Hakkımda 20 Şey

50 7 2
                                    


               OzlemYalcinkaya23beni meydan okumaya davet ettiğinde askerde olduğumdan biraz gecikmeli yazıyorum. Ama madem bu bir meydan okuma tüm gerçeklerimle karşınızdayım. Bakalım katil tahmin ettiğiniz biri mi? :D

1- Başlangıcı isimle yapayım. Adımın katil olmasının hiç yazdıklarımla veya içine bir anlam yükleyip bulduğum bir isim değil. Aslında lisede her ergenin bağımlısı olduğu counter strike oyununda bu lakapla tanınınca her yere bu isimle kayıt olmaya başladım. Bir kere bile işim düşen her forum sitesine bu isimle kayıt yaptım. Bakarsın ilerde gene lazım olur :)

2- İkinci şoku şiirle yaşatayım. Normalde edebiyatla aram hiç olmadı. Okuduğum kitap sayısı on parmağımı geçmemiştir. Şiire başlangıcım lise 1 di. Ve kendimce şimdi eskisinden de kötü yazdığımı düşünüyorum. Ama bu şiiri bıraktırmıyor bana. Yazmak beni rahatlattığı için yazıyorum :)

3- Çok unutkan bir kafa yapısındayım. Bu sebepten genelde yarım bıraktığım çoğu işi yarım bıraktığımı bile hatırlamam. Bu yüzden ya bitirmeliyim ya da hiç başlamamalıyım.

4- Yazdığım şiirlerimde kendi adıma hiçbir yaşanmışlığım yok aslında. %90 yazdıklarım hayal ve empati üzerine kurulu.

5- Osmanlıca kelimelerle dolu şiirler daha çok hoşuma gidiyor. Yazmak istiyorum ama hiçbir çaba göstermiyorum :)

6- Normalde anti sosyal denebilirim. Yüz yüze görüştüğüm kişilerle rahat bir konuşma sergileyemem. Hatta sizlerle yüz yüze karşılaşsak bu kadar rahat konuşamam.

7- Benim yorumla desem karşımdakine o yorumladığı ben olmayabilirim. Her zaman bir kalıpta olamıyorum. Bi bakmışsınız 22 sinde koca bir çocuk bir bakmışsınız gençken yaşlanmış birisi olabiliyorum. Çevreme göre değişiyor sanırım bu :)

8- Genelde tembel birisiyim. Ama canım yapmak istedikten sonra her işi tembellikten eser yokmuşçasına yaparım.

9- Şiiri bir meslek olarak görmek isterdim ama yaşam şartları hobi olarak kalmasına sebep oluyor.

10- Herkes mühendis olacak zekam olduğunu söylüyorlar ama ben o içimdeki mühendisi hiç bulamadım :) Matematiğim bile 2*2=5 gibi :)

11- Şiirden daha iyi bir hobim olduğunu düşündüğüm fotoğrafçılık merakım var. Ama insanlar üzerine değil doğa fotoğrafçılığı. İlk imkanımda profesyonel bir fotoğraf makinesi alıp bu hobiye yoğunlaşmayı düşünüyorum. İnşallah şiiri bırakmam :)

12- Teknolojiye karşı meraklıyım ama hiç üretmek üzerine değil üretilenleri kullanmak üzerine :) Çevremde bu sebepten çok aranıp sence hangi bilgisayar hangi tablet telefon fotoğraf makinesi gibi sorularla boğuşurum. Ve onlarca kuzenim varken bir benim merakımdan dolayı çoğu akrabam format için sürekli ararlar :)

13- Elektronik parçaları severim. Bu sebepten canım gerçekten çok sıkılırsa elektronik bir şeyi açıp kurcalarım. Ama öyle takamam kalıbı bana sökmez eski haline getiririm. ( Birkaç hafta içinde hiç yapmadığım bir şey olan laptopumu söküp temizlemeyi düşünüyorum. :) )

14- Kardeşler arasında tek oğlan olmanın zararlarını sürekli yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum. Ama dört kız kardeş sayesinde bayanların ne istediğini veya ne isteyebileceğini biliyorum ama asla uygulamaya dökmem çünkü kızların tabiriyle ben bir odunum :)

15- Hayatı hep pozitif olması gerektiğini başkalarına söyler ve herkese pozitif olduğumu gösteririm. Yalnız kaldığımda ise negatif düşüncelerim ortaya çıkar :)

16- Kendimle barışık sayılırım belki de öyle gözükürüm tam olarak daha ben bile bilmiyorum. :) Ama birisi benle dalga geçmeye çalıştığında ona fırsat vermeden ben kendimle dalga geçerim.

17- Boş kaldığım zamanlar düşüncelerim hiç normal olmaz. Çok saçma konulara kafam takılır. Bir bakmışsınız uzayla ilgili bir düşüncedeyim on dakka sonra kimya beş dakka sonra matematik bir dakka sonra sanat düşüncelerine dalmışım :)

18- Okulu sevdim iki yıllık üniversite bitirdim. Dört yıllık okumayı düşünüyorum ama okuyan onca mühendis gördüm ve okumasakta olur fikri yavaş yavaş beynimin bir köşesine siniyor ama hala okumayı düşünüyorum :)

19- İnsanın kendinden bahsetmesi zormuş. Kendi bilmediğim yanlarımı şu an öğrendiklerim oldu. :)

20- Askerliğin beni değiştirip değiştirmediğini henüz çözemedim. Ama büyüklerin askerlik olgunlaştırır dediği yalana inanıp onların amaçlarına ulaşmasına fırat vermeyin :)

Ben kendimden bahsettim. OzlemYalcinkaya23 meydan okumanı kabul edip ama ben ismen kimseye meydan okumayıp tüm yazarlara hitaben ucu açık meydan okuyorum :D

Aklımdan SeçmelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin