#7

199 20 1
                                    

En son hatırladığım şey yoongi nin beni duvara sıkıştırıp...


Hemen heyecan yapmayın yaa benim de beklediğim gibi birşey olmadı sadece "bir daha kine dikkatli ol" dedi ve yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Beni öptü yeni beni ayhh ben şok. Fakat bir sorun var benim bir kız sevgilim var. Bu bir sorun olmazdı zaten . Hem ikimizde erkeğiz bangtan da bunu kabul etmez ki yoongi ninde böyle bir şey yapacağını sanmıyorum.
~yoongi nin gözünden~

Ahh hoseok nasıl birşeysin sen? Bir anda inanılmaz bir şekilde sana aşık oluyorum. Ve sana karşı ilgi duymaya, seni kıskanmaya başlıyorum...

Bugün seni duvara sıkıştırdığımda çok tuhaf hissettim beni karşında küçük düşürdün o umut dolu bakışların beni benden aldı ve gene cesaret edemedim. Başaramadım hoseok affet...

Hoseok un gözünden

Ahh yoongi hyung sen neden böyle yapıyorsun ki seni gerçekten anlayamıyorum....


Bir günü daha arkamda bıraktık tan sonra yeni bir güne açmıştık gözlerimizi. Ahh düşündüm de ben dün gece rüyamda yoongi yi mi gördüm ahh hayır bu saçmalık dün olanlardan sonra bu gayet normaldi sonuçta bu beni ilk öpüşüydü yani ahhh olamaz aşık olamam senin bir sevgilin var hoseok!

Aşağı indim ve TV yi açtım. Jin kahvaltiyi hazırlıyor jungkook ise masayı kuruyordu. Ve aşağı inen yoongi bağırmaya başladı.
"Hoseooook ahhh hoseoook nerdesin"
Noluyor lan korkmaya başladım.
Yoongi yanıma geldi ve bağırarak konuştu " ahhh hoseok bunu bize neden söylemedin" dedi ve elinde olan benim telefonumu yere çarptı. Telefon çalıyordu ve arayan kişi hyuna idi ahhh hayır...

Yoongi veya diğer üyeler bunu bilmemeleri gerekiyordu...
Yavaşça telefonumu aldım ve açtım

"Alo aşkım nasılsın? "

"Iyiyim tatlım. Aslında kendimi çok iyi hissetmiyorum. Bugün buluşabilirmiyiz?"

"Ahh neyin var hayatım hemen geliyorum"

"Hoseok ah gelmene gerek yok"
Dııt Dııt dııt...

Şu an hayatımdaki en karışık duyguları yaşıyorum.

Hyuna 3 yıllık sevgilim, yoongi ise o bir erkek fakat onu diğer üyelerden farklı görüyordum.

Suan bunları düşünmeyi bırakıp hyuna nın yanına gitmem gerekiyordu...

Yoongi telefon konuşmamı duymuş olacak ki hemen atladı
"Ahh sevgiline nolmus hoseok. Hemen yanına gitmelisin kötü olabilir"bu çocuk neden böyle ki her neyse bu olanları elbet bangtan a aciklayacaktım fakat ilk önce sevgilimin yanına gitmem gerekiyordu. Ve konuştum "tüm olanları size anlatacağım fakat Şu an gitmem gerek"

Hey arkadaşlar sizce hikayem nasıl gidiyor. Diğer bölümde hyuna ya ne olmuş olabilir? Demekki önemli birşey olmuş ki hoseok evden hemen çıkıyor yorumlarınızı ve vote lerinizi bekliyorum yorum yapan vote veren elleriniz dert görmesin kkkkk 😆😆😆

DEAR PERVENT/{YoonSeok}[NamJin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin