#10

163 18 0
                                    

[Önceki Bölümde]

Karanlığın içinde sadece yoongi yi düşünürken ve birbirimize yaklaşırken sonunda dudaklarımız birbirini bulmuş birbirini sahiplenmişti...

Yoongi nin gözünden

Şuan cidden ne yani hoseok benim mi olmuştu yoksa bu uyanmak istemediğim bir kabusmuydu?

Umarım kabus değildir. Tanrım lütfen kabus olmasın....

Ne zamandır hoseok a aşık tım ama o kıt kafa bunu anlayamamıştı ama şimdi ona itiraf etmeden benim oldu yada olacak 😈 bu çok kolay oldu ve devamı daha kolay olacak...

Hoseok un gözünden

Daha bugün e kadar kızlardan hoşlandığımı düşünüyordum fakat bu gece herşey değişti şuan dudaklarım birine bir erkeğe aitti ve bu çok güzeldi. Karşımdaki erkeğin tadı çok güzeldi dayanılamayacak bir taş...

Bu yüzden ilk öpüşmede dudağına dişlerimi geçirdim ve bu onun küçük inlemesine sebep olmuştu

Yoongi: "ahh"

Dudaklarımız birbirinden ayrılmıştı fakat gözleri hâlâ istiyormuş gibi duruyordu bende istiyordum fakat burada olmazdı.

Hoseok:ah yoongi b-ben gerçekten çok tuhaf hissediyorum bu yaptığımız şey dogrumu başlamadan bitmelimi?

Yoongi:hoseok böyle deme lütfen. Ne yaptık ki ha seni seviyorum sana aşığım ve artık senle tek beden olmak istiyorum!

Hoseok: bende seni seviyorum ve bu isteğin bu gece gerçekleşecek emin ol...

Sahilden uzaklaştık ve yoongi nin arabasına bindik bir eliyle arabayı kullanıyor diğer eli ise benim elim ile birlikte. Ellerimiz birbirine kenetlenmişti ve ikimizde daha fazlasını istiyorduk...

Birden göz göze geldik ve piç smile attı ahh tanrım o da neydi öyle ısırmalık. Beynimde bunları söylerken sıcak olduğunu düşündüm ve boş elimle pencereyi açtım.

Aslında havada rüzgar yoktu fakat arabanın hızıyla pencereden rüzgar geliyordu bu da saçlarımın uçuşmasına yardım ediyordu. Ortamdaki sessizliği yoongi bozdu

Yoongi: ahh cidden saçların rüzgar eşliğinde mükemmel görünüyor bu kadar yakışıklı olma bebeğim seni elimden almalarını istemiyorum

Hoseok: hahahh ben artık seninim kimse bana sahip çıkamaz merak etme

Yoongi arabanın kapısının yanından bir şişe su çıkardı ve bana uzattı

Yoongi: al bu suyu elini yüzünü yıka rahatlarsın

Suyu aldım ve başımdan aşağı boşalttım çok sexy göründüğümü düşünüyordum ki yoongi de bunu açıklamıştı zaten.

Yoongi:bu şu damlacıkları saatler sonra ter damlacıklarına dönüşecek ve nefes nefes olacaksın şimdiden üzgünüm bebeğim seni seviyorum bunu yapmalıyız.....

DEAR PERVENT/{YoonSeok}[NamJin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin