Strong

330 36 6
                                    

My hands, your hands
Tied up like two ships
Drifting, weightless
Waves trying to break it
I'd do anything to save it
Why is it so hard to say it?

Katson käsiämme jotka pitelvät toisiaan. Katson sormiamme, jotka ovat toistensa lomassa. Kätemme ovat kuin luotu toisilleen, ne sulautuvat toisiinsa, näyttävät hyvältä. Ehkä toista kädestä pitäminen on pieni ele. Ehkä, mutta en välitä. Niin kauan kuin minulla on sinun kätesi omassani, olisin valmis tekemään mitä vain pitääkseni sen. En kuitenkaan koskaan sano sitä ääneen. Et sinäkään. Miksi se on niin vaikeaa?

My heart, your heart,
sit tight like book ends
Pages between us, written with no end
So many words we're not saying
Don't want to wait till it's gone
You make me strong

Meidän sydämemme ovat kiinni toisissaan. Meidän rakkautemme seisoo paikallaan tukevasti, eikä maailman tuulet onnistu heiluttamaan sitä. Sinä olet lähelläni, en halua kauemmas sinusta. Meillä on tarinamme, jonka voisi kirjoittaa. Sen tarinan kirjoittaminen vain olisi tavattoman turhaa - tarinamme olisi täynnä asioita, joita emme sano, vaikka ajattelemme. Ehkä meidän pitäisi sanoa ne asiat useammin toisillemme.

I'm sorry if I say, I need you
But I don't care I'm not scared of love'
Cause when I'm not with you I'm weaker
Is that so wrong?
Is it so wrong?
That you make me strong

Onko väärin sanottu, jos sanon tarvitsevani sinua enemmän kuin mitään? Olen pahoillani, jos se kuulostaa tyhmältä, mutta olen tosissani. En pelkää rakastaa sinua. En ole koskaan pelännyt, enkä tule koskaan pelkäämään. Sinä pelkäät edelleen, enkä tiedä syytä. Pelkäätkö sitä, että joku päivä minä vain lähden sanomatta sanaakaan? Sinun pitäisi tietää, sinun pitäisi tietää etten voisi tehdä niin. En voisi näyttää maailmalle heikkoa itseäni, sitä minua, joka minä olisin ilman sinua.

Think of, how much love that's been wasted
People always, trying to escape it
Move on to stop their heart breaking
But there's nothing I'm running from
You make me strong

Aluksi sinä olisit halunnut heittää rakkautemme hukkaan. He eivät hyväksy meitä, miten jaksaisimme? Minä en antanut sinun tehdä niin. Ihmiset kärsivät siitä, että he yrittävät estää sydämensä särkymisen. Voisimpa kehottaa heitä, käskeä heidän antaa mennä. Vaikka sydänsurut voivat olla tuskaa, ei ole sen helpompaa juosta karkuun rakkautta. Minä en juokse pakoon. Uskon meihin. Jos joskus särjet sydämeni, olen etuoikeutettu että se olet sinä.

I'm sorry if I say, I need you,
But I don't care I'm not scared of love
'Cause when I'm not with you I'm weaker
Is that so wrong?
Is it so wrong?

Vihaat rakkaudentunnustuksia, enkä minä rehellisesti ymmärrä sinua. Jos oikeasti rakastat minua, miksi et halua sanoa sitä ääneen? Muuttaako se rakkauden erilaiseksi? Ei, se ei muuta. Ja minä olen surullinen, ettet voi sanoa niitä kolmea sanaa minulle, sillä minä rakastan sinua. Minä rakastan sinua.

So baby, hold on, to my heart, oh
Need you to keep me from falling apart
I'll always hold on
'Cause you made me strong

Älä anna minun särkyä. Älä hajota minua. Älä anna minun pudota pimeään, pimeään josta ei ole paluuta. Anna minun rakastaa sinua. Anna minun pitää kiinni sinusta.

Ehkä minä myös toivon,
Että sinä pitäisit minusta kiinni
Etkä enää koskaan päästäisi
Maailman myrskyjen riepoteltavaksi.

I'm sorry if I say, I need you
But I don't care I'm not scared of love
'Cause when I'm not with you I'm weaker
Is that so wrong?
Is it so wrong?
That you make me strong.

Tää on tosi random ja weird mut nii mäki oon. En vaan saa nukuttuu ja kaipaan kirjottamista ja joo halusin vaan kirjottaa tarinan tuonki biisin ympärille ^-^ Toivottavasti tykkäsitte!

OneshotsWhere stories live. Discover now