Dalis tikrai ilga ir bus iš kelių pozicijų. Truputi įkišau ir kitų gyvenimus, taigi tikiuosi patiks :)
Sėdėjau prie žemėlapio ir tikrinau visas vietas, kuriose jis laikytu Keshia. Kuo toliau, tuo labiau aš prarandu savitvarda. Niall padeda man su žemėlapiu, o Zayn palikęs savo žmona su vaikais išvažiavo su gauja ieškoti jos. Minusas tame, kad Kate baigia mane išvesti iš kantrybės ir jei jai pavyks aš trenksiu jai, o Zayn mane užmuš. Jam nepatinka, kai yra liečiama jo moteris ir aš puikiai jį suprantu. Kai kažkas paliečia Keshia aš dažniausiai jį užmušu, tik paskui bandau paslėpti jo lavoną nuo isterikes. Žinoma negaliu pastebėti gerai užmaskuotos mėlynes ant Kate veido. Taigi, tai parodo, kad Malik nėra toks jau geras savo žmonai. Lygiai, kaip ir aš Kess, tik tai, kad jis pripažįsta jog yra įsimylėjęs, o aš ne. Turiu su tuo susitvarkyti, nes prarasiu ją.
-Kodėl manai, kad nesi kaltas dėl to, kas nutiko Keshiai?-prabilo Kate.
Ji ir vėl mane erzina. Kodėl ji turi būti tokia suknistai įkyri. Nors, tai kiek ir padeda, ji primena man maniške, kuri dabar velnias žino ką kenčia. Pažadėjau sau, kad kai tik ją vėl turėsiu prie savęs labiau stengsiuosi dėl jos ir neleisiu jai turėti minčių mane palikti. Galbūt pagaliau sugebėsiu pasakyti jai tuos žodžius dėl kurių mes dažniausiai susipykstame.
-Užsičiaupk Kate,-suurzgiau.
-Ne,-sušnypštė.
Piktai pažiūrėjau į ją. Dieve brangus, ji tikrai bus kokia giminė Keshiai. Mane nervina jų užsispyrimas. Juk supistai mato, kad esu nervingas. Nenoriu padaryti kažką blogo, o aš tikrai jau esu netoli to.
-Jei tu neužsičiaupsi, aš tikrai nenustebsiu, kad Zayn tai sužinojęs tavo kūnai dar labiau papuoš,-piktai tariau.
Mačiau, kaip jos akyse pasirodo baimė ir ji susigraudinusi išbėgo iš kambario. Susižvalgiau su Niall ir greitai pakilau nuo kėdės. Ką jis jai padarė? Ji niekada nebijodavo jo, o ir pati buvo ne iš kelmo spirta. Išėjęs iš kambario ėjau koridorių išgirsdamas, kaip vonioje girdisi tylus verkimas.
-Kate... Aš atsiprašau. Nemaniau, kad tai tave išgąsdins,-tyliai tariau.
-Jis mane nudės jei sužinos, kad vėl keliu dramas,-sušniurkštė nosimi.
Atidariau vonios duris įeidamas ir pritūpdamas prie jos. Niekada nemačiau jos tokios išsigandusios. Na neskaitant tų kartu, kai ji buvo tik pagrobta.
-Nuo kada tu taip jo bijai? Ką jis tau padarė?-prisėdau prie jos.
Nesu geras pašnekovas ir žmogus, kuris paguodžia, bet ji visgi yra mergina, kuri taip pat prisidėjo prie daug ko. Ji netgi labai patinka Keshiai.
-Jis... Jis mane išdavinėjo su kitomis. Jam grįžus aš apsiverkus pasakiau, kad esu nėščia,-labiau pravirko.
Trečias vaikas? Jis dauginasi, kaip tarakonas.
-Ir jis labai supyko ir išvadino mane negražiais žodžiais, o tada pastebėjau ant jo kaklo mėlynes. Pradėjau verkti ir rėkti ant jo, o kai pasakiau, kad noriu skyrybų jis sumušė mane,-verkdama tarė ir apsikabino mane.
-Mušė? Juk tu laukiesi. Kaip vaikas?
-Jam viskas gerai, paguoda bent tokia,-tyliai tarė.
Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad Zayn muštu nėščia savo moterį ir kad jis išdavinėja ją. Jis galėjo padaryti didžiulę klaidą, o tada jau pabaigti savo darbą, kurį pradėjo vos sutikęs ją. Jis būtu ją sužlugdęs. Ironiška. Ta pati darau ir aš.
