#2

479 37 4
                                    

Bu sabaha şaşkın başladım aslında. Neden diye sorarsanız bu sabah yoongi o iğrenç şakalarından yapmamıştı. Mutlu bir güne Merhaba 😁. Yatağımdan kalkıp banyoya gittim ve ılık bir duş aldım. Bugün gercekten güzel olacaktı buna inanıyordum. Ahh Hayır bugün dans çalışmaya gidecektik ama ben hiç çalışmadım kii olamaz😱. Üzerime bir kaç bişeyler giyip aşağıya inmiştim. Herkes kahvaltı masasında oturuyordu. Maknae konuştu "Hyung çok geç kaldın çıkmamız gerek biliyorsun bugün dans çalışıcaz" bunu zaten biliyordum "ahh jungkook bunu biliyorum ama ben kahvaltı yapmadım kig" çok bilmiş jimin lafa atladı "peki sen bilirsin Hyung azarı ben işitmeyeceğim" uf aman beh bende şirkette bişeyler atıştırırdım "uff peki"😢 aceleyle evden çıkmıştık tüm üyeler gayet mutlu ve huzurluydu peki ya ben mutsuz ve aç acıyın bana. Onu da geçtim şirkete gider gitmez dan edecektik ama ben hiç çalışmamıştım ve aç karne nasıl dans ediyim kigg😵. Karnım guruldamaya başlamıştı. Ev şirketten uzak olduğu için daha vaktim vardı. Fakat arabanın dolabı da boştu. Boş koltuğa oturan yoongi konuştu "ahh hoseok bu gurultu senin göbüşündenmi geliyor?" Aishhh ve devam etti "gerçekten kulak tırmalayan biraz ses bu" tabikide bu lafın altında kalmazdım dimi "hey yoongi yemek yemeden dans edecek birine nasıl bunları söylersin?" Yoongi elime bir paket attı "al şu hamburgeri ye birdahada böyle geç kalkma ARASSO?" son kelimeyi biraz bağırarak söylemişti ama haklı olduğu için bir şey diyemedim. Yolda bunları yerken bir yandanda kulaklığımla müzik dinliyordum... Sonunda şirkete gelmiştik şirketin koridorlarinda dans odasına bakıyordu gözlerim. Ah umursamamaya başladım ve diğer üyelerin yanına gittim. Allahtan bildiğim danslardan yapıyorduk. Umarım RUN ın dansını yapmadık...

Ahh olamaz RUN mı dedi o uff rezil olacaktım. Gidip koltuğa oturdum ve konuşmadım. Dans hocası hoseok neyin var dediğinde ise suçu yoongi ye atmak için konuştum(zaa yaşasın kötülük😈) hocam en son arabada yoongi hamburger vermişti onu yediğimden beri Karnım ağrıyor ve midem bulanıyor kesin beni zehirledi ve bangtan a rezil olmam için bunu yaptı... Yoongi mal gibi suratıma bakıyordu ve tüm üyeler... Yoongi konuştu "ahh ne kadarda yalan söylüyorsun sabah uyumak için kahvaltıya inmedin ve arabada karnın guruldayıp duruyordu ve bu bir bahane RUN ın dansına çalışmadığın için bana iftira atıyorsun" bunları nasıl biliyor yaa hoca suratıma bakıyor "hocam gerçekten iyi değilim bugünlük bu kadar olsa?" Hoca kabul etti ve biz arabadaydık elini omzuma atan jungkook "hyung iyi ki varsın iyi ki dansına çalışmamışsın sayende biz de kurtulduk" Herkes gülmeye başladı buda neydi şimdi dalga mı geçiyordu teşekkür mü ediyordu konuştum "ahh ne demek jungkook" yoongi konuşmaya başladı "suçu da bana atmaya çalışıyor bide yaa bence bir özür borçlusun" buda neyin nesiydi swag yapmıştı gene yapacağını yerimden kalktım ve yoongi nin yanına oturdum tam ona sarılıcakken......

Arkadaşlar bu bölümde kısa oldu ama çokta kötü gitmiyor dimi lütfen okuyun ve yorum yapın elimden geldiği kadar güzel yazmaya çalışıcam sizi seviyorum
....

DEAR PERVENT/{YoonSeok}[NamJin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin