Dans rezilliğinden sonra kendime çeki düzen vermiştim ve bangtan a bu kötü rezilliğimi unutturmuştum. Bu hafta sonu ise izinli olmak gerçekten mucizevi birşeydi. Bu rahatlık üzerine geç saatte yatarak ve haliyle geç saatte kalkarak istediğimi elde etmiştim. Kahvaltı yapmadan elime cips kola vs. şeyler alıp salona geldim ve isleyemediğim Dabbe 6 yı izlemek için TV yi açtım. Her ne kadar bu filmi tek başıma izlemekten korksamda izleyecektim Hayır yani sonuçta benimle birlikte bu filmi izleyecek swag yoongimiz yok ki. Aklımdan bunları geçirirken filmin başlamasıyla ödüm bokuma karışıyordu ama sonradan bunu umursamamaya karar verdim. Tüm bangtan odasındaydı bu yüzden rahat ediyordum yani tüm üyeler kalkıp beni korkutamaz dimi hemde bunu 2 saatte hiç başaramazlar. Rahatça arkama yaslandım ve filmi izlemeye başladım kucağımdada cips tabağı vardı tam filmin en korkunç yerinde bekimdeki el ve o ses ile yerimden fırlamam ve elimdeki cips tabağını yoongi nin kafasına fırlatmam bir oldu. Kafasını tutan yoongi konuşmaya başladı "ayh hoseok nasıl bu kadar isabetli atışlar yapıyorsun? Kafam çok acıyor 😳" yemin ediyorum mal ama napıyım bu mallar ile aynı evde kalmak benim kaderim "yoongi abartmasana o kadar da hızlı atmadım hem sonuçta korku filmi izliyordum HEMDE TEK BAŞIMA!" Ben bu filmi gerçekten izlemek istiyordum yoongi yaa ben tek başıma bunu nasıl izlerim artık... Yoongi konuşmaya başladı "hoseok bu filmi bende izlemek istiyordum beraber izleyelimmi" Oha yoongi bana film izleme teklifi mi etti ben şok ben vefad tamam ben bunu istemiştim ama ayh neyse bu teklife Hayır diyemedim ve konuştum "buna Hayır diyemem hele korkuttuktan sonra hiç diyemem " dedim ve devam ettim "bu arada yoongi cips de getirsene malûm hepsi yere döküldü 😅" yoongi konuştu "seni korkuttuğum için getiricem" yoongi cipsi getirdiğinde beraber film izlemeye başladık Oha o da ne ? 😵 yoongi benim dizime yattı ve eliyle bacağımı tuttu Oha yani biz yoongi ile samimi mi oluyoruz ayhh yoongi yi sevmeye başladım ahh bu swag çok müko... Ben sustum artık ve filmi izlemeye başladım film bitti ve ODA NE ? !!!
***
. . .Bir bölüm de bitti lütfen okuyun ve gene az yazdım neyse byby sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEAR PERVENT/{YoonSeok}[NamJin]
Fiksi PenggemarYoongi: sadece... Benim olmanı istiyorum Hoseok! JUNG HOSEOK BENDEN KORKMA BEINIMLE OL