogiau ir pasiėmęs mašinos raktus išėjau iš namų juos užrakindamas.

Įėjęs į ligoninę pakilau liftu į reikiamą aukštą. Tik išėjęs radau Niall kalbant su kažkokia mergina. Ji neatrodė patenkinta. Tai turbūt ta mergina. Nekreipęs daugiau į juos dėmesio nuėjau prie Kess palatos. Neužilgo iš jos išėjo daktaras ir nusišypsojo man.

-Ji jau pabudo.

Nieko daugiau neklausęs įėjau į palatą ir pamačiau ją atsimerkusia. Jos tėvai irgi čia buvo ir taip pat džiūgavo.

-Louis,-nusišypsojo.

Greitai prie jos priėjau ir pasilenkęs suliečiau mūsų lupas. Taip gera buvo ją jausti ir žinoti, kad ji sveika.

-Pasakyk, kad tau viskas gerai,-sušnabždėjau jai į lupas.

-Man viskas gerai,-nusišypsojo.

Vėl suliečiau mūsų lupas pajausdamas, kaip ji vėl nusišypso. Daugiau nesusimausiu. Tik dėl jos.

PABAIGA

Take Me 2 (L.T)Where stories live. Discover now