Capitolul 4

126 10 2
                                    


Mi-am baut cafeaua cu Dean si apoi am mers in dormitor pentru a-mi gasei ceva de imbracat. Azi voi merge la bordelul de care Arthur mi-a spus ieri si sper sa vad acest om misterios acolo, sau cel putin sa nu fiu violata de cine stie ce nebun.

Dean a ramas sa ma ajute si iata-ne acum in fata dulapului meu, incercand sa gasim ninste haine pe care le-ar purta o fata de moravuri usoare.

-Ce ai spune de fusta aia rosie? imi spune dean si imi arata o fusta de un rosu aprins lunga de o palma

-Aia o purtam la 16 ani! ii spun eu razand si ii smulg fusta din mana

-Oh, pe bune, nu o sa gasim nimic daca o luam asa! spune Dean si se aseaza in pat

-Ba o sa gasim! ii spun si scot din dulap un tricou dantelat si decoltat  de culoare neagra

-Ala e perfect! remarca Dean si se ridica din pat

-Ba nu, nu e perfect! ii spun si mai scotocesc prin dulap

-Daca am spus ca e perfect, e perfect! imi spune Dean si ma trage violent de mana, intorcandu-ma cu fata spre el

Ochii lui ciocolatii ma priveau cu un interes aparte, studiindu-mi nu doar mimica fetei, i-am fixat privirea, pierzandu-ma total in ochii lui. Si din nou Dean ma face sa ma simt neputincioasa

-Dean! Ma doare! ii spun cand simt ca strange din ce in ce mai tare

Dean mai slabeste stransoare, dar continua sa ma priveasca fix in ochi, intr-un mod ciudat as putea spune. As fi vrut sa ii evit privirea, sa imi lasc capul in jos si sa plec din camera. Dar ceva ma facea sa nu fac asta, paraca era ceva magic in ochii lui care ma tinea captiva acolo.
Dupa cateva momente, Dean mi-a dat drumul si s-a asezat inapoi pe pat.

-Taci si cauta-ti o fusta! imi ordona dur acesta si nu indraznesc sa mai spun nimic

Caut din nou in dulap si dau de o fusta scurta, alba, care avea doi nasturi negrii on talie, si pe care o adoram.

-Asta e buna? il intrab pe Dean intorcandu-ma spre el

-E buna! imi spune acesta relaxat si se lasa pe spate

-In sfarsit! spun eu si ma duc pe pat langa Dean

-Esti sigura ca vrei sa faci asta? 

-Acum ori niciodata! ii spun intorcandu-mi capul spre el

**

Cobor din masina lui Dean dupa ce le-am asigurat de un milion de ori ca o sa fiu bine, si ceea ce vad eu, nu arata ca un bordel, e un hotel in toata regula. Dar nu stiu cum as putea intra, se pare ca norocul ma parasit din nou. Nu stiu ce sa fac sau cum sa procedez acum. Pot spune ca am emotii, nu stiu daca voi mai iesi intreaga din  acest hotel, dar am venit aici pentru asta, am venit in America sa incep o noua viata.

O tipa imbracata ca si mine, iese din hotel si imi arunca o scurta privire, apoi si intreapta usor impleticindu-se spre mine. 
-Tu trebuie sa fi fata cea noua, cea pe care seful o asteapta! imi spune si incerc pe cat posibil sa nu imi arat dezgustul pentru ceea ce face

-Da, eu sunt! ii spun incercand sa par sigura pe mine

-Sa merge, astept un client! imi spune fata si o urmez pe o alee ingusta

Ajungem in spatele hotelului si fata deschide o usa veche, facandu-mi semn sa intru. Inauntru era un gardian care ne privea putin dezorientat.

-E noua! Sti ce ai de facut! ii spune fata si gardianul ma priveste din cap pana in picioare

-Iar tu, imi spune intorcandu-se spre mine, trebuie sa mergi cu el! 

Aceasta femeie care imi provoaca sila, se intoarce pe calcaie si pleaca, lasandu-ma singura cu gardianul. Acesta inchide usa si porneste in fata mea spre pe un hol ingust. 
Imi era teama, simteam un fior rece la fiecare pas, si brusc mi se pare ca peretii incep sa se apropie.

Gardianul apasa pe un buton iar usa din fata noastra pe care nu am observat-o pana ain acest moment se deschide, iar dincolo de ea, era surpriza, un lift!
Urc impreuna cu barbatul misterios si acesta apasa pe un alt buton, liftul punandu-se in miscare. Dar de ce mergem in jos. Totul devine un film de groaza si teama mi se accentueaza in fiecare moment.

Liftul se opreste si usile se deschid, iar in fata ochilor vad o camera mare, fumos amenajata in care nu era nimeni. Ciudat nu? Dar ceea ce ma uimit cu adevarat erau usile de jur imprejurul camerei.

Gardianul, mi-o i-a din nou inainte si merge prin camera mare pana la o usa de culoare inchisa si o deschide facandu-mi semn sa intru, el ramanand afara si inchizand usa.

Camera era despartita in doua printr-un perete de sticla, prima parte era de culoare abla, dar toata mobila era de un rosu aprins, iar in cea de a doua camea, negrul era la putere.

Ma indrept sfioasa catre parte in care negrul domina si un domn de varsata mijlocie privea incuntat in calculatorul din fata lui.  Isi ridica privea in momentul in care aude pasi si ma priveste din cap pana in picioare si apoi se ridica venins spre mine.
-Tu trebuie sa fi fata cea noua! exclama acesta cand ajunge langa mine

-Da! Eu sunt! ii spun incercand pe cat posibil sa par sigura pe mine

-Daca ai venit aici de buna voie, cred ca sti deja ce ai de facut! imi spune acesta uitandu-se pentru un moment in ochii mei

-Teotetic da, practica ma omoara! ii spun si caut sa ma uit peste umarul lui

Cred ca e un simplu angajat sa spunem asa, dar unde e cel de care se tem toti? Unde se ascunde cel pe care il cauta toata politia din America?
-Fi atenta la ce iti spun! Inteles! imi spune acesta pe un ton dur si se duce la birou reluandu-si locul in scaun

-Va ascult! ii spun luand loc pe scaunul din fata lui



Heii dragilor! Un nou capitol gata scos din cuptor! Se pare ca sper degeaba la niste comentarii...Dar stiti ca se spune ca spetanta nu moare!

Va puuup dulce, si ne" citim" maine! 

Dragoste-n NegruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum