Lost deel 12

257 10 1
                                    

Eva:
'Uw naam komt mij vaag bekend voor' zegt Evert. 'Huh? Waarvan dan?' vraag ik. 'U bent de partner van die man die iemand uit de gevangenis heeft gehaald en daarna is gevlucht toch?' Met open mond kijk ik hem aan. 'U, u bedoelt Wolfs? Floris Wolfs en Fleur Wolfs?' 'Ja die ja.' Dan lijkt hij iets te beseffen. 'Wacht, wist u dat nog niet?' 'Nee, dat wist ik nog niet nee.' Dit verklaart dat telefoontje. Maar wat is er met Bols? Wat heeft hij hiermee te maken. Ik wil nog een vraag stellen maar Katharina is me voor. 'Gaan we hier nog weg? Ik wil hier geen minuut langer meer zijn.' 'O ja sorry, ja we gaan.' zegt Evert. We stappen de politieauto in. Even later arriveren we ons op het bureau. Ik loop de spreekkamer in. Katharina is net geweest. Het voelt raar om aan deze kant van de tafel te zitten. Evert gaat aan de andere kant zitten en er schuift nog een vrouw aan. Het is de vrouw die zei dat ze Bols kwijt waren geraakt. 'Ik ben Fenna.' zegt ze. 'Wat moet het verschrikkelijk voor u zijn geweest.' Ik kijk op. 'Voor mij niet hoor, ik heb daar nog geen 24 uur gezeten, en ik heb wel ergere dingen meegemaakt. Katharina, voor haar was het vreselijk. Zij heeft daar drie weken gezeten.'

Lost, Flikken MaastrichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu