Dean isi scoate din buzunar pachetul de tigari si telefonul, dupa care isi aprinde o tigara, tragand cu patos din ea. Ii fur si eu o tigara din pachet si mi-o aprind, iar apoi ridicandu-ma sa caut o scrumiera.
-Raftul de sus! imi atrage Dean atentia si eu ma intorc spre el zambind
-Tu chiar le sti pe toate? il intreb si apoi ma intorc sa i-au scrumiera
-Eu am amenajat apartamentul! imi spune si eu gasesc in final scrumiera
Telefonul lui Dean a inceput sa vibreze si acesta se uita repede la apelant si apoi raspunde-Da!
-Nu! La dracu! Iar ma!
-Bine, ne vedem acolo!
Ma intorc pe scaun cu scrumiera iar Dean pare ca se gandeste foarte intens la ceva, si tare as vrea sa stiu la ce! Nu stiu cine a fost la telefon, dar nu a fost prea placuta convorbirea.
Nu am vrut sa fiu nepoliticoasa, deci nu le-am intrebat pe Dean care e problema.
Am mai vorbit putin de caz, iar apoi Dean a plecat. Ceva imi spune ca e legat de acel apel.
Merg in dormitor si dulapul mare parca asteapta sa imi asez hainele in el.
Dupa doua ore in care am descpachetat, mi-am luat capodul si un prosop, dupa care am mers in baie.
Aveam nevoie de un dus lung si de somn. A da, si de mancare.
Simteam cum apa fierbinte imi relaxeaza totii muschii. Imi las capul usor pe spate si fara sa vreau gandul ma poarta pe meleagurile romanesti.
Si am o pofta nebuna de sarmale. Stiu ca a fost alegerea mea sa imi incep o noua viata in New York, dar inca am dubii, ma tem ca nu am facut alegerea corecta si ca nu voi putea face fata acestei lumi cu totul noi, aparte.
Ies din dus si imi sterg fiecare particica din piele cu prosopul pufos, apoi imi i-au capodul negru si revin in dormitor.
Petul e destul de confortabil, dar nimic nu se compara cu acasa.
**
Telefonul imi suna disperat pe noptiera, si eu nici macar nu-mi dat seama cand am adormit sau cat am dormit.
Intind mana spre noptiera si raspund la telefon fara sa ma uit la numele apelantului.
-Alo! America! sora mea mereu suna in cele mai nepotrivite momente
-Dormeam Ioana, oamenii mai si dormn! ii spun fara ca macar sa imi deschid ochii
-Lasa asta, cum e acolo? ma intreaba aceasta si ii simt curiozitatea in glas
-Sa spunem doar ca visul meu american a inceput! Dar sincer, abia acum imi dau seama in ce naiba m-am bagat! ii spun si las o lacrima sa imi paraseasca ochii, chiar daca am plecat de o zi, imie dor de ea, imi e dor de tot, dar nu pot merge inapoi, o noua usa s-a deschis in fata mea, si nu am de gand sa pierd o astfel de sansa.
-Ma bucur sa aud asta! imi spune sora mea si sunt sigura ca o spune din suflet
-Tu ce faci? o intreb si intr-un final imi deschid ochii
-Noi suntem bine, nu iti face griji, iti tinem pumni de aici! zambesc si ma ridic lenes din pat si merg la baie, punandu-mi pasta pe periuta de dinti
-Ok, te las atunci! Te iubesc! ii spun si ma privesc in oglinda si imi dau seama ca seman foarte mult cu sora mea
-Te iubesc si eu! Paaa!
Inchid telefonul si continui sa ma spal pe dinti.
Merg in camera si ma imbrac lejer apoi merg in bucatarie sa imi pregatesc o cafea.
Soneria se aude si ma indrept spre usa cu pasi mari. Ma uit prin vizor si il vad pe Dean destul de incordat in fata usii. Nu stau mult pe ganduri si ii deschid, iar acesta intra fara sa ma priveasca iar eu inchid usa in urma lui.Se aseaza ingandurat pe canapea ignorandu-ma total.
Nu ii spun nimic si merg in bucatarie pentru a-mi prepara in continuare cafeaua.
Aud pasi, semn ca Dean vine spre mine, dar daca vrea se ne jucam, ma pot juca si eu.
Dean se apropie usor de mine si ma i-a in brate pe la spate, lasandu-si capul pe umarul meu.
Ei bine, la asta chiar nu ma asteptam. Mii de fiori imi strabat corpul, si simt cum fata imi i-a foc. Ma las moale in bratele sale, sincer, ma simteam atat de bine, incat nu le-as mai fi lasat sa plece vreodata.
Niciunul dintre noi nu spunea nimic. Tot ce sa mai auzea acum, erau sunetele inimii mele. Nu imi imaginam ca ma pot simti atat de bine in bratele cuiva, dar iata-ma acum, aici, si nu as vrea sa fiu altundeva .
Fara sa spuna nimic, Dean ma saruta fin pe gat iar mii de emotii imi strabat corpul, buzele lui atat de fine, le simt inca amprenta pe gatul meu. Simt cum fata imi arde iar pulsul imi creste cu fiecare rasuflare. Picioarele mi se inmoaie si nu stiu de unde au aparut brusc aceste sentimente. Nu m-am mai simtit asa niciodata.
Dean nu a spus nimic, dar a inceput sa isi plimbe usor degetele pe abdomenul meu, lasand dare de foc in urma lui. E asa ciudat cum un necunoscut sa iti provoace atatea sentimente intr-un timp atat de scurt. Corpul meu reactiona la miscarile lui, mi-am inchis ochii si mi-am lasat usor capul pe spate, simteam ca plutesc. Dar nu stiu ce insemna asta si pentru el.
Telefonul lui Dean a inceput sa sune, moment in care ne-am despartit brusc din imbratisare si Dean scotandu-si telefonul din buzunar raspunde fara sa mai astepte nici macar o secunda.
-Da,da m-ai deranjat! spune acesta si il vad incordandu-se
-Ce ai spune de: NU! spune dur Dean si ma uimeste faptul ca starea lui s-a schimbat atat de repede
-Nu! Pa!
Dean isi i-a telefonul de la ureche si ma priveste muscandu-si buza, apoi se aseaza pe unul dintre scaunele de bucatarie.
-Deci, spune acesta zambind, ai facut cafea?
Il privesc amuzata si torn cafea in doua cesti, apoi ma asez pe celalalt scaun si imi scot o tigara din pachet, tragand primul fum de parca viata mea ar fi depins de asta, apoi imi las capul pe spate inchizandu-mi ochii si las fumul sa iasa...
Heiii dragilor! Miercuri, un nou capitol! Sincer, asteptam niste pareri, dar merge si asa.Ne vedem maine seara!
Va pup!
CITEȘTI
Dragoste-n Negru
Romance"E asa ciudat cum un necunoscut iti poate provoca o furtuna de sentimente"