Lost deel 19

220 10 0
                                    

Eva pov:
Ik klop aan op Marion's deur. Slaperig doet ze open. 'Eef wat doe jij zo vroeg al uit bed?' 'Ik kreeg net een telefoontje van Fenna dat we nog 1 keer op het bureau moeten komen en dat we daarna naar huis mogen.' 'Hebben ze Bols dan al gevonden?' Vraagt ze. 'Ik heb geen idee, dit is het enige dat ik weet.' 'Uh oke dan, dan ga ik me maar omkleden en m'n spullen weer inpakken.' Ik knik en loop naar Katharina's kamer. Ik klop aan en vertel hetzelfde verhaal. Ook zij maakt zich klaar en even later zitten we met z'n drieën in Katharina's auto op weg naar het bureau. Als we het bureau binnen willen gaan zie ik Evert naar buiten stampen. Zijn gezicht staat op onweer. Ik kijk naar Marion, zij heeft het ook gezien. Ze haalt haar schouders op en we lopen verder naar binnen. Fenna ziet ons en komt naar ons toe. 'Hebben jullie hem gevonden?' Vraag ik meteen. 'Nee.' zegt ze. 'Maar we hebben jullie niet meer nodig voor het onderzoek. Als jij en Katharina dit zouden willen ondertekenen dan kunnen jullie gaan.' Ik knik. Als ik aan de beurt ben vraag ik zacht aan Fenna 'wat is er met Evert?' 'Hij is geschorst.' Ik zie dat ze het er moeilijk mee heeft. 'Wat heeft hij gedaan?' Vraag ik terwijl ik een hand op haar rug leg. 'Ik weet het niet, maar Carla was woedend. En ik hoorde van Menno dat de schorsing voor een onbepaalde tijd is en dan het zomaar ontslag kan betekenen.' Ik geef haar een knuffel. 'Het komt wel goed.' Ik zie Marion en Katharina vanuit mijn ooghoeken wenken. Ik laat Fenna los en bedank haar. Met z'n drieën lopen we het gebouw uit. Ik kijk om me heen en daar zie ik Evert zitten.

Lost, Flikken MaastrichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu