Derslerin bitiminde çıkışta Eric ve tayfasını gördük. Hepsinin altında son model araba vardı. Bize gülümsediler. Yavaşca el salladık. İlerlerken bir şey farkettim, bütün okul bizim kızlara ve bana garip bakıyorlardı. Prenses gibi. Zamanla onları da anlayacağız. Umarım !
Kızlarla eve geldik. Hemen şortlarımızı ve askılı kazaklarımızı giyip salona geçtik. Naptınız diye sordum. Rosi Penny'e çok iyi birisi diyor. Bazı hobileri farklıymış ama onu sevmiş. Tedy Josh'un çok iyi olduğunu ve konuştukça açılan birisi olduğunu söylüyor. Cam'le Mark da iyi anlaşmışlar. Ama hepimizin farkettiği bir şey var. Bunlar çok havalı yani bütün kızlar ağzı açık bakıyor ve bizimkiler buna alışkın. Çoğu kişiyle konuşmuyorlar. Konuşsalar da garip yani samimi değiller.
*******
Sabah erkenden kalktım, kahvaltıyı hazırladım. Çayın olmasını beklerken saçlarımı biraz maşa yaptım. Hafif pudra, dudak parlatıcısı ve rimel sürdüm. Kahvaltıya son eksikleri koydum. Kızları uyandırdım. Üstümü giyindim. Kahvaltımızı yapıp yola çıktık. Sınıfa girdiğimizde bizimkiler yoktu. Birinci ders gelmediler. İkinci dersin sonlarına doğru geldiler. Yanlarında bir çocuk daha vardı. Tenefüste Eric'ler yanımıza geldi. Yanındaki yeni çocuğu tanıttılar. Adı Cole'ymiş. Aslında okulda yeni değilmiş, o da bizimkiler gibi havalı ve yakışıklı bir tip. O geldiğinde Tedy'e bir şeyler oldu. Ben onu alıp bahçeye çıkardım. Rosi ve Cam onlarla kaldılar.
- Noluyo Tedy ?dedim telaşla.
- Cole dedi.
Açıklama ister gibi bakınca devam etti.
- İşte şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Tesadüfe bak! Ya Cole eskiden 2 yıl çıktığım kişi. Ondan sonra kimseyle çıkmadığım çocuk ! Şimdi tam onu unutmuşken Josh'la olacakken karşıma çıkması. Bu nasıl tesadüf ? Dedi. Kafasını salladı.
- Dediğin gibi tesadüf. Belki seni tanımamıştır bile. Fazla çaktırmayalım. Hem görünüşe göre okulla alakası yok. Hemen olumsuzluğa kapılma dedikten sonra sarıldım, sakinleşmesini bekledim.
Bir süre sonra kızlar da yanımıza geldiler. Tedy lavobaya gitti. Bende anlatmaya başladım.
- Kızlar kırmızı alarm. Yeni gelen çocuk varya Cole. İşte o Tedy'nin en uzun olan ilişkisiydi. Uzun süre önce sevgililerdi. Hatırladınız mı ? Tedy Josh'tan hoşlanıyor. Ama şimdi Cole gelince garip bir duruma düştü dedim. Kızlarda önce anladım der gibi başlarını salladılar. Sonra Cam konuşmaya başladı.
- Telaş yapmanıza gerek yok kızlar. Rosi'yle onu tanıdık. Yani siz aşağıya indikten sonra gelir gelmez Eric'lere kaş göz yaptı. Eric'de önce sizi anlattı. Sonra da bunlarda Rosi ve Cammie dedi. El sıkıştık. Merhaba diyip gitti. Sonra ben Mark'a bu kimdi dedim. Bizim gruptan dedi. Meğer onların grup dört değil beş kişiymiş. Ama Cole okula falan az gelirmiş. Bilmiyorum Karsi ama senin onu seveceğini sanmıyorum. Nasıl desem kendini beğenmiş. İyiki aşağıya indiniz yoksa sen laf atmadan durmazdın.
Hepimiz gülerken Tedy geldi. Hiç suratının şeklini değiştirmeden ne gülüyosunuz dedi. Tam ben konuşmaya başlayacaktım ki Rosi araya girdi.
- Tedy bu halin ne kızım senin ?
- Ya işte Karsi anlatmadı mı ! Dedi ben araya girdim.
- Tedy suratını asmayı bırak süper haberlerim var ! Bizimkilerin tayfadanmış ama okula fazla gelmezmiş. Fazla kendini beğenmiş birisi olmuş. Bizi unuttu galiba. Boşver onu sen Josh'la olacaksın.
Biz gülmeye başladık ama Tedy hariç. Cam aklına bir şey gelmiş gibi gözlerini açarak asıl güzel haber sevgilisi var. Civciv gibi çakma sarı saçları var. Makyaj güzeli. Neyse seni üzeni bizde üzeriz uleynnn dedi Tedy de dayanamayıp güldü.
- Sen nerden biliyorsun kızın nasıl bir tip olduğunu Cam ?
- Ya telefonu çaldı orda gördüm. Ama Cole'ye bakınca bide o kıza bence başka şeyler için beraber takılıyorlar.