14 Skyrius

2.2K 176 11
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KESHIJOS POZICIJA

Vaizdas, kai Louis mane muša vis manęs nepalieka. Žinau, kad tai tik sapnas, bet jis stipriai mane paveikė. Atrodė viską patyriau iš tiesų.

-Kaip suprast?-susiraukia Louis.

Kai pažvelgiau į jo akis nemačiau pykčio ar įniršio, jis buvo pasimetęs ir liūdnas. Retai kada jį tokį matau ir galiu pripažinti, kad man tai patinka. Galbūt dėl to, kad dažnai jam patikdavo mane matyti tokia, o gal dėl to, nes žinau, kad jis manęs nemuš.

Nieko nesakiusi apsikabinau jį prisiglausdama prie jo krūtinės. Man dabar reikia jo šalia savęs. Mano biologinis tėvas norėjo mane paversti savo žaislu, kas tikrai manęs nedžiugina. Bijau, kad tai tik pradžia.

-Gerai jautiesi?-paklausė.

-Taip,-palinksėjau atsidusdama.

Nenoriu jam sakyti, kad man skauda pilvą, nes jis sukeltu čia balaganą ir lieptu gulėti lovoje, kol pats užvaldytas keršto kažką pridirbtu. Noriu, kad jis būtu šalia.

-Atrodai perbalus,-sumurmėjo.

Pavarčiau akis pasistiebdama ir pabučiuodama jį. Jis suėmė man už liemens ir mano planas paslėpti pilvo skausmus žlugo. Suinkščiau greitai atsitraukdama ir susiimdama už pilvo. Pakėliau akis į Louis, kuris persigandęs greitai priėjo prie manęs.

-Kas yra?

-Nieko,-meluodama nusišypsojau.

-Neskiesk man čia,-suurzgė paimdamas mane ant rankų.

Atrodo mano vidurius kažkas plėšo į mažus gabaliukus ir sulipdo, kad vėl galėtu plėšyti. Bandžiau pasakyti Louis, kad tai niekis, bet nepratariau nei žodžio, kai galiausiai atsijungiau Louis glėbį vis dar girdėdama, kaip jis prašo neužmerkti akių.

LOUIS POZICIJA

Vaikščiojau pirmyn-atgal laukdamas kol tie šunis pagaliau išsiaiškins kas blogai Kessei. Jos tėvai davė nemenka pinigų sumą tiems sukčiams ir jie pažadėjo, kad per kelias valandas viską sužinoję mums praneš.

-Kas jai nutiko?-paklausė Kess mama.

-Nežinau, aš suknistai nežinau. Ji sakė, kad jai viskas gerai, o tada staiga suinkštė. Kaip ji drįso man meluoti?-sušnypščiau.

-Tau reikėtu nusiraminti,-suburbėjo Kevinas.

-Tau reikėtu užtilti,-suurzgiau.-Čia to kalės vaiko kaltė. Aš esu įsitikinęs. Jis kažką jai padarė,-sumurmėjau.

-Richard yra nestabilios psichikos, visko gali būti.

-Būkite čia, aš tuoj grįšiu,-tariau jiems nueidamas.

Išėjau iš ligoninės ir paskambinau vieninteliam žmogui, kuris galėtu padėti.

-Klausau,-susiraukiau, kai išgirdau ne jo balsą ir net ne Kate.

Kas per šūdas? Su kokia jis kale?

-Duok Zayn,-paliepiau.

-Pupuli tau skambina,-saldžiai tarė.

-Kiek kartu sakiau tau nelysti prie mano telefono?-išgirdau jo urzgimą.

Manau kažkam reikės nurauti kiaušinius. Jis negali išdavinėti Kate. Po velniais ta moteris jį suknistai pakentė penkis metus.

-Labas Louis.

-Atvažiuok į ligoninę. Dabar,-padėjau ragelį, kad nereikėtu klausytis jo burbėjimo.

-TAI KAS NUTIKO?-paklausė prieidamas prie manęs.

-Norėjau, kad suknistai atvežtum į ligoninę Kate, kad galėtu pabūti su Keshia, kai pabus, bet kaip suprantu tu nelabai žinai ką tavo žmona daro,-pavarčiau akis.

-Ji mane... Na aš padariau kai ką girtas ir kai pabudau neradau nei jos, nei vaikų,-atsiduso.

-Ką jau tokio padarei?-susiraukiau.

-Aš vos jos nepasmaugiau. Dėl mano kaltės galėjo mirti mano vaikas. Galiausiai supratęs ką darau paleidau ją ir nuėjau miegoti. O dabar ji dingus. Ji pabėgo ir dar paėmė banko kortele parašydama raštelį, kad užsikruščiau ir gaučiau naujų pats.

-Ir kad ieškotum jos, tu duodiesi su kitomis,-pavarčiau akis.

-Ką? Ne. Ta mergina yra mano pussesere. Ji buvo girta ir lindo prie mano telefono,-burbtelėjo.

-Nežinai kur ji galėtu būti?-paklausiau.

-Neturiu žalio supratimo. Apieškojau visur, ji tikrai pabėgo į kitą šalį,-sumurmėjo.

Nesusivaldęs trenkiau jam per jo durną galvą. Jis tikrai kvailas. Maniau, kad aš esu kvailas, bet jis baigia mane perspjauti.

-Ji namelyje prie ežero. Duodu ranką kirsti kad ten yra su vaikais. Važiuok pas ją ir prisimink, dar kartą ją nuskriausi, nupjausi tavo slieką ir susišersiu lydekoms. Ji tavo vaikų motiną ir po velniais ji laukiasi. Dabar turėtum globoti ją.

-Kas tau negero? Kur dingo Louis?-nustebo.

-Nežinau. Bandau prisiminti ko mokė Keshia,-prunkštėlau,-bet aš rimtai. Saugokis.

Zayn jau norėjo sakyti kažką, bet nuskambo mano telefonas. Išsitraukiau jį ir pamačiau jog skambina Kess mama.

-Klausau.

-Žinome kas jai.

KOMENTUOJAME!

��Q��

Take Me 2 (L.T)Where stories live. Discover now