#11

174 19 2
                                    

            ~ önceki bölümde~
Yoongi:bu şu damlacıkları saatler sonra ter damlacıklarına dönüşecek ve nefes nefes olacaksın şimdiden üzgünüm bebeğim seni seviyorum bunu yapmalıyız.....
        
            -yoongi nin gözünden-

Islak ve uçuşan saçları ile resmen gel beni s*k yoongi diyordu ahh neyse 1 saat içinde tek beden olacaktık...

  Aklımdaki sapık düşünceleri bir kenera bırakmış olan biteni düşünüyordum.

  Ilk gün ilk gece hoseok bunu nasıl kabul edebilirdi ki kabul etmesi benim işime gelirdi fakat onun acı çekmek istemesi ahh neyse umrumda değildi

     

   Yaklaşık yarım saate eve gelmiştik herkes uyuyordu yavaş yavaş küçük adımlarla üst kata çıkmaya başladık.

Herkes uyurken bu işi nasıl yapacaktık ki????
Aklıma çatı katında olan boş oda geldi kimse oraya gitmiyor sadece jungkook haftaa sonu orada uyuyordu yani şuan o odayı kullanabilirdik

Yoongi:bebeğim çatı katında ki odada beni bekle geleceğim

  Hoseok: neden oraya gidiyoruz ki?

   Yoongi:soru sorma ışte oraya git

       ~hoseok un gözünden~

Çatı katı beni korkutuyordu orada olmak istemiyordum ama yapacak çare yoktu.

   Yoongi kendi odasına girdi ve ben de yavaş adımlarla merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım.

  Geniş merdivenler ve gecenin karanlığı beni biraz korkutmuştu sonuçta yoongi de yoktu ve tek başıma o odada olmak aishh yoongi çabuk ol bebeqim napıyorsun hâlâ of

  Sonunda odanın önüne gelmiştim ahşap tan olan kapı aralık tı biraz tırsmıştım aslında. Kapının kulpunu tuttum ve kapıyı iktirdim. Gıcır gıcır sesler çıkmaya başladı ama aldırmadan kapıyı sonuna kadar açtım ve içeri girdim. Bilerek kapıyı kapatmadim ve yatağa oturdum.

   Bu iğrenç yerde jungkook nasıl kalıyordu anlamadım. Ben dalgın dalgın bir yere odaklanmışken açık bıraktığım kapı ileri geri yapmaya başladı ve gicirtılar ortamdaki sessizliği bozuyordu derken aniden kapı çarptı ve kapandı hışımla olduğum yerden kalktım ve kapıyı zorlamaya başladım.

  Ne yaparsam yapayım açılmıyordu. Bu da yetmez miş gibi pencerenin açık olduğunu fark ettim bunun yüzünden beyaz perde uçuşuyordu.

Bir an cesaret topladım ve pencereyi kapatmak için yanına gittim perdeyi kaldırdım ve tam kapatacakken...
Içeriye yoongi daldı bu benim küçük bir çığlık atmama sebep oldu ve bian kendimi yoongi nin kollarına attım

  Bunu hangi ara yaptın bilmiyorum ama yoongi nin beni yavaş yavaş duvara sürüklediğini hissedebiliyordum biraz ona yardımcı olmak amacıyla kendimi geri geri itiyordum böylece duvara daha çabuk varmış oluruz buda arkamın güvende olduğunu sağlar yani dimii...

  Sırtımın bir yere yüklendiğini anladığımda adım atmayı bıraktım ve ellerimi yoongi nin üstünden çektim

  Yoongi: ahh bebeğim bu gece karanlıkta burada olması harika birşey değilmi? Karanlıklar bizim için en iyisi öyle değilmi

     Yaaah ne demezsin en iyisi

  Hoseok: evet öyle

                       ..............
Yoongi ellerini duvara yasladı boynuma inmeye başladı. Ince dudakları boynuma küçük öpücükler bırakırken arada sırada dili ile de ıslaklık lar bırakıyordu. Benim ise nefes alış verislerim yavaş yavaş artıyordu derken dudaklarımız birleşti ve yoongi intikam almak için dudağımı ısırdı fakat bu çok acı vermişti. Istemeden de olsa ah cekmistim ve oda kahkaha atmıştı.

   
     Soluksuzca öpüşmeye devam ederken dudağını benden uzaklaştırdı ve tek hamlede tişörtünü çıkardı ve elini belime dolayarak kendine çekti,beni yatağa fırlattı.

     Ustumdeki gömleği yırttı ve düğmeleri teker teker yere düşüp yuvarlandıklarını çıkan sesten anlayabiliyordum. Fakat acayip olan üstümde birşey olmadığını yoongi köprücük kemiğime indiğinde anlamıştım.

      Omzuma gömdüğü kafasını yavaş yavaş karın kaslarıma indirmeye başladı. Bir yandan da dili ile küçük ıslaklık bırakıyordu.

     Bu benim nefes alış verişlerimi kontrolden çıkarmıştı ve kendimi kontrol edemiyordum tek hamlede yoongi yi altıma aldım ve kemerini çıkardım. Tek elimle saçının arka kısmından tuttum ve kendi dudaklarıma bastırdım.

   Artık dayanamıyordum ve yoongi nin pantalonunu çıkardım suan o çıplaktı ben ise pantolonumu cikarmamakta kararlıydım. Fakat tabiiki mümkün olmayacaktı suan bunları düşünmek yerine

     Yoongi nin sert göğüslerini dilimle yalamaya başladım ve baklavalarınıda yalıyordum bu onunda benimde hoşuma gidiyordu.

      Baklavaların tadı çok güzel di fakat bu iğrenç şeyi ilk denemede yapmak istemiyordum. (Sakso)

  Yoongi:ahh neden durdun bebeğim çok güzeldi devam et

   Hoseok: yoongi seninkini ağzıma almak istemiyorum.

  Derken bir anda yoongi beni altına aldı ve pantalonumu çıkardı. Vicudumu okşadı ve yaladi daha fazla dayanamıyordum.

    Hoseok:ahh seni lanet olası şey gir artık içime! Hissetmek istiyorum seni.

    Bir anda koca penisini içime soktu ve bu ilk olduğu için çok canım yanmıştı fakat bu acı git gide zevke dönüşüyordu böylece ikimizde halinden memnunduk.

   Bir süre o şekilde becerdikten sonra domalttı ve bu şekilde becermeye başladı. Ben yoongi nin kollarını olmayan tirnaklarim ile nasıl yoldum bilemiyorum ama çok sexy idi.

    Sonunda ben boşalmıştım ve bir süre sonra yoongi de içime sıvısını bıraktıktan sonra yanıma yattı
 
    Yoongi:ilk sevişmemize göre gayet iyiydi ama begenmedim pratik yapmalıyız. ....
  
  

DEAR PERVENT/{YoonSeok}[NamJin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin