KESHIJOS POZICIJA
Mano kakta tekėjo tirštas ir karštas kraujas, o aš pati gulėjau sukniubusi ant žemės. Nesijaučiau gerai, tik ne tada, kai mano psichas tėvas nepalieka manęs ramybėje. Prisimenu, kaip jis pirma karta seksualiai prie manęs lindo. Tada buvau dar tik maža mergaitė, kuri nesuprato, kad jos tėvas yra nesveikas. Būtent dabar aš jaučiuosi kaip ta maža mergaite kankinama abejonių ir melo. Norėčiau, kad mano tikras tėvas būtu Kevinas. Jis nuostabus ir labai mane myli. Tokio tėvo norėtu visos, o ne to, kuris žagina savo mažametę dukrą.
Žinau, kad jis kažkur čia. Jis ateis ir vėl lies mane sakydamas šlykščius žodžius. Bijau, kad jis prieis prie to, kai norės daugiau. Nenoriu būti dar labiau sutepta. Tikiuosi Louis manęs ieško, nes bijau pagalvoti, kas man bus toliau. Noriu būti su savo Louis, kuris mane apgins. Žinoma tik ne nuo savęs. Tikiuosi gydymas jam padės ir jis nebenorės manęs skriausti. Mane skaudina, kai jis mūša mane. Nors tai vis geriau, nei tai ką daro mano biologinis tėvas.Išgirdusi, kaip kažkas rakina duris susigūžiau prie sienos norėdama į ją sulysti. Į patalpą įėjo Richardas rūkydamas cigaretę. Nuleidau savo akis ir pasitryniau jas. Man skaudėjo, bet ašaros jau griaužė žaizdas ant veido. Žinau, kad jų bus daugiau.
-Kaip laikosi mano saulyte?-linksmai paklausė ir pasistatęs kėdė atsisėdo priešais mane.
-G-gerai,-sumurmėjau.
O ką aš galiu pasakyti? Jei pasakysiu ne taip, jis mane vėl sumuš ir šįkart gali baigtis viskas blogiau. Nenoriu mirti čia, noriu gyventi. Su Louis.
-Gera, kas?-suurzgė ir suėmė man už plaukų.
-Gerai tėti,-suinkščiau ir jaučiau, kaip man dreba balsas kas parodo, kad tuoj pravirksiu.
Jis paleido mane ir neužilgo užgesino cigarete ant mano rankos. Bandžiau necypti, nes žinau, kad jam tai nepatinka.
LOUIS POZICIJA
-Kas tu?-paklausiau.
-O kaip tu manai?-nusijuokė.
-Richard,-suurzgiau.
-Vietoj tavęs mažiau kalbėčiau ir labiau susirūpinčiau savo mergaitę,-ties tuo jis baigė pokalbį.
Pažiūrėjau į Niall ir į tuos du. Mano kvėpavimas pagreitėjo ir nieko nelaukdamas išbėgau iš namo.
-Louis kas nutiko?-pasivyjo Niall.
-Turime grįžti namo pas Keshia,-greitai sumurmėjau.
Įlipau į mašiną, o jis iš paskos. Greitai užvedžiau variklį ir pasukęs vairą išvažiavau iš gatvės. Visa kelia jaučiausi lyg mano širdis plaktų šimtus kartų greičiau. Jei jis palies mane Kess aš jį nudėsiu.PRIVAŽIAVĘS PRIE SAVO namų išlipau iš mašinos ir nubėgau į daugiabutį. Tos kelios minutės kol kilau liftų vertė mane eiti iš proto. Vos išlipęs pamačiau, kad mano būto duris praviros.
-Kess?!-surėkiau nubėgdamas vidun.
Aplaksčiau visa būtą, bet jos neradau. Jis ją pasiėmė. Jis pasiėmė mano Kess.-Louis kur ji?-išgirdau Niall balsą.
-Pas Richard. Jis turi ją ir velnias žino ką daro,-suburbėjau susiimdamas už galvos.
-Mes rasim ją.
Komentuojame ;)
YOU ARE READING
Take Me 2 (L.T)
FanfictionAntras Take Me sezonas. Taip pat platinama ir facebook paskyroje Klaudija Blazevic :) Gero skaitymo mielieji :) PERSPĖJIMAS: Istorijoje bus daug iškrypimų ir su smurtų susijusiu vietų.