-Eik į miegamąjį pas vaikus ir pamiegok,-pakėlęs ją nuo žemės švelniai tariau.
Nuėjau pas Niall ir viską papasakojau. Kad ir koks bebūčiau monstras, bet nėščios moters neleisiu mušti.
-Bet jis tai apšaudo ją,-burbtelėjo Niall.
-Kaip suprast?-sutrikau.
-Na žinai. Su vaikais.
-Niall užsičiaupk savo burną,-suurzgiau.
ZAYN POZICIJA
Važiavau link namo truputi toliau nuo miesto. Tikiuosi ten rasiu Keshia. Louis eina iš proto, o ir aš esu nervingas. Prieš savaites sužinojau, kad vėl Kate nėščia. Mane jau žudo tai. Trečias vaikas? Man to nereikia. Tikiuosi ji paklausė manęs ir pasidarė išvalymą. Pastaruoju metu ji vengia manęs ir visada tyli. Nors aš visgi ją sumušiau. Ir gana stipriai. Mačiau, kokia ji buvo išsigandusi šiandien, kai įėjau į jos kambarį. Keista sakyti jos kambarį. Bandžiau ją priversti miegoti su manimi, bet baigdavosi tuo, kad kai ją tik paliesdavau jį pradėjo verkti ir prašyti daugiau jos neprievartauti. Nepamenu, kad būčiau tai daręs, bet turbūt, kai buvau girtas tai padariau.
-Bose mes jau name,-per racija išgirdau Alekso balsą.
Sustojau kiek atokiau nuo namo ir išlipau iš mašinos. Džiaugiuosi, kad čia nėra Louis. Neleidome jam važiuoti, todėl, kad jis būtu iš nervų viską sugadinęs. Suprantama, kad ten jo moteris, bet reikia būti protingam. Apie save to nepasakyčiau. Išdavinėju Kate ir dar ją sumušu.
Išsitraukiau telefoną ir surinkau Kate numerį. Paspaudžiau skambinti ir laukiau kol ji atsilieps, kas neužilgo taip ir buvo.
-Taip?-jos balsas drebėjo ir tai jau nebestebina manęs.
Ji dabar dažnai su baime kalba. Esu idiotas.
-Ar pavalgei?-paklausiau.
Galbūt ir durnas klausimas, bet pastaruoju metu ji mažai valgo.
-T-taip,-sumikčiojo.
-Pamiršau paklausti vakar. Ar pasidarei?
Nebuvau namuose kelias dienas ir neskambinau jai. Ji turėjo pasidaryti, o kaip ten viskas vyksta aš nežinau.
-Netapsiu dėl tavęs žudike,-tyliai tarė padėdama ragelį.
-Ačiū dievui,-atsidusau.
KESHIJOS POZICIJA
Verkiau susigūžusi kampelyje ir bandžiau nusiraminti. Nuo šūvių man skauda galvą ir aš nesuprantu kas čia vyksta. Girdėjau kažkokius riksmus, bet nelabai atkreipiau dėmesį, kokia jų reikšmė. Bijau, kad dabar jau tikrai mano galas ir, kad daugiau nebepamatysiu Louis bei savo tėvų.
-Keshia!-išgirau pažįstama balsą.
-Zayn, aš čia!-surėkiau sunkiai atsistodama.
Mano rankos buvo surakintos, kaip ir kojos. Jei ir būtu progą negalėčiau pabėgti be kažkieno pagalbos. Neužilgo duris į kambarį buvo išlaužtos ir į vidų įėjo Zayn. Jis greitai priėjo prie manęs ir pažiūrėjo į surakintas rankas bei kojas.
-Velniop tai,-persimetė mane per petį, kiek sukeldamas skausmą.
Mano akyse pradėjo mirguliuoti šviesos ir pamatydama, kaip prie mūsų artėja vyrai su ginklais atsijungiau.
-KESHIA, PABUSK PRAŠAU,-kažkas lietė mano ranką ir iš balso galiu spręsti, kad tai Louis.
Aš namie? Sunkiai pramerkiau akis pamatydama savo mėlynakį su plačia šypsena.
-Louis,-sušnabždėjau.
KOMENTUOJAME!!
",Ƒx02
YOU ARE READING
Take Me 2 (L.T)
FanfictionAntras Take Me sezonas. Taip pat platinama ir facebook paskyroje Klaudija Blazevic :) Gero skaitymo mielieji :) PERSPĖJIMAS: Istorijoje bus daug iškrypimų ir su smurtų susijusiu vietų.