13 Skyrius

2.3K 171 6
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LOUIS POZICIJA

Dabar, kai ji mano glėbyje beveik mieganti jaučiuosi daug geriau. Ji pasakojo ką tas padugnė jai darė ir kaip jis ją kankino, kas manyje prikėlė žvėrį. Ji mano mergina, mano gyvenimas ir ji kentėjo nuo savo tėvo. Taip viskas beviltiškai skamba. Nenoriu, kad ji tai kentėtu, ji jau per mane kiek prisikentėjo ir žinau, kad dar kentės. Nesu geras vaikinas, esu blogas, per daug blogas jos pasauliui. Bet ji mano šviesa, arba nervus gadinanti isterikė. Prunkštelėjau prisimindamas, kaip ji iškėlė pavydo scena per savo septynioliktą gimtadienį. Ten buvo tokia Mila, kuri su manimi flirtavo ir norėdamas paerzinti Kess aš irgi flirtavau. Ji sumušė ta mergina ir dar man kelis kartus trenkė. Galiausiai aš ją nuplakiau savo delnu ir iškrušau jos tėvo darbo kambaryje ant stalo. Pažįstant ją ji vėl užsiraukė dėl mano tokio pamišimo ir savaite laiko likau be sekso, lyg nusikaltęs vaikėzas. Tai kartais nervina ir man norėdavosi jai trenkti. Ir būdavo, kad trenkdavau. Negaliu savęs valdyti, aš toks esu ir kad ir ką daryčiau aš visada norėsiu ją skriausti.

Kalbant apie tą padugne Richard jis spėjo pabėgti ir dabar mano vyrai ieško jo visoje šalyje. Jei jis spėjo pabėgti į kitą šalį, tai jam pasisekė.

-Louis?-išgirdau tylu Kess balsą.

Pažiūrėjau į ją, bet ji miegojo. Ji sapnuoja mane? Jos nosyte buvo suraukta, kas mane pralinksmino, bet nenorėjau jos pažadinti. Jai reikia poilsio. Lėtai bei atsargiai išlipau iš lovos ir nuėjau į svetainę, kur sėdėjo Niall. Ji darė kažką su kompiuteriu ir vis užsirašinėdavo.

-Ką čia darai?-paklausiau.

-Pameni ta mergina, kuri man labai patiko, bet ji manęs neprisileisdavo?-pakėlė trumpam akis nuo kompiuterio.

-Taip ir ką?

-Kažkoks niekšas lenda prie jos, taigi žadu truputi jį pagąsdinti, o jei to neužteks, aš ji nudėsiu,-burbtelėjo.

-O tu rimtai nori tos merginos, kuri turbūt net nenori tavęs,-nusijuokiau.

-Norės,-suburbėjo.

Puikiai suprantu jį. Aš irgi taip jaučiausi ir norėjau užmušti kiekviena, kuris bet pažvelgdavo į Kess, bet laikui bėgant tu supranti, kad turint tokia gražia mergina šalia savęs, visada turėsi planų ką nors užmušti ir pavydas nepaliks tavo proto.

-Keshia miega?-paklausė.

-Taip. Ji pavargusi ir nusilpusi.

-Suprantama. Klausyk žadu išeiti, tu padla neužrakink iš vidaus durų, aišku?-pakilo nuo sofos.

-Kaip mano bute, tu neįtikėtinai esi mandras ir manau aš tau apkarpysiu sparnus beta patine,-trenkiau jam per makaule.

-Aš ALFA.

-BETA,-pavarčiau akis,-Net pateles nesugebi uždominuoti.

-Kalės vaikas,-sumurmėjo.

-Louis!-išgirdau Kess klyksmą ir kaip ji atbėga į svetainę.

-Aš čia,-priėjau prie jos.

Ji greitai mane apsikabino ir sušniurkštė nosimi bei žinoma nusivalydama viską į mano marškinius.

-Kas buvo?-paklausiau.

-Sapnavau tave. Tu mane mušei,-sušnabždėjo.

Nauja dalis ir kad ir kaip bebūtu gaila turiu 2 blogas žinias.

1.Šis sezonas baigsis visai jau greitai, kažkur už 7 dalių.

2.Trečio sezono nebus ;(

Take Me 2 (L.T)Where stories live. Discover now