Sabah sabah yoongi nin öğrenci şakası ile uyanmak zorunda olmam acı vericiydi. Nerdeyse bu şaka denilen şeyi yoongi bana her Sebah yapıyordu. Hayır yani anlamıyorum üstüme su dökmekte neyin nesi hemde koca bir bardağın hepsini üstüme boşaltıyor😠 Yoongi ye sinirli bir bakış attıktan sonra odadan çıktım. Ve aşağıya diğer üyelerin yanına gittim. Herkes salonda idi yoongi ve ben hariç. Birde Jin hariç Jin mutfakta yemek yapıyordu ahh gerçekten Jin i sırf çok güzel yemek yaptığı için seviyorum. İçimden bunları söyledikten sonra salona geçtim. Diğer üyelerle sohbet ettikten sonra yemek hazır olmuştu zaten herkes masadaydı. Salona gelmeyen yoongi ise yukarıdan kahvaltı için geldi. Kahvaltı yapıyorduk fakat üstümde bir çift göz olduğunun farkındaydım. Hızlı ve sinirli bir şekilde sandalyeden kalktım ve tam karşımda oturan yoongi ye baktım oda şaşkın şaşkın bana bakıyordu konuşmaya başladık "yaa yoongi seninle derdin ne ha?" tüm üyelerin gözleri üstümdeydi. Lafıma devam ettim "sürekli bana bakıyorsun birşey mi anlatmaya çalışıyorsun?" yoongi ye sorduğum soruya rapmon cevap verdi "ahh hoseok gerçekten abartmıyormusun bak bende her gün Jin e bakıyorum ama laf etmiyor" cevap verdim "ahh gerçekten" rapmon lafımı kesti "hoseok sandalyeye otur ve kahvaltına devam et" uff bu rapmon "ben doydum" dedim ve kalktım. Havuzun başına geçip oturdum kafamı kaldırdığımda yoongi gene bana bakıyordu.... Sonunda bu uzun gün geçmişti yatağıma uzanmış bugün olanları düşünüyordum. Yoongi nun tüm gün bana gizemli bir şekilde bakması ve tüm üyelerin bir şey dememesi çok sinir bozucuydu. Yoongi de ne vardı hala anlayamamıştım....
Bu ilk Hikayem arkadaşlar lütfen takip edin ileri bölümlerde daha da güzel olucağına inanıyorum lütfen sizde inanın sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEAR PERVENT/{YoonSeok}[NamJin]
FanfictionYoongi: sadece... Benim olmanı istiyorum Hoseok! JUNG HOSEOK BENDEN KORKMA BEINIMLE OL